مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام :

طرح خانه مادری طی ایام فاطمیه در ایلام اجرا می‌شود

دبیر جشنواره مهرواره بانور در استان ایلام :

جشنواره مهرواره با نور تا ۹ آذرماه ادامه دارد

دبیر جشنواره مهرواره بانور در استان ایلام گفت : جشنواره مهرواره با نور یک طرح کشوری است و تا ۹ آذرماه ادامه دارد
کد خبر: ۱۳۸۷۰۰۳

مریم بیگ محمدی در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت و فعالین عرصه های فرهنگی افزود: با توجه به شناختی که نسبت به بانوان استان ایلام وجود دارد، پیش بینی می‌شود تعداد زیادی از بانوان فعال در این جشنواره شرکت کنند

وی ادامه داد: تاکنون 564 بانوی ایلامی در جشنواره «مهرواره با نور» شرکت کردند.

بیگ محمدی گفت: طرح مهرواره در رابطه با یک جریان سازی فرهنگی در عرصه مهر، محبت، دغدغه فکری نسبت به افراد دیگر جامعه به جز خانواده صورت گرفته و هدف اصلی آن، جریان سازی الگوی یک زن مسلمان است.


وی اضافه کرد:این طرح در حوزه خانواده رقم خورده و در بخشهای متنوع مانند سبک زندگی اسلامی، ازدواج و تشکیل بنیان خانواده، روابط زوجین، فرزندآوری، فرزندپروری، سلامت در خانواده و اقتصاد در خانواده مطرح است که بانوان فعال در این عرصه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره، ثبت نام کنند.


دبیر جشنواره مهرواره بانور در استان ایلام افزود: این جشنواره در سه سطح شهرستان، استان و ملی برگزار می‌شود و کسانی که در سطح شهرستان حائز رتبه شوند به مرحله استان می‌روند.


 وی با بیان اینکه در پایان، امتیازهای کسب شده افراد ارزیابی می‌شود و بر اساس آن در مرحله ملی سنجیده می‌شوند، گفت: در این جشنواره، محدودیت سنی و تحصیلی وجود ندارد و اکثر بانوان می‌توانند دراین طرح شرکت کنند.


بیگ محمدی  در مورد جوایز جشنواره  افزود: در سطح ملی ۱۴ سکه بهار آزادی به ۱۴ برگزیده اول حل مسئله، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و ۱۴ نیم سکه بهار آزادی به ۱۴ برگزیده در مرحله ثبت خاطره نویسی و تجربه اهدا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها