فرماندار شهرستان سنندج :

ساده زیستی حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ بی سابقه است

فرماندار شهرستان سنندج ساده‌زیستی بنیانگذار انقلاب اسلامی را در تاریخ بی‌سابقه خواند.
کد خبر: ۱۳۶۸۲۷۶

 کردستان-جام جم آنلاین- حسن عسکری پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان سنندج، اظهار داشت: ایام رحلت حضرت امام فرصت بسیار خوبی برای بیان ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام و معرفی مکتب سیاسی اسلام است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سنندج افزود: طبیعتاً گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام و همچنین شهدای عزیز 15 خرداد سال 42 که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است بسیار مهم و حائز اهمیت است.

عسکری با تاکید بر ظلم‌ستیزی حضرت امام عنوان کرد: امام خمینی(ره) ظلم را نپذیرفت و در مقابل ظلم همیشه قد علم کرد و رهبر مستضعفین در برابر مستکبرین جهان بود و این صفات و ویژگی‌های حضرت امام باعث راز ماندگاری ایشان در تاریخ، ذهن، مسلمان و خصوصاً مستضعفین جهان شد.

وی مقاومت را رمز پیروزی امام راحل عنوان کرد و اظهار داشت: امروز به برکت همین تفکر امام، محور مقاومت در منطقه شکل گرفته و درخت مقاومت ثمره شیرین را به جهان اسلام و جهان مستضعفی ارائه کرده است.

عسکری دیگر ویژگی امام را ایمان به خدا نام برد و ادامه داد: ایمان به خداوند متعال از ویژگی های بارز امام بود و در سراسر زندگی حضرت امام ایمان به خدای متعال و یقین به کمک‌های الهی و مددجود داشت.

وی ساده‌زیستی بنیانگذار انقلاب اسلامی را بی‌سابقه در تاریخ خواند و اشاره کرد: خیلی از افراد که به ایران آمدند و متوجه زندگی ساده‌ای حضرت امام می‌شدند به خودشان نهیب می‌زدند که پیرمردی با این سن و سال در این وضعیت چطور اینگونه ساده زندگی می‌کند.

فرماندار سنندج با اشاره به اعتقاد ویژه‌ای امام خمینی به جوانان خاطرنشان کرد: این اعتماد حضرت امام به جوانان بود که توانستیم گردنه‌ها و پیچ‌های سخت را یکی پس از دیگری سپری کنیم و در بسیاری جاها فرزندان معنوی حضرت امام از فرزندان مذهبی امام در ترویج گفتمان امام جلوتر هستند.

وی معرفی امام به نسل‌های جدید یک اقدام مهم در جهاد تبین عنوان کرد و افزود: ما باید امام را به نسل‌های جدید معرفی کنیم و امروز دشمنان ما تلاش می‌کند که نگذارند امام را آنطور که بود به نسل های جدید معرفی کنیم و آنها دارند تلاش می‌کنند که آنطور که خودشان مدنظرشان است به نسل جدید معرفی کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سنندج ارتقای جایگاه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناشی از ولایت و رهبری جامعه در دستان قدرتمند مقام معظم رهبری دانست.

وی افزود: همین چند وقت پیش دولت یونان با حرکت نابخردانه کشتی جمهوری اسلامی ایران را مصادره کردند که با اقتدار نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران دو کشتی آنان مصادره شد و این در همان راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است که دشمن بداند دوران بزن و دررو تمام شده و اگر ضربه‌ای بزنند چند ضربه خواهند خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها