خرید شماره مجازی و کاربردهای آن، دغدغه بسیاری از کاربران است. این شماره‌ها، بدون نیاز به سیم کارت فیزیکی، همان امکانات را در اختیار افراد قرار می‌دهند. با این تفاوت که ویژگی‌های شماره مجازی بیشتر است.
خرید شماره مجازی و کاربردهای آن، دغدغه بسیاری از کاربران است. این شماره‌ها، بدون نیاز به سیم کارت فیزیکی، همان امکانات را در اختیار افراد قرار می‌دهند. با این تفاوت که ویژگی‌های شماره مجازی بیشتر است.
کد خبر: ۱۳۸۰۹۵۶

با توجه به این موارد، استفاده از این شماره‌ها در حال افزایش است و پلتفرم‌های زیادی نیز برای تهیه شماره مجازی به وجود آمده‌اند؛ از این رو، در این مقاله از آریاپی، به بررسی شماره‌های مجازی می‌پردازیم و کاربردها و مزایایی که این شماره‌ها در اختیار کاربران می‌دهند را نیز معرفی می‌کنیم.

شماره‌ های مجازی،‌ انواع مختلفی دارند و توسط شرکت‌های مخابراتی و اینترنتی در سرتاسر دنیا در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. قبل از اقدام به تهیه شماره مجازی، باید توجه کنید که آن را برای چه کاری لازم دارید. امروزه بیشتر کاربران از شماره مجازی برای ایجاد حساب‌های کاربری چندگانه در اپلیکیشن‌های مختلف مانند اینستاگرام، تلگرام یا واتساپ استفاده می‌کنند؛ اما کاربرد این شماره‌ها به این جا ختم نمی‌شود. با توجه به نحوه تهیه شماره مجازی، می‌توانید در موارد مختلفی از آن استفاده کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تعریف شماره مجازی

شماره مجازی، در واقع یک شماره تلفن واقعی و ثابت است که بدون داشتن سیم کارت فیزیکی می‌توانید از آن استفاده کنید. این شماره‌ها مبتنی بر اینترنت هستند؛ به این معنی که برای استفاده از امکانات این شماره‌ها نیازی به سیم کارت در داخل گوشی نیست و تنها با استفاده از اینترنت می‌توانید از آن استفاده کنید.

شماره‌های مجازی توسط شرکت‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و به همین دلیل،‌ انواع مختلفی دارند. این شماره‌ها با توجه به شرکت سازنده، متعلق به کشورهای مختلف هستند؛ به همین دلیل، هنگام خرید شماره مجازی باید توجه کنید که آن را برای چه منظوری می‌خرید. با خرید شماره مجازی یک کشور، ممکن است امکان استفاده از آن در برنامه مورد نظر وجود نداشته باشد.

انواع شماره مجازی

با توجه به شرکت‌های ارائه دهنده شماره‌های مجازی، این شماره‌ها انواع مختلفی دارند. نکته‌ای که در مورد بیشتر این شرکت‌ها یکسان است، این است که این شماره‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند؛ اما برای تهیه شماره مجازی به صورت رایگان در ایران، باید با خطرات آن نیز مواجه شوید.

در حال حاضر، معتبرترین شرکتی که شماره مجازی رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، گوگل است. سرویس گوگل ویس، با ارائه شماره مجازی دائمی، معتبر و امن، یکی از بهترین سرویس‌های شماره مجازی در دنیا است که می‌توانید با استفاده از آن شماره مجازی رایگان با پیش شماره آمریکا دریافت کنید. شرکت‌های معتبر دیگری نیز در سرتاسر دنیا وجود دارند که شماره مجازی متعلق به کشور خود را در اختیار بسیاری از کاربران قرار می‌دهند.

برای تهیه شماره مجازی رایگان، روش‌های متعددی وجود دارد؛ اما با توجه به تحریم ایران توسط گوگل، کاربران ایرانی نمی‌توانند از سرویس گوگل ویس استفاده کنند. برای دریافت شماره‌های مجازی دیگر، اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های مختلفی وجود دارند که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند یک شماره مجازی دریافت بکنند؛ اما استفاده از این برنامه‌ها و وبسایت‌ها توصیه نمی‌شود.

خرید گوگل ویس

برای ساخت شماره مجازی گوگل ویس نیز، باید یک شماره معتبر آمریکایی ارائه کنید تا با استفاده از کد تایید آن، شماره گوگل در اختیار شما قرار بگیرد.

در حال حاضر، امن‌ترین روش تهیه شماره مجازی، خرید از وبسایت‌های معتبر است. برای خرید گوگل ویس با پیش شماره کشور  آمریکا، آریاپی پیشنهادات متنوعی برای شما خواهد داشت.

شماره مجازی چه کاربردی دارد؟

کاربردهای شماره مجازی بسیار متنوع و زیاد است. از جمله مهم‌ترین کاربردهایی که می‌توانید از شماره مجازی انتظار داشته باشید این است که با کمترین هزینه اقدام به برقراری تماس با خارج از کشور کنید. همچنین، می‌توانید با این شماره در برنامه‌های مختلف حساب کاربری ایجاد کنید و از خدمات آن‌ها نیز استفاده کنید.

از دیگر مزایایی که خرید شماره مجازی معتبر و دائمی دارد این است که امنیت بالایی برای کاربران خود دارد. با برقراری تماس با شماره مجازی، موقعیت مکانی شما قابل ردیابی نخواهد بود و می‌توانید با خیال راحت با دوستان و آشنایان خود تماس برقرار کنید.

شماره مجازی کاربردهای مختلفی دارد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای شماره مجازی که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند، ایجاد حساب کاربری در سایت‌ها و شرکت‌هایی است که به دلیل شرایط تحریم، قادر به ارائه امکانات به کاربران ایرانی خود نیستند؛ از این رو، کاربران می‌توانند با در اختیار داشتن یک شماره مجازی، اقدام به ایجاد حساب کاربری کرده و از امکانات و ویژگی‌های سایت مورد نظر استفاده کنند.

یکی دیگر از کاربردهای مهم شماره مجازی، ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی است. برخی از افراد، برای داشتن چند حساب کاربری در یک یا چند شبکه اجتماعی، نیاز به شماره‌های مختلف دارند. برای این کار، می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید و بدون خرید سیم کارت و مشکلات مربوط به آن، اقدام به ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام، توییتر، تلگرام یا واتساپ بکنید. این روش، برای افرادی که می‌خواهند به صورت ناشناس در این شبکه‌ها باشند نیز مناسب است. همچنین برخی از اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی مانند واتساپ، با نمایش دادن شماره تلفن افراد، حریم خصوصی آن‌ها را نقض می‌کنند. شماره مجازی، راه حل مناسبی برای حفظ امنیت حریم خصوصی است.

مزایای خرید و استفاده از شماره مجازی

خرید شماره مجازی مزایای متعددی را برای کاربران آن به همراه دارد. برای استفاده از این شماره، نیاز به استفاده از برنامه خاصی ندارید و می‌توانید با استفاده از سرویس ابری از شماره مورد نظر استفاده کنید. همچنین، با خرید شماره مجازی، می‌توانید از سرویس‌های IVR، VOIP، انتقال و ضبط تماس بهره‌مند شوید.

از جمله مزیت‌های مهم استفاده از شماره مجازی، امکان استفاده از آن در دستگاه‌های مختلف است. شما می‌توانید از شماره مجازی خود، هم در گوشی موبایل و هم در لپ‌تاپ و یا هر ابزار دیگری که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد استفاده کنید. با این کار، در هر زمان که نیاز به برقراری تماس و یا استفاده از شماره مورد نظر را داشته باشید، تنها کافی است که به اینترنت متصل شوید.

خرید شماره مجازی ارزان

خرید شماره مجازی معتبر در آریاپی

در این مطلب، به بررسی شماره مجازی پرداختیم. شماره‌های مجازی، با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، کاربردهای بسیاری در میان افراد جامعه خواهند داشت. بیشتر افراد از این شماره‌ها برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. همچنین، با خرید شماره مجازی، امکان برقراری تماس با خارج از کشور نیز وجود دارد و هزینه تماس‌ها، بسیار کمتر خواهد شد. برای استفاده از شماره مجازی، باید توجه داشته باشید که آن را از یک مرجع معتبر خریداری بکنید؛ در غیر اینصورت ممکن است با ایجاد حساب کاربری با آن شماره، اطلاعات خصوصی و مهم شما به خطر بی‌افتد.

در وبسایت آریاپی، بهترین و معتبرترین شماره‌های مجازی در اختیار شما قرار داده شده است. با استفاده از این شماره‌ها می‌توانید اقدام به ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های مجازی و یا صرافی‌هایی مانند بایننس بکنید و از امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد نهایت استفاده را ببرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها