کد خبر: ۱۳۷۸۵۷۴

بهترین چراغ قوه برای شکار ، اگر شکارچی باشید شاید این اولین عبارت یا عنوانی باشد که در گوگل سرچ می کنید. اما واقعا سوال اینجاست بین این همه مدل چراغ قوه کدام برای کار شما بهتر و کیفیت بالاتری دارد. برای یک انتخاب خوب و حرفه ای باید نکات مهمی را در نظر گرفت تا نه یک خرید خوب ، بلکه عالی داشته باشید.

اگر می‌خواهید در شب شکار بروید ، و اهداف خود را با دقت بالا نشانه روید خبر خوب این است که این راهنمای تخصصی چراغ قوه برای شکار را بر اساس تجربه چندین ساله ای که در حوزه تخصصی فروش انواع چراغ قوه داریم برای شما نوشته ایم . فرقی نمی‌کند که اولین بار برای شکار خود آماده می‌شوید یا شکارچی کارکشته‌ای هستید، نور خوب می‌تواند به معنای تفاوت بین گوشت روی میز یا گرسنه رفتن به خانه باشد. بنابراین با خواندن این راهنما می‌توانید همانند یک شکارچی حرفه‌ای خرید کنید! 

راهنمای تخصصی خرید چراغ قوه شکاری

ابتدا سه نکته مهم را برای خرید  چراغ قوه شکاری در نظر داشته باشید.

1- چراغ قوه شکاری با پرتاب بالا و متمرکز به شما کمک می‌کند تا چشمان حیوانات را در تاریکی راحت‌تر تشخیص دهید.

2- ابعاد و وزن چراغ‌قوه اهمیت زیادی دارد و سبک‌ های مختلف بدنه چراغ قوه اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند. از خود  بپرسید آیا به یک چراغ پیشانی یا چراغ قوه دستی نصب شده روی اسلحه نیاز دارید؟

3-  برخی از حیوانات نمی‌توانند رنگ نورهایی مثل سبز یا قرمز را تشخیص دهند. شکارتان را بشناسید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

خب حالا می‌پرسید نور قرمز یا سبز چه می‌کند؟

برخی از حیوانات نمی‌توانند این رنگ‌ها را مانند چشم انسان تشخیص دهند. هنگامی که از نوری استفاده می‌کنید که حیوان نمی‌تواند آن را تشخیص دهد، کمتر احتمال دارد که آن را بترسانید یا فراری دهید. تشخیص نور قرمز و سبز نیز برای چشم انسان آسان‌تر است و به حفظ دید در شب کمک می‌کند. فیلترهای رنگی راهی آسان و ارزان برای تبدیل نور سفید چراغ قوه به نور قرمز، سبز یا آبی هستند. شاید تعجب کنید که این نکته بر شکار شما تأثیر می‌گذارد!

برد نور چراغ قوه مهمترین عامل در خرید یک چراغ قوه شکاری است.

به طور کلی نور چراغ قوه ها به دو دسته نور پخش یا نقطه ای تقسیم می شوند. برای شکار باید به دنبال چراغ قوه ای نقطه زن باشید که بتواند نور را حالت نقطه ای یا تیز پرتاب کند تا هدف خود را در فاصله دور کامل مشاهده کنید. هنگامی که هدف خود را مشخص کردید، نور مناسب به شما این امکان را  می‌دهد در حالی که فاصله خود را از شکار حفظ می کنید، کار خود را انجام دهید برای مثال چراغ قوه های نظیر P30i ، MH25S یا MH40GTR کمپانی نایتکر این قابلیت را دارند و جزء کارهای محبوب و با کیفیت به حساب می آیند.

راهنمای تخصصی خرید چراغ قوه شکاری

مدل های چراغ قوه شکاری

چراغ قوه‌ های شکاری همیشه نباید چراغ قوه‌های بزرگ و  پرتاب بلند و پرقدرت باشند. زیرا همه شکارچیان شکار یکسانی ندارند، برخی از حیوانات به‌راحتی با نورهای روشن می ترسند و وحشت می‌کنند. در حالی که برخی از آن ها ممکن است طوری رفتار کنند که به نظر می سد غیر شهودی باشد، همه شکارچیان خوب می‌دانند که نباید عجول باشند و صبورانه منتظر فرصت مناسب باشند.

هنگامی که نوبت به بررسی ردپاها، فضولات، مناطق بستر جانوران وحشی می‌رسد، به یک چراغ قوه با نور پخش نیاز دارید که به شما این امکان را دهد به‌راحتی زمین را برای سرنخ‌های احتمالی بررسی کنید. علاوه بر این، چراغ قوه شما باید سبک و جمع و جور باشد تا وزن غیر‌ضروری را بر شما تحمیل نکند. عملکرد بی‌صدا نیز مهم است، چرا که باید از کار پر دردسر ردیابی دقیق عبور کرد، در حالی که یک لحظه بی‌احتیاطی می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. و یا اگر شما می خواهید چراغ قوه خود را بر روی اسلحه استفاده کنید باید قطر بدنه چراغ قوه شما کوچک و دسته بزرگ داشته باشد تا قابلیت اتصال روی پایه اسلحه را داشته باشد.

در پایین چند نمونه از بهترین چراغ قوه های شکار را به شما معرفی می کنیم.

1- قیمت و برد قابل قبول  - چراغ‌قوه شکار  نایتکر MH25S

 چراغ‌قوه نقطه زن مدل MH25S با 1800 لومن قدرت روشنایی تا فاصله 500 متری نور را برای شما پرتاب می کند. این چراغ قوه از یک باتری 21700 با ظرفیت عالی 5000 میلی‌آمپر  استفاده می کند. از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به 5 سطح روشنایی و سه حالت چشمک‌زن ، سازگار با سه مدل باتری لیتیومی ، دارای نشانگر میزان شارژ و توان باتری و ضدآب بودن اشاره کرد. در‌صورتی‌که قصد خرید چراغ قوه شکار با قیمت و برد مناسب را دارید پیشنهاد می‌کنیم این مدل از چراغ‌قوه‌ شکاری را انتخاب نمایید.

2- جمع جور و همه کاره - چراغ‌قوه شکار نایتکر MH12S

چراغ قوه MH12S با 1800 لومن و پرتاب نور 294 متر تمام ویژگی‌های یک چراغ قوه عالی  برای ردیابی را دارد. اما یکی از ویژگی های مثبت این مدل با توجه به این که از یک باتری 21700 استفاده می کند جمع و جور و سبک بودن آن است که حمل و نقل را برای شما راحت تر می کند و در جیب شما بدون کوچکترین اذیتی جای می گیرد. دو حالت کاربری روشنایی روزانه و تاکتیکال، 1500 ساعت روشنایی در کمترین حالت روشنایی ، 5 سطح روشنایی و سه حالت چشمک‌زن و خاصیت ضدآب تا عمق 2 متری و مهم ترین نکته سوئیچ تاکتیکال بی صدا نیز از دیگر ویژگی‌های این چراغ‌قوه است.

3- چند رنگ و تخصصی برای ردیابی - چراغ‌قوه شکار نایتکر MH27 UV

اگر شکارتان بسیار خاص است و به تجهیزات تخصصی‌تری نیاز دارید مثل رنگ نور های ماورابنفش یا قرمز و سبز ، کمپانی نایتکر انواع چراغ قوه برای کارهای مختلف تولید کرده است. برخی از طول موج‌های نور  ماورابنفش یا UV برای حیوانات خاص غیرقابل تشخیص هستند. برخی از حیوانات فضولاتی از خود به جای می‌گذارند که به نور یووی واکنش نشان می‌دهند. چراغ قوه IR با قدرت بالا که با محدوده حرارتی شما مطابقت داشته باشد، برای این مواقع MH27UV یک چراغ قوه با 462 متر پرتاب نور ، 1000 لومن قدرت روشنایی می تواند گزینه خوبی باشد. و یا اگر یک کار جیبی جمع و جور می خواید چراغ قوه کوچک TIKI UV می تواند راهگشای مشکلات باشد.

4- جدیدترین و دوربرد ترین - چراغ قوه نایتکر P35i و MH40S


این دو مدل از جدیدترین و قوی ترین محصولات کمپانی معروف نایتکر از لحاظ برد نور در سال 2022 است. در چراغ قوه دستی شکاری P35i از تکنولوژی جدید و اختصاصی LEP استفاده شده که قدرت روشنایی این مدل را به 3000 لومن رسانده و تا فاصله 1650 متری ( یک کیلومتر و ششصد و پنجاه متر ) را روشن می کند. به گفته مهندسان نایتکر این چراغ قوه حاصل تجربه 15 ساله آن ها در تولید انواع چراغ قوه است.

راهنمای تخصصی خرید چراغ قوه شکاری

چراغ قوه شکاری MH40S نایتکر هم در سال 2022 به علاقه مندان به این سبک چراغ قوه ها معرفی شده است. این چراغ قوه با استفاده از یک ال ای دی قدرتمند Luminengin G9 تا فاصله فوق العاده 1500 متری ( یک کیلومتر و پانصد متر ) را روشن می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد MH40S ریموت کنترل وایرلس و جذاب آن است که در کنار اسلحه شما نصب شده و براحتی هر چه تمام تر می توانید سطوح روشنایی خود را کنترل کنید.

خبر خوب این است که تمام چراغ قوه‌های شکاری کمپانی نایتکر NITECORE از آلیاژ آلومینیوم سبک و با مقاومت بالا ساخته شده‌اند تا بهترین هماهنگی بین قدرت و وزن را به شما ارائه دهند. تمام چراغ قوه‌های شکاری این کمپانی دارای استاندارد ضدآب هستند، بنابراین لازم نیست نگران گل و لای، خاک یا گرفتار شدن در باران باشید.

یک نکته مهم خاطر‌نشان می‌شود که چراغ‌قوه شکار صرفاً برای شکار پرندگان ، جانوران و سایر جانداران ساخته نشده است بلکه این مدل چراغ قوه به دلیل برد بالا و حالت پرتاب نوری که دارد به این عنوان معروف شده و برای فعالیت هایی نظیر کوهنوردی ، نگهبانی ، جستجو و نجات می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

شما نیز هم اکنون با 5 مدل از بهترین چراغ‌ قوه های شکار آشنا شدید و می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازتان از بین آنها یکی را انتخاب نموده و خریداری کنید. اگر دنبال چراغ قوه های شکاری اصل و قوی هستید که به صورت کاملا تخصصی و با گارانتی معتبر تهیه کنید ، به فروشگاه جی لایت نماینده بهترین برندهای چراغ قوه در دنیا به آدرس www.glite.ir مراجعه کنید. جهت راهنمایی با شماره تلفن 02166709356 در تماس بوده و منتظر صدای گرم شما هستیم همچنین شما می توانید در واتس آپ یا تلگرام به شماره 09107447974 به صورت آنلاین به ما پیام دهید.
 به امید اینکه مطالب ارائه شده مؤثر و مفید واقع گردیده باشد.

 

برچسب ها : چراغ قوه شکاری,خرید چراغ قوه شکار,بهترین چراغ قوه شکار,چراغ قوه کیلومتری,چراغ قوه شکاری قوی,چراغ قوه شکاری برد بالا,چراغ قوه شکاری اصل,چراغ قوه پروژکتوری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها