در ادامه طرح «هفته‌های ایرانی»؛

از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید

 در نشست مدیران کل صدا و سیما و بنادر و دریانوردی استان بوشهر مطرح شد؛

ارائه طرح پیشنهاد ساخت اولین استودیو تلویزیونی روی آب در کرانه خلیج فارس

مدیران کل صدا و سیما و بنادر و دریانوری استان بوشهر در دیداری صمیمانه راهکارهای تعمیق همکاری و اجرای طرح و برنامه های مشترک را بررسی نمودند.
کد خبر: ۱۴۳۸۴۷۳

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای بوشهر ؛ مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر که به همراه تعدادی از اعضای شورای معاونین صدا و سیمای استان برای این دیدار در دفتر مدیر کل بنادر و دریانوردی استان حضور یافته بود ، در ابتدا با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ابلاغ سند ملی توسعه دریا محور در کشور ، اظهار داشت صدا و سیمای بوشهر آماده هرگونه همکاری جهت کمک به پیشبرد این طرح مهم می باشد .
مهدی حیدری افزود : با توجه به اینکه بخش اساسی مسئله توسعه ی دریا محور مربوط به حوزه ی کاری بنادر و دریانوردی می باشد ، اگر این اداره کل برای ارائه مشاوره و کمک های تخصصی در کنار صدا و سیما قرار بگیرد ، قطعا درتولیدات تلویزیونی و رادیویی نتایج قابل توجهی حاصل این همکاری خواهد بود .
حیدری همچنین در این دیدار ضمن ارائه پیشنهاد طراحی و ساخت یک استودیو تلویزیونی روی آب از مجموعه ی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خواست که برای تحقق این موضوع با صدا و سیما همکاری داشته باشد .
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان در این دیدار با تشریح برخی از طرح های مهم عمرانی و اقتصادی مجموعه تحت مدیریت خود که برخی از آنها بسیار گسترده بوده و تأثیرات قابل توجهی در توسعه ی پایدار استان خواهد داشت ، درخواست کرد صدا و سیمای استان برای آگاهی مردم از این طرح ها و روند پیشرفت آنها همکاری نماید .
محمد شکیب نسب در ادامه با استقبال از طرح استودیو دریایی در بوشهر ، آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام داشت .
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها