مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر؛

تسهیلات مسکن روستایی افزایش یافت

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر با بیان اینکه تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است گفت: در این راستا ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ویژه ساخت مسکن روستایی به استان بوشهر ابلاغ شد
کد خبر: ۱۳۹۱۳۸۳

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر با بیان اینکه تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است گفت: در این راستا ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ویژه ساخت مسکن روستایی به استان بوشهر ابلاغ شد.

علیرضا مقدم درباره طرح ملی نهضت مسکن اظهار داشت:در این راستا 2 کار مهم دنبال می‌شود و در تعدادی از شهرها طرح‌ها به‌صورت آپارتمانی با محوریت ساخت بنیاد مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت در حال اجرا است.

وی تعداد این واحدها را 3 هزار واحد مسکونی دانست و تصریح کرد: این طرح‌ها در شهرستان‌های 10 گانه در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر ادامه داد: با برنامه جدید در این عرصه، واگذاری زمین به صورت ویلایی در شهرهای کوچک و شهرهایی که امکان احداث ساختمان ویلایی وجود دارد آغاز شده، در این راستا زمین‌ها آماده‌سازی می‌شود تا واحدهای یک طبقه احداث و به جامعه هدف تحویل شود.

مقدم از ابلاغ تسهیلات مسکن روستایی خبر داد و خاطر نشان کرد تسهیلات مسکن روستایی به 200 میلیون تومان افزایش یافت و آمادگی پرداخت به متقاضیان با سود 5 درصد در تمامی روستاهای استان بوشهر هستیم که جز طرح ملی نهضت ملی مسکن است.

وی بیان کرد: تاکنون در استان بوشهر یک‌هزار سهمیه از تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی ابلاغ شده که از بانک‌های عامل قدردانی می‌شود و با همکاری بانک‌ها مراحل عقد قرارداد تسهیلات آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اضافه کرد: در کنار پرداخت تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن روستایی، کمک‌های بلاعوض در نظر گرفته شده و با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک با بنیاد مستضعفان پروژه‌ای برای محرومان استان بوشهر اجرا می‌شود که 500 واحد مسکن ویژه محرومان ساخته می‌شود.

مقدم ادامه داد: این واحدهای مسکونی علاوه بر تسهیلات 200 میلیون تومانی 50 میلیون تومان به‌صورت بلاعوض 2 تن میلگرد و 10 تن سیمان رایگان برای هر واحد مسکونی به مناطق هدف و روستاها تخصیص یافته است.

وی افزود: تعدادی از  واحد مسکونی محرومان در روستاهای استان بوشهر در دهه فجر امسال تکمیل و تحویل جامعه هدف می‌شود.

 

جام جم آنلاین-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها