کد خبر: ۱۲۴۶۵۱۵
چگونه می توان به تجارت ارزهای دیجیتال پرداخت؟

ممکن است برای اکثر شما این سوال پیش آمده باشد که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین که این روزها بر سر زبان ها افتاده و افراد بسیاری به سمت خرید بیت کوین، خرید وب مانی، خرید پرفکت مانی و فروش آن گرایش پیدا کرده اند چیست و چگونه می توان آن را خریداری نمود. اگر می خواهید به مفهوم آن پی ببرید می توان گفت نوعی ارز رمزنگاری شده است که هیچ ماهیت فیزیکی نداشته و به شکل اینترنتی مبادله می شود. شما می توانید با استفاده از حساب اینترنتی یا کارت های اعتباری خود نسبت به خرید این ارز از فروشندگان معتبر اقدام نمائید.

بیت کوین یا از طریق فروشندگان حقیقی یا سایت های معتبر قابل خریداری است اما مهم ترین کاری که قبل از خرید باید انجام دهید نصب کیف پول بیت کوین است زیرا شما باید مکانی امن برای نگهداری و ذخیره این ارز داشته باشید، در واقع این کیف پول همانند حساب بانکی عمل می کند و به صورت نرم افزار یا سخت افزاری است که از قابلیت دریافت، ارسال و ذخیره بیت کوین برخوردار می باشد.

کیف پول هایی که به صورت سخت افزار ارائه می شوند از امنیت بالایی برخوردار بوده و به شکل فیزیکی موجود می باشند اما شکل نرم افزاری آن ها را می توان کاملاً رایگان دانلود نموده و بر روی کامپیوترها یا گوشی های همراه نصب کرد. این کیف پول ها همانند سایر حساب های کاربری دارای نام کاربری و رمز عبور هستند و می توان از امنیت بالای آن ها مطمئن بود. این نکته را به خاطر بسپارید که در بحث ارزهای دیجیتالی، خود شما مسئول حساب خود هستید زیرا هیچ پشتوانه ای برای این نوع ارزها وجود ندارد، به همین دلیل حتما باید رمز کیف پول خود را به یاد داشته باشید و یا از حساب خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. با رعایت این نکات با خیالی آسوده می توانید از کیف پول یا حساب خود استفاده نمائید زیرا در صورتی که دستگاهی که کیف پول شما بر روی آن نصب شده خراب یا رمز کیف پول گم شود، با دانستن رمز کیف پول، ارز مورد نظر قابل بازیابی خواهد بود.

پس از آنکه کیف پول بیت کوین را نصب نمودید می توانید به فروشندگان این ارز مراجعه و نسبت به خرید آن اقدام کنید. خرید بیت کوین کار ساده ای است و در مدت زمانی بسیار کوتاه به راحتی می توان ارز مورد نیاز را خریداری و در کیف پول ذخیره کرد. در واقع سقف مشخصی برای خرید چنین ارزهای دیجیتالی تعیین نشده و تنها بودجه تعیین کننده میزان خرید شماست. این نکته را نیز فراموش نکنید که قیمت بیت کوین تحت تاثیر نوسانات زیادی قرار می گیرد و محاسبه آن بر حسب قیمت دلار است، بنابراین در هنگام خرید حتماً از قیمت روز آن آگاه شوید. یکی از غیر قابل پیش بینی ترین عواملی که در خصوص خرید بیت کوین با آن مواجهه خواهید شد، قیمت آن است، در واقع تغییرات قیمت به اندازه ای است که کمی تاخیر در خرید و فروش آن ممکن است برای خریدار یا فروشنده سودآور یا زیان بار باشد. سرعت، دقت و آگاهی از وضعیت بازار خرید و فروش بیت کوین از جمله مواردی هستند که حتماً باید در معاملات این ارز رمزنگاری شده مورد توجه واقع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها