آیا ال آرژنین برای زنان مناسب است؟

اگر به دنبال یکی بهترین مکمل بدنسازی در چند دهه اخیر هستید، می‌توان از قرص ال آرژنین یاد کرد. تاثیرات بی‌نظیر و فوق العاده این مکمل بر روی عملکرد ایده‌آل بدن، محبوبیت آن را در بین ورزشکاران و غیره در بر داشته است.
کد خبر: ۱۳۶۸۶۸۳

اگر به دنبال یکی بهترین مکمل بدنسازی در چند دهه اخیر هستید، می‌توان از قرص ال آرژنین یاد کرد. تاثیرات بی‌نظیر و فوق العاده این مکمل بر روی عملکرد ایده‌آل بدن، محبوبیت آن را در بین ورزشکاران و غیره در بر داشته است. این قرص با برخورداری از فرمولاسیون ویژه، می‌تواند عملکرد مناسبی را برای بدن در بر داشته باشد. یکی از مهمترین خواص این مکمل بدنسازی، تاثیرگذاری فوق العاده خواص ال آرژنین برای زنان است.

قرص ال آرژنین برای زنان مناسب است

قرص ال آرژنین چیست و چه  تاثیری بر روی بدن دارد؟

 بدن برای تولید پروتئین، نیاز به اسید آمینه دارد. قرص ال آرژنین با برخورداری از 20 اسید آمینه، می‌تواند در ساخت پروتئین مورد نیاز بدن نقش بسزایی داشته باشد. به طور کلی با افزایش سن، افراد شاهد کاهش سطح تولید اسید آمینه در بدن خواهند بود. لذا استفاده از این محصول می‌تواند تاثیرات حیرت انگیزی بر روی بدن داشته باشد. پروتئین‌ها از دو واحد سازنده‌ی ضروری و غیرضروری آمینو اسید، پشتیبانی می‌شوند. آمینو اسیدهای ضروری توسط بدن تولید شده و برای تامین آمینو اسیدهای غیر ضروری، می‌توان از منابع غذایی و دارویی مناسب بهره برداری نمود. ال آرژنین از جمله مهمترین اسید آمینه‌های غیر ضروری برای بدن به شمار می‌رود.

اهمیت استفاده از ال آرژنین چیست؟

همانطور که ذکر شد این مکمل بدنسازی تاثیرات فوق العاده‌ای را برای بدن، در بر خواهد داشت. بسیاری از بدنسازان در تلاشند تا بتوانند با استفاده از ورزش‌های مختلف عملکرد بدنی خود را بهبود ببخشند. استفاده از رژیم غذایی‌های مختلف، استفاده از مکمل غذایی و غیره می‌تواند آنها را در دسترسی به اهدافشان همراهی نماید. اما در مقوله افزایش عملکرد بدنی، می‌توان به یک مکمل غذایی فوق العاده در بدنسازی (ال آرژنین) اشاره نمود. اغلب شاهد افزایش موارد استفاده از این محصول در بین افرادی که ورزش‌های سنگین انجام می‌دهند، خواهیم بود. خاصیت گشاد کنندگی عروق از جمله مهمترین المان‌، برای افزایش موارد استفاده از این مکمل به شمار می‌رود. این محصول قابلیت اتساع عروق را در بر دارد. لذا مزایای فوق‌العاده‌ای از جمله:

  • درمان سوختگی
  • رفع بسیاری از بیماری‌های قلبی
  • التیام زخم‌ها
  • درد قفسه سینه
  • گرفتگی رگ‌ها

را در بر دارد. همچنین در بسیاری از تحقیقات شاهد افزایش قوای جنسی مردان با مصرف این محصول نیز خواهیم بود. اما مزایای بهره برداری از این مکمل غذایی تنها به این موارد ختم نمی‌شود. خواص ال آرژنین برای زنان بسیار فوق العاده‌ای است که در ادامه به مزایای آن پرداخته ایم.

خواص ال آرژنین

خواص ال آرژنین برای زنان

1.     افزایش شانس بارداری

بسیاری از مطالعات و تحقیقات پژوهشگران حاکی از آن است که این محصول علاوه بر اینکه می‌تواند تعداد اسپرم در آقایان را افزایش دهد در خانمها برای دریافت بهتر اسپرم آقایان بسیار مفید است. از این رو می‌توان گفت که  این محصول شانس بارداری را نیز تقویت می‌نماید. اغلب بانوان و آقایانی که با مشکلات جنسی مواجه هستند، می‌توانند از این محصول بهره برداری نمایند. در این صورت علاوه بر سهولت در تحریک جنسی، شاهد افزایش گردش خون و همچنین درمان اختلال نعوظ نیز خواهند بود.

2.     کاهش وزن

یکی از دغدغه‌های مهم اغلب بانوان، کاهش وزن می‌باشد. ال آرژنین انرژی مورد نیاز سلول‌های بدن را تامین نموده و با انقباض ماهیچه‌ها می‌تواند در کاهش وزن بانوان تاثیر گذار باشد. با استفاده از این محصول می‌توان شاهد:

  • تحریک ترشح هورمون رشد
  • کاهش احساس خستگی
  •  بهبود عملکرد های ورزشی

نیز بود. ال آرژنین تعادل نیتروژن را در بر داشته است. همچنین با افزایش متابولیسم و تبدیل پروتئین‌ها به توده‌های عضلانی، کاهش چربی‌ها را نیز در بر خواهد داشت. این محصول تحمل ورزش‌های سنگین را برای بانوان افزایش می‌دهد. همچنین این محصول می‌تواند سطح انرژی برای افزایش مدت تمرینات را برای ورزشکاران به همراه داشته باشد.

3.     تقویت سیستم ایمنی

 از دیگر خواص ال آرژنین می‌توان به تقویت سیستم ایمنی و بهبود عملکرد ایمنی بدن اشاره نمود. کاهش سردردهای میگرنی، کاهش زمان بهبودی عمل و غیره از جمله فواید این محصول برای بانوان به شمار می‌روند.

بهترین زمان مصرف قرص ال آرژنین برای خانمها

 اگر به دنبال عملکرد مناسب قرص ال آرژنین برای بدن هستید، باید به زمان مصرف آن نیز توجه نمایید. بهتر است این مکمل بدنسازی را زمانی مورد استفاده قرار دهید تا با اثرگذاری بالای آن مواجه گردید. بهترین زمان برای مصرف این محصول جهت بدنسازی، قبل از انجام تمرینات و یا فعالیت‌های هوازی و فیزیکی می‌باشد. در این صورت می‌توانید شاهد اثرگذاری بسیار بالای آن باشید.

اغلب بهترین زمان برای مصرف این محصول، یک الی دو ساعت قبل از انجام اعمال فیزیکی و هوازی ورزشکاران، می‌باشد. این محصول سبب افزایش گردش خون در بدن می‌شود. لذا بهتر است زمانی که اقدام به مصرف آن می‌نمایید، پس از آن فعالیت جسمی مناسبی داشته باشید. در این صورت با عوارض جانبی آن مواجه نخواهید شد.

میزان استفاده از قرص ال آرژنین

 از دیگر مواردی که در استفاده از ال آرژنین باید مورد توجه قرار داد، مقدار مصرف آن است. قبل از هر چیز هدف و منظور از استفاده از این مکمل بدنسازی را مشخص نمایید. با افزایش دوز مصرف این محصول ممکن است شاهد عوارض جانبی آن باشید. همچنین بهتر است این محصول را در بین وعده‌های غذایی خود استفاده کنید. میزان دوز مورد استفاده از این محصول بر اساس هدف و نیاز شما تعیین خواهد شد.

هدف

دوز مورد استفاده

درمان پره اکلامپسی در بانوان

3 الی 4 گرم روزانه به مدت 12 هفته

استفاده برای بانوان ورزشکار

3 الی 5 گرم روزانه به مدت 2 ماه

استفاده برای آقایان ورزشکار

6 گرم روزانه به مدت 2 ماه

خدمات داروخانه آنلاین داروبوم

راهنمایی برای خرید قرص ال آرژنین

برای خرید ال آرژنین بهتر است به برخی از نکات طلایی توجه نمود. در این صورت می‌توانید از یک خرید مرغوب بهره‌مند گردید.

  • از مراکز معتبر محصول را خریداری نمایید. 
  • به اصل بودن کالا توجه نمایید.
  • به نحوه استفاده و زمان استفاده از مکمل توجه نمایید.
  • دوز مورد استفاده را تعیین و بر اساس آن اقدام به استفاده از مکمل، نمایید.

با توجه به موارد بیان شده در فوق یکی از معتبرترین مراکز برای خرید قرص ال آرژنین داروخانه ها هستند. امروزه داروخانه ها با دریافت مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و وزارت صمت (اینماد) اقدام به راه اندازی سایت داروخانه آنلاین کرده اند تا خرید را برای تمامی افراد جامعه راحت و آسان کنند. در این بین از معروفترین داروخانه های اینترنتی می توان به داروخانه اینترنتی داروکده، مثبت سبز و داروبوم نیز اشاره کرد.

داروخانه آنلاین داروبوم به نشانی سایت darooboom.com در بین داروخانه های اینترنتی دیگر دارای ویژگی های بارزی است. این داروخانه آنلاین علاوه بر ارسال رایگان سفارشات امکان پرداخت در محل را برای سراسر ایران فراهم نموده است تا شما با خیالی آسوده و اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها