دو پسر جوان با اغفال دختری نوجوان، او را در بوستان ربوده، به خانه‌باغی بردند‌و یکی از آن‌ها او را مورد آزار و اذیت شیطانی قرار داد.
کد خبر: ۱۳۷۰۸۳۴

به گزارش جام جم آنلاین، اوایل هفته گذشته مردی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد که دختر ۱۷ ساله‌اش ناپدید شده است. با دستور قضایی، تحقیقات پلیسی آغاز شد تا این‌که دو روز بعد شاکی با دخترش به پلیس آگاهی آمد و گفت که او ربوده‌شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. دختر نوجوان در این‌باره گفت: «روز حادثه به پارک نزدیک خانه‌مان رفتم. دیر شده بود و خواستم به خانه بروم که پدرم را دیدم، اما او متوجه من نشد. ترسیدم تنبیهم کند و به خانه نرفتم، با دیدن مردی موتورسوار از او خواستم که گوشی‌اش را بدهد تا به دوستم زنگ بزنم و به خانه او بروم تا پدرم مرا تنبیه نکند. مرد موتورسوار مدعی بود راننده اینترنتی است و مرا نزد دوستم می‌برد. بعد از طی مسافتی گفت موتورش خراب شده است، با دوستش تماس گرفت تا مرا با ماشین به خانه دوستم برساند. دوستش آمد و غافل از نقشه آن‌ها سوار پژو شدم، اما در میانه راه کتکم زدند و با شوکر مرا بیهوش کرده، با خودشان بردند.
 
چشمانم را که باز کردم، دیدم در خانه‌باغی هستم که می‌گفتند در شهرستان خمین است. از ساعت ۲۰ تا ساعت یک بعدازظهر در اسارتگاه‌شان بودم. کتکم زدند و راننده پژو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و آن‌ها از من فیلم سیاه تهیه کردند. نیمه‌جان که شدم، مرا به تهران بازگرداندند و حوالی خانه‌مان رهایم کردند.»

پس از این شکایت، تحقیقات ادامه یافت و ماموران دو روز پیش یکی از متهمان را بازداشت کردند. او در تحقیقات گفت: «با دیدن دختر نوجوان در بوستان، وسوسه شدم او را بربایم. موضوع را تلفنی به دوستم گفتم که او نیز به من ملحق شد. او را ربوده و به خانه‌باغی در شهرستان خمین بردیم. دوستم او را مورد آزار و اذیت قرار داد و اکنون متواری است.»

محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران در این باره گفت: «با اعتراف این متهم، تحقیقات برای بازداشت همدست فراری‌اش ادامه دارد.»
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها