جسد زنی که چند دهه قبل کشته شده و دفن شده بود، سرانجام بقایای جسدش به نزد خانواده اش برای خاکسپاری منتقل شد.
کد خبر: ۱۳۶۷۸۶۰

به گزارش جام جم آنلاین از گلوبال نیوز جست‌وجوی ویولت سوسی برای یافتن عمه گم‌شده‌اش چهار دهه پیش آغاز شد. جست و جوها او را به بخش هایی از آلبرتا و بریتیش کلمبیا برد و در مسیرهای نبود قطعیت در حالی که هفته ها، ماه ها و سال ها بدون خبری از شرلی آن سوسی می گذشتند.

او می گوید : عمه با مادرم صمیمی بود و به طور منظم با او ارتباط برقرار می کرد، چه از طریق کارت تعطیلات و چه از طریق نامه. آخرین نامه نگاری آنها در سال 1979 انجام شد.او ناپدیدشده و همه در تلاش برای یافتن او بودیم. سرانجام معلوم شد عمه ام کشته شده است. جسد او در ژوئیه 1980 در باغ بادام در نزدیکی بیکرسفیلد، کالیفرنیا پیدا شده و به خاک سپرده شد. سالها گذشت تا اینکه مردی به نام ویلسون چوئست به اتهام کشتن وی به همراه یک زن ناشناس دیگر در سال 2018 بازداشت و محکوم شد. بهار سال گذشته فهمیدیم جسد کجا دفن شده است.

وی ادامه داد: از آن زمان با اداره پزشکی قانونی شهرستان و قبرستان کالیفرنیا برای انتقال جسد به آلبرتا پیگیر شدیم. وقتی بقایای جسدش کشف شد انجام آزمایش دی ان دادیم و هویت او تائید شد. بنابراین هماهنگی های لازم انجام شد تابقایای جسد عمه ام را به گورستانی در سامسون کری نشن منتقل کنم تا در زادگاه خانوادگی دفن شود و به آرامش ابدی برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها