در نشست مدیران کل صدا و سیما و بنادر و دریانوردی استان بوشهر مطرح شد؛

ارائه طرح پیشنهاد ساخت اولین استودیو تلویزیونی روی آب در کرانه خلیج فارس

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر؛

شناور خدماتی مراد 3 در بندر بوشهر تعمیر شد

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از پایان پروژه تعمیر اساسی شناور خدماتی مراد 3 توسط متخصصان این اداره کل و ثبت رکورد 30 روزه در تعمیر اساسی این شناور خبر داد
کد خبر: ۱۳۷۶۸۰۸

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، علیرضا نوبرانی در تشریح این خبر اظهار کرد: شناور مراد 3 از نیازهای اصلی و  مهم برای اجرای پروژه لایروبی کانال دسترسی بنادر استان بوشهر است که با توجه به پروژه لایروبی بندر ریگ باید در کمترین زمان ممکن آماده فعالیت می شد.
وی بیان کرد: متخصصان این اداره کل با انجام کار شبانه روزی موفق به انجام پروژه تعمیر اساسی شناور مراد 3 ظرف مدت 30 روز شدند.
نوبرانی ادامه داد: در قالب تعمیر اساسی شناور یاد شده نسبت به نصب و راه اندازی موتورها، تعمیرات برقی و نصب تابلوهای برق با اعتباری نزدیک به 10 میلیارد ریال اقدام شد.
وی تصریح کرد: شناور خدماتی مراد 3 با طول 15 متر و وزن تقریبی 60 تن اکنون در آب های بندر ریگ مستقر شده تا بتواند پروژه مهم لایروبی بندر ریگ را پشتیبانی کند.
نوبرانی ادامه داد: پروژه تعمیر اساسی شناور مراد 3 نمادی بارز از تکیه به توان و ظرفیت متخصصان بومی است که با پشتکار و سرعت عملی قابل توجه توانستند توانایی های خود را برای تعمیر اساسی شناورها به اثبات برسانند.
 

 

 

 

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها