بازار داغ تبلیغات هیچ گاه سرد نمی شود. از دیرباز تاکنون شرکت ها و فروشگاه های مختلف برای اینکه بتوانند برند خود را به دیگران معرفی کنند از روش های مختلف تبلیغاتی استفاده کرده اند.
کد خبر: ۱۳۷۳۶۵۱

شاید روش های تبلیغات عوض شود اما خود تبلیغات از دور خارج نمی شود. در واثع تبلیغات به روشی گفته می شود که با استفاده از آن بتوانید نام شرکت و یا فروشگاه، محصول و یا خدمات خود را به تمامی افراد نشان دهید.

این روش می تواند از طراحی سایت باشد تا انواع روش های تبلیغات در شبکه های اجتماعی. همانطور که می دانید روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. از پخش تراکت و رفتن روی بیلبورد اتوبان ها تا تبلیغات در تلویزیون همگی جزو گروه و خانواده تبلیغات محسوب می شود. شاید تصور کنید ساده ترین و کم هزینه ترین راه این روزها پخش تراکت باشد.

همانطور که می دانید سالیانه و یا حتی ماهیانه روش های تبلیغاتی عوض می شود و افراد به روش های جدیدتری واکنش نشان می دهند. کمتر کسی تراکت شما را مطالعه می کند و از آن استفاده می کند. بهتر است از روش های جدیدتری استفاده شود. یکی از راه های تبلیغات این است که به مدت طولانی در مقابل دید مردم باشید. مثلا همین بیلبوردها تبلیغاتی موجود در خیابان ها که شما را به مدت چندین ماه در مقابل دید مردم نگاه می دارد. حال فرض کنید که این بیلبوردها در حال حرکت باشند. تعداد افرادی که برند شما را مشاهده می کنند چندین هزار برابر می شود.

خب آیا می توان کسی را استخدام کرد که روزانه در سطح شهر راه برود تا برند شما دیده شود؟ کار جالبی به نظر نمی آید. اما یک روش فوق العاده وجود دارد. شما می توانید از تمامی مشتریان خود به عنوان سفیر و مبلغ برند خود بهره ببرید. بدین گونه که وسیله یا محصولی را که بیشتر از آن استفاده می کنند را به آن ها هدیه بدهید. این محصول هر روز توسط افراد زیادی دیده می شود و تبلیغات گسترده ای به مدت طولانی در سطح شهر ایجاد می گردد

تیشرت تبلیغاتی

یکی از روش های استفاده از مشتریان و افراد به عنوان مبلغ، تیشرت تبلیغاتی می باشد. تعداد انبوهی از تیشرت های تبلیغاتی را تهیه کنید که نام برند شما بر روی آن هک شده است. برای این کار می توانید محصول مورد نظر خود را به مجموعه فاخر گیفت سفارش دهید و مناسب ترین گزینه را تهیه کنید. هریک از این تیشرت ها را می توانید به مشتریان هدیه بدهید. حال در بخش عظیمی از سطح شهر تیشرت های شما دیده می شود و روزانه هزاران نفر نام برند شما را مشاهده می کنند.

تیشرت های تبلیغاتی برای نمایشگاه ها و همایش ها نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. اگر جزو شرکت هایی هستید که در همایش های مختلفی شرکت می کنید و کارمندان خود را همراه می برید. برای اینکه برند خود را در میان جمیع شرکت کنندگان به نمایش بگذارید می توانید از لباس های خاصی برای آن ها استفاده کنید. برای این کار می توان از تیشرت های تبلیغاتی استفاده کرد و لوگو خود را بر روی تیشرت ها به نمایش گذاشت.

روش های چاپ روی تیشرت تبلیغاتی

چاپ بر روی تیشرت تبلیغاتی به روش های مختلفی صورت می پذیرد که برخی از آن ها چاپ لیبلی، چاپ سابلیمیشن، چاپ سیلک، چاپ کاتر، چاپ به صورت مستقیم و چاپ مدیا می باشد. انتخاب هر یک از این روشهای چاپ وابسته به شما و بودجه ی شما است. البته می توانید برای انتخاب نوع چاپ از مشاوره های رایگان مجموعه فاخر گیفت بهره مند شوید و مناسب ترین گزینه را همراه با قیمت مناسب برای خود اختیار کنید.

تیشرت تبلیغاتی جودون

حتما تا بحال نام جودون را شنیده اید. یکی از جنس هایی که برای تیشرت های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد جودون می باشد. جودون با توجه به نوع بافتی که دارد از پارچه های پنبه ای ضخیم تر می باشد و به وسیله ماشین های گردبافت تولید می شود. پارچه جودون برای تهیه تیشرت های تبلیغاتی بسیار کاربردی است. تیشرت های سه دکمه ای در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشد که عموما از جنس جودون هستند و بسیار پرطرفدار می باشد. در صورتی که قصد خرید تیشرت تبلیغاتی به قیمت عمده و تعداد انبوه را دارید در ابتدا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و کاتالوگ محصولات مجموعه فاخر گیفت را تهیه کنید و در ادامه می توانید با مناسب ترین قیمت محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

استفاده از کلاه تبلیغاتی

یکی از دلایلی که ممکن است افراد از انتخاب تیشرت تبلیغاتی پشیمان شوند این است که تصور می کنند مردم از تیشرت به تعداد دفعات کمی استفاده می کنند. اما هدایای تبلیغاتی متنوع است نگران نباشید می توانید گزینه بهتری را برای خود انتخاب کنید. تابستان است و بسیاری از افراد بالاجبار و یا به اختیار از کلاه استفاده می کنند. هدیه دادن کلاه به افراد شاید بتواند نتیجه بهتری را برای شما به همراه داشته باشد. برای این کار کافیست کلاه تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را به مشتریان خود هدیه بدهید. اینبار با استفاده از کلاه می توانید تبلیغات خود را آغاز کنید. 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها