اختصاص ۲ هزار و ۳۰۰ تن سهمیه برنج و شکر به استان زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

اختصاص ۲ هزار و ۳۰۰ تن سهمیه برنج و شکر به استان زنجان

از سال گذشته تا امروز:

خرید ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران نیز پرداخت شده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران نیز پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۳۷۸۶۸۷
به گزارش جام جم آنلاین  زنجان ؛  مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مصاحبه مطیوعاتی با خبرنگاران با اعلام اینکه از سال گذشته تا به امروز ۳۰۰ هزار تن گندم خریداری شده است،گفت : یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران نیز پرداخت شده است.

زمانی افزود : خرید گندم در سال گذشته  ۷۲ هزار تن گندم و مصرف آن در استان  بیش از ۱۴۰ هزار تن بود.
وی با بیان اینکه از ۲۸ خرداد خرید گندم با ۳۷ مرکز در سراسر استان زنجان شروع شد، تصریح کرد: تا به این لحظه ۲۰۳ هزار تن گندم از سطح استان زنجان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه مشکلی درحوزه گندم تا سال آینده نداریم، ادامه داد: بیش از ۷هزار تن مازاد بر مصرف گندم خریداری شده است.

این مسئول با اشاره به تهیه و تامین حدود ۱۲۰ هزار تن آرد برای مصارف مختلف نانوایی در هر سال، بیان کرد: تامین و توزیع حدود ۷ هزار تن آرد خام روستایی برای ۴۲۰ روستای فاقد نانوایی در سطح استان انجام شده است.

زمانی با اشاره به تهیه، تامین و توزیع بیش از ۲۰ هزار تن کالای اساسی شامل برنج و شکر برای مصارف مختلف استان، تصریح کرد: تخصیص بیش از ۱۰۰۰ تن سهمیه برنج و شکر برای نذورات محرم و صفر و تخصیص حدود ۷۳ تن سهمیه برنج و شکر برای ستاد عتبات عالیات زائران اربعین حسینی (ع) از اقدامات انجام شده است.

زمانی در ادامه افزود : بیش از ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌ای بانکی برای ۳۱۱ واحد نانوایی جهت بهسازی، نوسازی و تعویض تجهیزات نانوایی ارائه شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها