قیمت سکه امامی در بازار

قیمت سکه امروز | قیمت سکه بالا رفت

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۱۳۷۱۹۶۹

ورود مجددا سکه به میانه کانال ۱۵ میلیون تومانی در حالی است که قیمت سکه در هفته گذشته تا ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم رسیده بود. اگر قیمت سکه بتواند چند روزی در بالای کانال ۱۵ میلیون تومان بماند،‌ باید منتظر رشد بازار طلا و سکه باشیم. افزایش قیمت سکه تا کی ادامه دارد؟. قیمت سکه بسیار برای مردم مهم است به طوری که هر گونه تغییرات قیمتی سکه را پیگیری می کنند. افزایش نرخ طلا چه تاثیری بر قیمت سکه دارد؟
 
به گزارش جام جم آنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۸۱۳ دلار و ۵۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۴۴۰ هزار و ۵۰۳ تومان است.
 

پیش‌بینی قیمت سکه هفته آینده

به گزارش تجارت‌نیوز، پیش‌بینی‌ها می‌گوید قیمت جهانی طلا نزولی است. اما بعید است که کاهش چند دلاری قیمت طلای جهانی بتواند قیمت طلا در بازار ایران را کاهشی کند.

کارشناسان روز گذشته اعلام کرده بودند که اگر قیمت سکه محدوده ۱۴ میلیون و ۵۰۰ و ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پشت سر بگذارد، ورود سکه به کانال ۱۵ میلیون تومانی حتمی است. این پیش‌بینی محقق شد و سکه به ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

حالا گفته می‌شود اگر سکه بتواند چند روزی در بالای کانال ۱۵ میلیون تومان بماند،‌ باید منتظر رشد بازار طلا و سکه باشیم. اما اگر قیمت‌ به زیر ۱۵ میلیون تومان برگردد، با شکست بازار مواجه می‌شویم و بازار اصلاح می‌خورد.

بر این اساس باید مرز ۱۵ میلیونی سکه را رصد کرد تا بتوان آینده طلا را پیش‌بینی کرد.

قیمت سکه در مسیر افزایش

امروز دوشنبه 2 خرداد 1401 با سیگنال افزایشی قیمت اونس طلا انتظارات صعودی در بازار سکه تقویت شد .

به گزارش اقتصادنیوز، بازار جهانی امروز دوشنبه 2 خرداد 1401 شاهد پیشروی قیمت اونس طلا بود. فلز زرد رنگ در بازار جهانی امروز از نیمه کانال 1850 دلار عبور کرد و به سمت 1861 دلار حرکت کرد.

در بازار داخلی ایران هم در نیمه اول معاملات نقدی امروز قیمت طلا 18 عیار نزولی بود اما از نیمه دوم روز ورق برگشت و قیمت طلا 18 عیار تقریبا 900 تومان بالاتر از روز گذشته بود. قیمت این فلز گران بهای داخلی عصر امروز 1 میلیون و 381 هزار تومان بود.

به باور معامله گران با سیگنال افزایشی قیمت اونس طلا انتظارات صعودی در بازار سکه تقویت شد. سکه توانست به 14 میلیون و 500 هزار تومان برسد.

به عقیده فعالان بازار در صورتی که قیمت سکه در محدوده یاد شده تثبیت شود احتمال رسیدن آن به 14 میلیون و 800 هزار تومان هم وجود خواهد داشت. فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت بازاری آن بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.

قیمت سکه

افزایش قیمت سکه و طلا

قیمت سکه طرح جدید امروز (دوشنبه، نهم خردادماه ۱۴۰۱) با ۱۹۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان رسید.

به گزارش ایرنا، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۴ امروز به ۱۴ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان رسید.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه هشت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه پنج میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا ۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان شد.

اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک هزار و ۸۵۸ دلار و ۷۸ سنت معامله شد.

افزایش قیمت طلا و سکه تا کی ادامه دارد؟

افزایش قیمت طلا و سکه تا کی ادامه دارد؟در دو هفته گذشته قیمت طلا و سکه و نرخ دلار افزایش چشمگیری یافته است، به‌طوری‌که این بازار افزایش ۸ درصدی قیمت را در دو هفته تجربه کرده است.

شهرآرانیوز نوشت: قیمت طلا و سکه این روز‌ها سیر صعودی به خود گرفته است، به‌طوری‌که از روز‌های ابتدایی خردادماه هر گرم طلا از حدود یک‌میلیون و ۳۷۵ هزار تومان به حدود یک‌میلیون و ۴۳۱ هزار تومان رسیده است.

در بازار دیروز طلا و سکه، قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار به یک‌میلیون و ۴۳۱هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم به ۱۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز به ۱۵میلیون و ۱۸۰هزار تومان رسید. بازار دلار هم این روز‌ها از ثبات نسبی‌اش خارج شده و دلار با حدود قیمت ۲۵ هزار تومان اکنون در بازار آزاد به ۳۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز دراین‌باره گفت: در دو هفته گذشته افزایش قیمت دلار داشتیم. افزایش قیمت دلار مستقیم بر افزایش نرخ دلار و سکه تأثیر می‌گذارد و به همان نسبت این افزایش قیمت در بازار مشاهده می‌شود. براین‌اساس، در دو هفته گذشته شاهد افزایش ۸ درصدی قیمت در بازار طلا و سکه بودیم.

به‌گفته معبودی‌نژاد، با کاهش عرضه دلار از سوی بانک مرکزی و تقاضای بیشتر، این افزایش قیمت رقم خورده است. مسلما اگر بانک مرکزی عرضه دلار را افزایش دهد، قیمت‌ها روند کاهشی می‌گیرند، ولی اگر توزیع دلار از سوی بانک مرکزی به همین روال باشد، افزایش قیمت در این بازار ادامه خواهد داشت. امیدواریم بانک مرکزی عرضه دلار را افزایش دهد تا این تقاضا خنثی شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه قبل ماه محرم و صفر و در فصل بهار و تابستان هستیم، زمان مناسبی برای خرید طلاست، ولی این افزایش قیمت به‌دلیل افزایش تقاضا برای طلا و سکه نیست و به‌دلیل کمبود ارز در بازار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها