یزد - شهردار یزد گفت: خط قرمز شهرداری در مناطق و سازمان‌ها نحوه برخورد با شهروندان است و بسیاری از تغییرات در حوزه مدیریتی به دلیل نوع برخورد مدیران با شهروندان اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۳۸۶۵۳۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ،ابوالقاسم محی‌الدینی در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد اظهارداشت: علی‌رغم انتقاداتی که مردم به اعضای شورای اسلامی شهر منتقل می‌کنند، تلاش‌های بسیاری از سوی مدیران شهرداری طی چند ماه گذشته انجام شده است.

وی افزود: طی سال‌های گذشته خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان بسیار طولانی‌تر از روندی بوده که در شهر یزد و از سوی مجموعه شهرداری یزد انجام شده است و اقدامی که در شهرداری یزد انجام شد، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

محی‌الدینی تصریح کرد: بلافاصله پس از سیل، عملیات تخلیه آب از منازل انجام شد و با وجود آن‌که امکانات شهرداری بسیار کم بود، آب زیرگذرها در فاصله کمی از زمان سیل تخلیه شد و علاوه بر دو سیل امسال، مسائل و حوادث دیگری در طول سال رخ می‌دهد، و طی ۴۰ روز گذشته و در جریان ناامنی‌های ایجاد شده، چندین اکیپ خودرویی و نیرویی به صورت شبانه‌روز در حال فعالیت و جبران خسارت‌های وارد شده هستند.

شهرداربا بیان اینکه پیش‌بینی‌هایی در خصوص وقوع بارش‌های سنگین‌تر وجود دارد، گفت: لازم است اصلاح و متمم بودجه افزایش پیدا کند تا خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارائه شود.

وی افزود: موضوع واکنش سریع در برابر بحران‌ها، به صورت کامل در حال بررسی است تا زمانی که بحرانی در شهر به وقوع می‌پیوندد، بلافاصله پس از اعلام شهروندان، تیم‌های امدادی فعالیت خود را آغاز کنند.

محقق شدن بعضی از درخواست‌ها نیاز به زمان دارد

محی‌الدینی ادامه داد: محقق شدن بعضی از درخواست‌ها نیاز به زمان دارد و نمی‌توان انتظار داشت طرح‌ها و اقدامات مورد درخواست شهروندان در یک روز انجام شود.

وی با بیان اینکه برخی از کارکنان و مدیران در مجموعه شهرداری درخواست مردم را دستور شهردار نمی‌دانند، گفت: اگر ادعا می‌کنیم که مردم ولی‌نعمتان ما هستند باید نسبت به درخواست‌های بحقی که دارند به سرعت و با کیفیت مناسب، پاسخ داده شود و بسیاری از درخواست‌هایی که شهروندان از طریق سامانه ارتباطی شهرداری مطرح می‌کنند، وظیفه دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان است، با این وجود باید پاسخ درستی به مردم بدهیم و آنها را به خوبی راهنمایی کنیم.

محی‌الدینی تصریح کرد: خط قرمز شهرداری در مناطق و سازمان‌ها نحوه برخورد با شهروندان است و بسیاری از تغییرات در حوزه مدیریتی به دلیل نوع برخورد مدیران با شهروندان اتفاق افتاده و سامانه‌های شهربین و ۱۳۷ باید توسط واحد بازرسی کنترل و پایش شود تا عملکرد کارمندی که در این سامانه فعالیت دارد، به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد و این کار باید با دقت بالایی انجام شود.

شهردار یزد خطاب به تمام مدیران و کارکنان شهرداری یزد، گفت: پیگیری تمام درخواست‌هایی که از سوی مردم در سامانه‌های ارتباطی ثبت می‌شود در دستور کار شهرداری است و مدیران و کارکنان ملزم به پاسخگویی و پیگیری لازم، مطابق با قوانین هستند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها