برگزاری همایش روز ملی تبلیغ و‌اطلاع رسانی دینی در سنندج

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری همایش روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد.
کد خبر: ۱۳۷۰۹۵۳

 کردستان- جام جم آنلاین- حجت الاسلام برومند رازیانی در نشست خبری با اصحاب رسانە ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی بە دستور امام راحل، اظهارداشت: چراغ راە سازمان تبلیغات اسلامی آیات قرآنی ، احادیث نبوی و سیرە معصومین و علمای دینی است

وی در ادامه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد تبلیغی اقدام به تبلیغ اسلام ناب در میان احاد مردم و شبکه های موجود اعم از روحانیت،شبکه های دینی و کانون های فرهنگی مذهبی و دستگاههایی مرتبط با دین و قرآن فعالیت میکند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: تبلیغ  امری مستمر و دائمی است؛ همچنین هر تبلیغی اثربخش نیست و تبلیغ باید با تقوا و اعتماد و ایمان بە خدا همراه باشد.

وی تکلیف سازمان تبلیغات اسلامی را تسهیل‌گری، حمایت و پشتیبانی از حرکات و جریانات اصیل مردمی عنوان کرد و گفت: بر این اساس سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی در کشور تصدی‌گری نیست، بلکە پشتیبانی از کارهای اصیل مردمی و هدایت آنها به سوی شیوه ها نوین تبلیغ  است

 حجت‌الاسلام رازیانی خاطرنشان کرد: خوشبختانە در استان کردستان در مجموع هیئت های مذهبی، خانەهای دینی، خانەهای فرهنگی تبلیغی، انجمن‌های اسلامی، شبکە مداحان و مبشرین و ماموستایان بیش از یک هزار و 400 تشکل دینی داریم کە مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در ماە مبارک رمضان در مجموع قریب بە 800 برنامە مختلف دینی و قرآنی در استان برگزار کردە است که میتوان به برگزاری  همایش سادات نبوی در روستای پارسانیان و نشست مشترک علمای اهل تشیع و تسنن و همایش پرچم داران وحدت.اردوهای نخبگان دینی و برگزاری مجالس قرآنی اشاره کرد.

وی در خصوص برنامەهای در نظر گرفتە شدە بە مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دیدار با خانواده‌ شهدای شاخص مبلغان دینی، نشست تخصصی علما دینی، تجلیل از پیشکسوتان و معممین عرصه تبلیغ دین و نشست با خبرنگاران استان وبرگزاری همایش روز ملی تبلیغ و‌اطلاع رسانی دینی، همایش پیاده روی خانوادە سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان از جملە برنامەهایی است کە بە مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در نظر گرفتە شدە است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها