قتل مردجوان با ادعایی عجیب؛

مقتول قصد داشت با همسرم ازدواج کند!

قتل اشتباهی در قرار شوم

متهم به قتلی که از تهران به ماکو گریخته بود بعداز بازداشت در تحقیقات قضایی اعتراف کرد اشتباهی مرتکب قتل شده است‌.
کد خبر: ۱۳۸۳۴۲۸
به گزارش جام جم آنلاین، این مرد ۳۲ ساله متهم است در جریان درگیری، مردی را در خانه‌ای در محله امامزاده حسن (ع) تهران به قتل رسانده، بعد از دو ماه فرار در مرز ماکو و قبل از فرار به ترکیه بازداشت شد. متهم دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت‌: قتل را قبول دارم. مقتول را اشتباهی به جای فردی که با وی درگیری داشتم به قتل رساندم. متهم به قتل با دستور قضایی برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

می‌خواستم به آلمان فرار کنم
مرد جوان که پای راستش شکسته و با دو عصا وارد اتاق بازپرسی شده بود، بعد از جلسه بازپرسی فرصتی دست داد تا گفت‌و‌گویی با او انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

مقتول را می‌شناختی؟
آن شب برای اولین‌بار او را دیدم.
​​​​​​​
چرا به محل قتل رفته بودی؟
خواهرزنم رابطه عاشقانه‌ای با یک مرد داشت. چند روز قبل از قتل، گوشی مخفی خواهرزنم را در دست همسرم یافتم و راز او فاش شد. همین باعث دعوای من و همسرم شد. با آن مرد تلفنی حرف زدم و از من خواست به جنوب شهر بروم. بعد محل قرار را تغییر داد و گفت به خانه زن دایی سابقم بیایم. چاقوی بزرگی شبیه قمه از خانه برداشتم و به آنجا رفتم. در راه‌پله با مردی رو‌به‌رو شدم که اسپری اشک‌آور به صورتم زد. من هم با قمه سه ضربه به او زدم.

بعداز قتل کجا رفتی؟
از خانه پول برداشته و به خانه دوستم رفتم. روز بعد فهمیدم مردی که با خواهرزنم رابطه داشت به جای خود فرد دیگری را سر قرار فرستاده بود و من اشتباهی او را کشته بودم. با برادرم که در آلمان بود حرف زدم و ماجرا را گفتم که خواست به آلمان بروم. نشانی مردی را در ارومیه به من داد و آنجا رفتم. او خانه‌ای در روستای مرزی در ماکو داشت. ۳۰ میلیون تومان ازمن گرفت. یک هفته بعد ۳۰ میلیون تومان دیگر هم گرفت و قصد داشت از مرز کوهستان مرا غیرقانونی به ترکیه ببرد که در دره گیر افتادیم و پلیس مرزبانی ترکیه سمتمان تیراندازی کرد و با باتوم پای راستم را شکستند. عمل جراحی کردم و حالم کمی بهتر شد. پنجشنبه هفته گذشته دوباره خواستم قاچاقی از مرز بروم که پلیس ایران
دستگیرم کرد.

سابقه داری؟
بابت حمل و نگهداری مواد‌مخدر، درگیری و فروش مشروب سه بار به زندان رفتم.

معتادی؟
۱۰سال شیشه مصرف کردم. بعد از ازدواج و تولد دخترم دست از خلاف کشیدم و مواد مخدر را ترک کردم.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها