رئیس جهاد کشاورزی لرستان مطرح کرد:

خرید ۱۷۶ هزار تن گندم در لرستان

خرم‌آباد- جام جم آنلاین-رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از خرید ۱۷۶ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خبر داد
خرم‌آباد- جام جم آنلاین-رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از خرید ۱۷۶ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خبر داد
کد خبر: ۱۳۷۳۸۴۲
به گزارش جام جم آنلاین لرستان سید عماد شاهرخی در جلسه شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر ایجاد احساس پویایی در سازمان تاکید کرد و گفت: خدمت‌رسانی، فساد ستیزی، کار انقلابی و جهادی در راستای اهداف دولت مردمی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان است.
وی بر تدوین برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت در راستای رویکردها و اهداف سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: با تشکیل اتاق فکر در هر حوزه و ارتباط بیشتر با مرکز تحقیقات، سرکشی به مراکز، روستاها و پهنه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و کاربردی برای همکاران الگوی کشت مناسب برای سال آینده ترسیم شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان رشد خرید گندم را حاصل تلاش همه همکاران و برنامه ریزی های کلان کشور دانست و گفت: تا کنون ۱۷۶ هزار و ۶۰۰ تن گندم خریداری شده است که نسبت به مدت زمانی مشابه سال گذشته ۱۰۷ درصد رشد داشته است.
شاهرخی در خصوص طرح مردمی سازی یارانه‌ها گفت: تاکنون مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات این طرح برای هزار و ۳۰۰ بهره بردار جذب شده است.
وی تصریح کرد: از ارتباط مستمر با معاونین و مدیران کل ستادی وزارت در جهت رفع کمبودها غافل نشویم و از ظرفیت‌های نمایندگان مجلس و خیرین برای راه اندازی مجموعه‌هایی که عام المنفعه باشند استفاده کنیم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها