درراستای طرح مردمی سازی وتوزیع عادلانه یارانه هارخ داد:

36هزار736 بازرسی ازمراکزتولیدوعرضه کالادرخراسان رضوی

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان رضوی خبرداد: از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی وتوزیع عادلانه یارانه ها  36هزار و 736 مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی صنعتی، صنفی، توزیعی وخدماتی صورت گرفته که از این  تعداد 5هزارو صدوبیست وپنج واحد متخلف به علت احتکار، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... شناسایی و با پرونده‌های تخلف جداگانه جهت صدور رای به شعب تعزیرات حکومتی در سراسر استان معرفی شده اند.
کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان رضوی خبرداد: از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی وتوزیع عادلانه یارانه ها 36هزار و 736 مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی صنعتی، صنفی، توزیعی وخدماتی صورت گرفته که از این تعداد 5هزارو صدوبیست وپنج واحد متخلف به علت احتکار، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... شناسایی و با پرونده‌های تخلف جداگانه جهت صدور رای به شعب تعزیرات حکومتی در سراسر استان معرفی شده اند.
کد خبر: ۱۳۶۸۶۶۸
 خراسان رضوی - جام جم آنلاین -بخش علی بیاتی قله زوافزود: افزایش نظارت و بازرسی در راستای اجرای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در خراسان رضوی صورت گرفته ودر طول این مدت 2هزارو چهارصدو سی ودو تیم و با تعداد  4هزار و پانصدو هجده نفر روز مشارکت داشته اند.کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و به منظور رصد بازار و به لزوم تشدید نظارت بر قیمت ها و شبکه توزیع کالاها جهت اجرای هرچه بهتر این طرح ،تشدید بازرسی ها با ظرفیت تمامی نیروی انسانی دستگاههای هم خانواده صمت و همچنین اتاق اصناف، بسیج اصناف و حافظان نظام در مرکز و سراسر شهرستانهای استان خراسان رضوی از هجدهم اردیبهشت  آغاز شده وکماکان ادامه دارد .
بیاتی قله زو افزود: در قالب این طرح تیم‌های نظارتی جهت رصد میزان موجودی کالاهای اساسی مردم و نحوه توزیع آن ها به سطح بازار، انبارها و فروشگاه ها اعزام می‌شوند و در صورت مشاهده کمبود کالایی بلافاصله ورود کرده و مسئله را حل می کنند.
وی خاطرنشان کرد: تشدید نظارت بر بازار علاوه بر جلوگیری از انجام تخلفات صنفی، احتکار یا مواردی از این قبیل، سبب اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، به بهترین نحو و کمترین تبعات می شود.

بیاتی قله زو درخاتمه گفت : تمام اهتمام خود را درسازمان صنعت ،معدن وتجارت خراسان رضوی بکار می گیریم تا بااجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها کام مردم عزیزمان شیرین شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها