خرید لوازم یدکی اورجینال لیفان X60 در فروشگاه یدک مارکت

کد خبر: ۱۳۷۴۴۹۳

لیفان x60 یکی از خودروهای محبوب بازار ایران در بین ماشین‌های تیپ کراس اوور و با قیمت پایین است. پس از موفقیت ام وی ام X33، لیفان x60 با امید تکرار موفقیت خودروهای تک‌ دیفرانسیل شاسی بلند روانه بازار ایران شد. ابتدا مدل دنده‌ای این خودرو توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ شد و به موفقیت قابل قبولی دست یافت. سپس تولید انبوه مدل لیفان x60 اتوماتیک از سال ۱۳۹۵ آغاز شد که مدل آپگرید شده آن محسوب می‍شود. سیستم پخش دی وی دی و دوربین عقب مزایای x60 اتومات نسبت به مدل دنده‌ای این خودرو است. به مانند هر خودرو دیگری، لیفان x60 در طول مدت استفاده نیاز به نگهداری صحیح و تعویض به موقع قطعات و لوازم یدکی و جلوبندی دارد. خرید لوازم اورجینال و با کیفیت تضمین کننده سلامت و طول عمر خودرو است. یدک مارکت، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی خودرو از جمله لیفان x60 است که در سال‌های اخیر از فروشندگان محصولات اورجینال لیفان با قیمت مناسب و رقابتی و پشتیبانی متخصصان این خودروهای حساس بوده است. در این مطلب به شرحی درباره خودرو لیفان x60، لوازم و قطعات یدکی آن و نکات مهم در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو می‌پردازیم. 

مشخصات فنی لیفان ایکس 60

حتما قبل از خرید ماشین درباره مشخصات آن تحقیقاتی انجام می‌دهید اما نکته مهم دیگری هم وجود دارد که آگاهی از ویژگی‌های ساختاری خودرو و شیوه نگهداری از آن است. در واقع موارد پس از خرید خودرو را هم باید جدی بگیریم چرا که هر روزه از ماشین استفاده می‌کنیم و سلامت خودرو برابر با حفظ سلامت سرنشینان خودرو است. با مطالعه دفترچه راهنمای خودرو می‌توانید از ویژگی قطعات و لوازم یدکی خودرو آگاه شوید. لیفان x60 دارای موتور LFB479Q بنزینی، سیستم تعلیق جلو فنر حلقوی + ستون مک فرسون، همچنین سیستم تعلیق عقب فنر حلقوی + تیرچه یک تکه محور عقب می‌باشد. ترمز جلو و عقب دیسکی و حجم مخزن سوخت۵۵ لیتری از دیگر ویژگی‌های این خودرو است. قطر رینگ ۱۶ اینچ و چرخ جلو و عقب R16 215/65 نیز مشخصات دیگر لیفان x60 هستند. 

لیفان x60 در دو مدل دنده‌ای و اتومات قابل خریداری است. لوازم و قطعات یدکی این دو خودرو تقریبا مشابه است. همانطور که در قبل توضیح دادیم مدل اتومات دارای امکانات بیشتری چون سیستم پخش دی وی دی و دوربین عقب است. تست‌های متعددی درباره ایمنی این خودرو انجام شده است که نشان می‌دهد به لحاظ استحکام ایمنی از شرایط خوبی برخوردار است. این سری خودروها استهلاک بالایی دارند و ضریب دنده گیربکس در آن‌ها به صورتی نیست که شروع بدون لرزشی داشته باشند. قطعات و لوازم جلوبندی لیفان x60 در بازار قابل دسترسی است و محصولات اورجینال این خودرو را می‌توانید از فروشگاه‌هایی چون یدک مارکت خریداری کنید. 

امکانات رفاهی لیفان x60 کدامند؟ 

بخشی از امکانات و ویژگی‌های لیفان x60 را مرور می‌کنیم تا بیشتر با این کراس اوور چینی محبوب آشنا شویم:

  • نمایشگر لمسی 8 اینچی
  • مه شکن
  • حسگر نور برای روشن شدن اتوماتیک چراغ‌ها
  •  پرده و گرم کن شیشه عقب
  • فرمان تلسکوپی قابل تنظیم
  • شارژر 12 ولت
  • آینه‌های برقی با تنظیمات برقی
  • چراغ‌های هالوژنی که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند
  • آنتن کوسه‌ای و سانروف برقی دو حالته

آشنایی با لوازم و قطعات لیفان x60 دنده‌ای و اتومات

پیشنهاد می‌کنیم با داشتن دانشی اولیه نسبت به لوازم و قطعات خودرو لیفان ایکس 60 از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید. توجه به زمان تعویض لوازم مدت‌دار و همین‌طور کنجکاوی و دانستن نکات پایه درباره نحوه کارکرد ماشین و مکان قطعات می‌تواند به تشخیص هر چه سریع‌تر مشکلات و خرید قطعه مناسب و رفع مشکل کمک کند. از جمله قطعات و لوازم یدکی لیفان x60 در یدک مارکت می‌توان به المنت، اگزوز، پمپ هیدرولیک فرمان، پیستون، درب رادیاتور، دنده فلایول، میل سوپاپ، مخزن روغن ترمز، یاتاقان و … اشاره کرد. تمام قطعات و لوازم یدکی لیفان x60 را می‌توانید با دسته‌بندی مناسب و توضیحات و ضمانت اصالت در وب‌سایت یدک مارکت مشاهده کنید. برای بهترین عملکرد خودرو، استفاده از بهترین قطعات الزامیست پس حتما از اصل بودن و تطبیق قطعه با دنده‌ای یا اتومات بودن خودرو اطمینان کسب کنید. 

چرا لوازم و قطعات یدکی لیفان را از یدک مارکت بخریم؟

امروزه در سراسر کشورمان فروشگاه‌های خوبی مشغول ارائه لوازم یدکی لیفان می‌باشند. یکی از این فروشگاه‌های بزرگ، یدک مارکت است که در سال‌های اخیر با رسالت تضمین کیفیت و ارسال سریع نیاز‌های مشتریان فعالیت می‌کند. نکته مهم در انتخاب یک فروشگاه خوب اعتبارسنجی آن است. اما چگونه از معتبر بودن یک فروشگاه مطمئن شویم؟ برای خرید مطمئن حتما به موارد زیر توجه کنید:

  • پروانه کسب و مجوز یا نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه
  • امکانات و راحتی سایت و تنوع کالا
  • ساختار و چارچوب فروشگاه
  • خدمات هنگام و پس از فروش از جمله ارتباط با مشتری و گارانتی
  • امکان خرید حضوری و ارتباط نزدیک با فروشگاه

از هر جای ایران در صورت خرید از یدک مارکت در کمتر از سه روز کالای مورد نظر را دریافت خواهید کرد. مدت زمان تحویل در تهران دو ساعت و در استان تهران حداکثر تا یک روز است. تضمین ضمانت و بازگشت وجه در صورت خرابی یا غیر اورجینال بودن محصول، از ویژگی‌های فروشگاه یدک مارکت است. هم‌چنین خریدهای بالای سه میلیون تومان را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

خرید لوازم یدکی لیفان x60 از یدک مارکت

در صورت نیاز به خرید قطعات خودروهای گروه لیفان، کافیست به وبسایت یدک مارکت مراجعه نموده و ماشین مورد نظر را انتخاب کنید. امکان خرید لوازم یدکی لیفان 520 تا مدل‌های بالاتر همچون x60 با تخفیف‌های همیشگی و پشتیبانی سریع در وبسایت یدک مارکت وجود دارد. برای این کار کافیست در سایت ثبت نام کنید و از طریق قسمت جستجوی سایت و یا انتخاب ماشین مورد نظر، به دسته بندی کالاهای مورد نظرتان برسید. هم‌چنین می‌توانید قطعات و لوازم یدکی مورد نظرتان را در سبد خرید برای خرید‌های آینده ذخیره کنید. در نهایت با هر کارت عضو شتاب، از درگاه‌های مورد تایید بانک مرکزی خریدی امن و مطمئن داشته باشید. در صورت ثبت نام در سایت امکان بازیابی خرید‌های قبلی و هم‌چنین ذخیره موارد خرید آینده را دارید و می‌توانید همواره سفارشات خود را به صورت آنلاین پیگیری کنید.

خرید لوازم یدکی اورجینال لیفان X60 در فروشگاه یدک مارکت

نکات مهم در هنگام خرید لوازم یدکی x60

لیفان x60 دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک دارد. به جز موارد مربوط به این قسمت از خودرو، بقیه لوازم یدکی این خودرو مشابه اند. بنابراین حتما مطمئن شوید که قطعه با ماشینتان سازگاری دارد. برای اطمینان از این مهم می‌توانید از پشتیبانی سایت و متخصصان امر در یدک مارکت کمک بگیرید. هم‌چنین، بعضی قطعات، جزئی از سیستمی بزرگ‌تر هستند. برای سیستم‌های مهم خودرو از بهترین قطعات استفاده کنید تا از کارکرد درست مجموعه اطمینان حاصل کنید. برای مثال سیستم‌های تهویه و ترمز از جمله مهم‌ترین سیستم‌های لیفان x60 هستند و باید حتما با بهترین قطعات از سلامت آن‌ها مراقبت کرد تا قطعات جایگزین خللی نسبت به سیستم فابریک ایجاد نکنند. 

قیمت لوازم یدکی لیفان ایکس 60

قیمت لوازم یدکی لیفان x60 معمولا گران‌تر از دیگر خودرو‌های شرکت لیفان است. طبیعتا برای خرید لوازم یدکی لیفان 620 در یدک مارکت که از سدان‌های میان‌رده لیفان محسوب می‌شود، نیاز به هزینه کمتری داریم. قطعات  قیمت لوازم یدکی لیفان x60 با توجه به اهمیت آن‌ها متفاوت است. هم‌چنین برند‌های مختلف با متریال مختلف در کیفیت‌های متنوع قطعات این خودرو را تامین می‌کنند. حتما توجه کنید که قطعات ارزان و غیر اورجینال می‌توانند در دراز مدت صدمات جبران ناپذیری به خودرو وارد کنند و استهلاک بیشتری دارند چرا که از مواد نامرغوب ساخته شده‌اند. برندهای تثبیت‌شده معمولا در رقابت درست، بهترین کالا را تهیه می‌کنند و گارانتی و ضمانت نامه نیز ارائه می‌دهند. از گران‌ترین لوازم یدکی لیفان x60 با تخفیف‌های خوب در یدک مارکت می‌توان به درب صندوق عقب لیفان X60 اصلی، درب موتور لیفان X60 اصلی، سرسیلندر لیفان X60 اصلی، جعبه فرمان لیفان X60 اصلی و کاتالیزور بالا لیفان X60 اصلی لیفان x60 نام برد. لوازم و قطعات ارزان‌تر لیفان x60 نیز به صورت تمام و کمال در یدک مارکت یافت می‌شوند. از این سری می‌توان به بوش طبق کوچک لیفان X60 اصلی، پیچ چرخ لیفان X60 اصلی، فیلتر کابین لیفان x60 اصلی و کاسه نمد سر میل لنگ لیفان x60 اصلی اشاره کرد. 

خرید لوازم یدکی اورجینال لیفان X60 در فروشگاه یدک مارکت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها