شخصیت کالاف دیوتی موبایل

کد خبر: ۱۳۸۰۷۰۴

بهترین شخصیت‌ها در کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل یک بازی FPS عالی، نسخه موبایل CoD و یک ورزش الکترونیکی بسیار محبوب است که توسط صدها میلیون نفر در سراسر جهان بازی می شود. این بازی، ویژگی های بسیار خوبی دارد و یکی از آن ها انواع شخصیت کالاف دیوتی موبایل است. این راهنما که توسط سایت کالاف سنتر تهیه شده است، بیش تر در مورد این جنبه از بازی به شما می گوید.

معرفی بهترین شخصیت ها در کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل شخصیت های زیادی دارد، با این حال برخی از آن ها در تاریخ Call of Duty بسیار نمادین هستند. در این جا ما در مورد شخصیت هایی صحبت خواهیم کرد که بیش تر مورد علاقه همه هستند:

1. گانزو

این شخصیت از تاریک ترین تصویر بتمن الهام گرفته شده بود که شاهد برخاستن فردی شنل پوش به عنوان شاهزاده دلقک بود.این شخصیت را نباید دست کم گرفت. زمانی که از توانایی های زامبی محور او به خوبی استفاده شود، می تواند اطلاعات زیادی را جمع آوری و حواس دشمنان را پرت کند. دنبال کردن زامبی ها اغلب می تواند منجر به پرت شدن حواس دشمنان شود.توانایی منفعل گانزو باعث می ‌شود که زامبی‌ ها به سختی آن‌ ها را ببینند.

2. کاپیتان پرایس

وقتی به رهبر واقعی سری Call to Action فکر می کنید، ممکن است نام کاپیتان پرایس به ذهن شما خطور کند. صداقت، انصاف و سرسختی او را به شخصیتی به یاد ماندنی تبدیل کرده است. بازیکنان می ‌خواستند او بیش تر بماند زیرا سیگار می‌کشد و به شما این باور را می دهد که اوضاع بهتر خواهد شد. پرایس قهرمان اصلی سری Modern Warfare است. او یک الگوی خوب بوده که به دنبال چیزی جز نجات همسایه خود از جنون ویرانگر ولادیمیر ماکاروف نیست.

پرایس با رسیدن به اروپا با انجام تمام کارهای اطلاعاتی که نیروهای عادی آمریکایی و اروپایی نمی توانند انجام دهند، می تواند از طریق مافوق سابق خود، مک میلان (با نام رمز Baseplate) با نیروهای دلتای سندمن همکاری نزدیک و غیرمستقیم داشته باشد. آن ها را به فرانسه و آلمان هدایت می کنند تا دلال اسلحه ماکاروف و آلنا ورشوفسکی، دختر رئیس جمهور روسیه را که آماده افشای کدهای پرتاب هسته ای است، بیابند. با اثبات خوب بودن اطلاعات او به قیمت قربانی شدن Soap در پراگ، پرایس دوباره اعتماد نیروهای منظم را به دست آورده و اجازه داده که برای نجات رئیس جمهور روسیه و دخترش به نیروهای دلتا بپیوندد و به نقشه های ماکاروف پایان دهند.

گوست با ظاهر مخصوص به خود در بازی

3.گوست کابوی

گوست کابوی که به سایمون مشهور است، مامور نیروهای ویژه بریتانیا و یکی از معروف ترین شخصیت های کل فرنچایز است. او اولین بار در Call of Duty: Modern Warfare 2 دیده شد. او بعداً در چندین بازی در این سری ظاهر شد. هیچ کس نتوانست گوست را فراموش کند. کمیک های Call-to-Action چیزهای زیادی را در مورد Ghost و زمان گذشته دردناک او نشان می دهند، حتی اگر او هرگز چهره خود را نشان ندهد یا صحبت نکند.

خانواده او مرده اند و او به شدت شکنجه شده است. در بازی Call of Duty Modern Warfare 2، او تحت الحمایه ژنرال شپرد است و یکی از بهترین سربازان بازی است. بازی Call of Duty Modern Warfare 2 چیز زیادی درباره Ghost فاش نکرد، اما ماسک ، عینک آفتابی و سبک او توجه طرفداران را به خود جلب کرد.

چهره متفاوت از گوست

4. گوست معمولی

گوست معمولی یک شخصیت نمادین از سری بازی های Call of Duty است که برای اولین بار در Call of duty: Modern Warfare ظاهر شد. داستان او در Modern Warfare 2 زمانی به پایان می رسد که فرمانده شپرد به تیم خیانت می کند. این مورد توسط پیروان حماسه مورد توجه قرار گرفت. او نشانه اسرارآمیزترین شخصیت در جهان جادوگری است، روح صحبت نمی کند و ترجیح می دهد سکوت کند. داستان او را می توان در اینترنت یافت، با این حال، آن قدر گیج کننده است که همه آن را درک نمی کنند. گوست شخصیت اصلی بازی Ghosts بود، اما بازی شکست خورد. ظاهرا توسعه دهندگان جذابیت این شخصیت ساکت را بیش از حد ارزیابی کرده اند.

البته باید توجه داشته باشید که، بسیاری از خریداران اکانت کالاف دیوتی موبایل، به دنبایل این شخصیت و یا شخصیت گوست کابوی نیز می‌باشند.

5. مانتاری

نائومی میزوشیما (به ژاپنی: 水島直美) که با نام مانتاری نیز شناخته می شود، شخصیتی است که برجسته شده است. مانتاری به عنوان یک سرباز تازه وارد توصیف می شود که به استعداد فوق العاده ای در میدان جنگ معروف بود و به نظر می رسد که در تمرینات خود نمرات بالایی را به دست آورده است.

6. نیکتو

نیکتو یک اپراتور Spetsnaz از جناح Allegiance است که در Call of Duty Modern Warfare و Call of Duty Warzone حضور دارد. نیکتو از Kintan سرچشمه گرفت. در برهه ‌ای از زمان، سیاره اصلی آن‌ ها توسط هات ‌ها، که نژاد آن ها را به بردگی می‌ کشیدند، کشف و تصرف شد. برخی از نیکتوها به عنوان نگهبان و اراذل و اوباش اربابان خود منصوب می شدند.

7. ارتری

آنا باکلر، که با نام آرتری نیز شناخته می ‌شود، شخصیتی است که در کالاف دیوتی موبایل حضور دارد و در ۲۲ می ۲۰۲۰، در طول فصل ۶ Once Upon A Time In Rust به عنوان بخشی از The Huntress Draw به بازی اضافه شد. بعداً، در طول فصل 7 آرتری در کمیک ظاهر می شود، که بخشی از یک سازمان مرموز به نام The Dark Covenant است.

8. فراست

فراست دومین سربازی است که ما رهبری می کنیم. او که در نیویورک فرود آمد، نیروی دلتا را در حین استقرار دنبال کرد. بنابراین، یکی از بازیگران عقب نشینی روس ها از خاک آمریکا قبل از حضور در زمان آزادی معاون رئیس جمهور ایالات متحده در آلمان است. از آن جا، او به پاریس فرستاده شد تا ولک، تامین کننده تسلیحات ماکاروف را دستگیر کند. او همچنان می‌تواند روس ‌ها را تا پای برج ایفل به عقب براند. سرانجام، فراست با رفقایش به آلمان بازمی گردد تا دختر پرزیدنت ورشفسکی را آزاد کند، اما ماموریت با شکست تمام می شود زیرا روس ها کل منطقه را منفجر کردند.

9. صابون

به شخصیت مورد علاقه فرنچایز Modern Warfare رسیدیم. جان مک تاویش یک متخصص بریتانیایی تخریب است و به عنوان استاد شوت مشهور است. او عضوی از تیم تک تیرانداز بود و در بازی‌ های دیگر این سری شرکت کرد که بیش تر با Modern Warfare و Modern Warfare Remastered به یاد می ‌آید که در آن قهرمان، گروهبان و سرباز نیرو های ویژه بود. پرایس و نیکولای که در جنگ مدرن 2 به شدت زخمی شده اند، تمام تلاش خود را می کنند تا او را در هند نجات دهند. او که اکنون تنها بازمانده TF 141 با پرایس است، به سراسر جهان سفر می کند تا ماشین جهنمی را که توسط تروریست روسی به راه انداخته بود، متوقف کند.

سخن پایانی

در پایان باید گفت که تعداد شخصیت کالاف دیوتی موبایل با هر فصل جدید بیش‌تر می شود. در حال حاضر مشخص نیست که چه شخصیت های جدیدی در بازی معرفی خواهند شد. اما اگر اقدام به خرید cp کالاف دیوتی موبایل نمودید، در شروع هر فصل مراقب اخبار باشید، چون علاوه بر بیش از 100 کاراکتر که می‌توانید از بین آن ها انتخاب کنید، متوجه می‌شوید که با چه کسانی بازی کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها