تمام راه‌های همدان باز است

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از بازگشایی محورهای درگیر برف خبر داد و گفت: در حال حاضر بارش برف در محورهای استان قطع شده و فقط در محور کبودراهنگ- زنجان درگیر کولاک هستیم.
کد خبر: ۱۳۹۳۹۹۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، جواد نگاهداری با اشاره به اینکه از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته بارش در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده است، اظهار کرد: نیروهای راهداری ۲۳ ساعت درگیر برف و ۱۰ ساعت درگیر کولاک بودند که خوشبختانه تمام راه‌ها باز شده و راه بسته‌ای در استان نداریم.

وی با بیان اینکه ۳۹۰ نیروی راهداری با ۲۷۴ دستگاه ماشین آلات راهداری عملیات برف‌روبی را برعهده داشتند، تصریح کرد: ۹۲۰ تن شن و نمک در عملیات برف‌روبی محورهای مواصلاتی استان مورد استفاده قرار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۱۹۶۰ کیلومتر جاده در استان همدان برف‌روبی شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین بارش در محورهای کبودراهنگ، رزن، بهار، اسدآباد، همدان- ملایر و محور کرمانشاه بوده است.

نگاهداری از کمک رسانی به ۲۴ دستگاه درگیر در برف خبر داد و یادآور شد: از روز گذشته تاکنون به ۲۴ دستگاه خودروی گرفتار در برف کمک رسانی شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان تأکید کرد: در حال حاضر تمامی راه‌های روستایی استان همدان باز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها