فدراسیون فوتبال پس از ارسال گزارش تخلفات عزیزی خادم به از وی به دادسرا هم شکایت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۶۲۷۷۲

به گزارش جام جم آنلاین ، صفی‌الله فغانپور درباره ارجاع پرونده تخلفات شهاب عزیزی خادم به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: درمورد تخلفات صورت گرفته و مسائلی که سبب عزل موقت عزیزی خادم در جلسه هیات رئیسه شده اسناد و مدارک مربوط به این موضوع جمع آوری شده و توسط دبیرکل فدراسیون به کمیته اخلاق ارسال شد.

وی افزود: در دوره تصدی حدود یک ساله عزیزی خادم تخلفات اساسنامه‌ای، مالی و سایر تخلفات اعم از فعل یا ترک فعل صورت گرفته که تمام این موارد جمع بندی و به کمیته اخلاق اعلام شد. برای هر قسمت مالی کارشناس مالی، حسابرسی و هیات کارشناسی دادگستری موارد را جمع‌بندی کردند و پس از آن موارد را به کمیته اخلاق اعلام کردیم.

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: پرداخت‌های غیرقانونی به برخی مشاوران و نزدیکان بخش دیگری از تخلفاتی است که در این گزارش به کمیته اخلاق ارسال شده و باید برای استرداد این مبالغ از همه افرادی که پول‌های اضافی از فدراسیون دریافت کرده‌اند، در مراجع ذی ربط و کمیته اخلاق، اقدامات قانونی را انجام بدهیم. البته به دلیل تحصیل مال نامشروع در شُرف ثبت شکایت از عزیزی خادم در دادسرای فرهنگ و رسانه نیز هستیم.

فغانپور درمورد اینکه آیا گزارش تخلفات مالی عزیزی‌خادم به سازمان بازرسی و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای هم ارسال شده است، توضیح داد: مجلس درمورد بررسی موضوع است و گزارش‌هایی که درخواست کرده را ارائه کردیم.

وی درمورد اینکه احتمال دارد اگر کمیته اخلاق عزیزی خادم را قبل از مجمع 10 خرداد محروم کند، این مجمع برگزار نشود، گفت: دستور کار مجمع فقط عزل عزیزی‌خادم نیست و در هر حالتی این مجمع برگزار می‌شود.

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال در ادامه تصریح کرد: عزیزی خادم در دوران فعالیت خود در فدراسیون فوتبال برای پاداش جام جهانی، حقوق ماهیانه، کارانه، اضافه کار و سایر مزایا 6/670/493/936 ریال دریافتی داشته اما مبلغ 1/289/222/371 ریال هم که مربوط به فدراسیون بوده به حساب شخصی اش واریز شده است. البته هرچه خزانه دار و هیات رئیسه درخواست کرده اند این مبلغ را به حساب فدراسیون بازگرداند تاکنون این کار را انجام نداده و این تخلف هم به کمیته اخلاق گزارش شده است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها