شهردار بندرعباس در سی و چهارمین جلسه شورای شهر بندرعباس:

اولویت شهرداری بندرعباس تکمیل پروژه های نیمه تمام است

شهردار بندرعباس گفت: اولویت شهرداری بندرعباس بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام است و پروژه‌هایی هم که خلل قانونی پیدا کرده است با پیگیری‌های متعدد به دنبال حل آنها هستیم.
شهردار بندرعباس گفت: اولویت شهرداری بندرعباس بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام است و پروژه‌هایی هم که خلل قانونی پیدا کرده است با پیگیری‌های متعدد به دنبال حل آنها هستیم.
کد خبر: ۱۳۶۱۹۰۶

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،شهردار بندرعباس گفت: اولویت شهرداری بندرعباس بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام است و پروژه‌هایی هم که خلل قانونی پیدا کرده است با پیگیری‌های متعدد به دنبال حل آنها هستیم.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی در سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستورکار ارائه گزارش برنامه های شهرداری در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری تلاش کرد تا در عید نوروز میزبانان خوبی برای میهمانان و گردشگران نوروزی باشیم و از بهمن‌ماه ستاد استقبال از بهار تشکیل شد و با همراهی و همدلی اعضای شورای شهر و مسئولین استان توانستیم نارضایتی‌ها را به حداقل برسانیم و جلسات متعددی گرفته شد و پشتیبانی خیلی خوبی شد.


شهردار بندرعباس با اشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس افزود: در روزهای پایانی سال گذشته، سهمیه 24 دستگاه اتوبوس به شهر بندرعباس اختصاص داده شد که این نیاز به مصوبه شورا داشت، لذا اگر مبلغ تا قبل از ساعت دو بعد از ظهر روز سه شنبه آخر سال واریز نمی‌ شد اتوبوس‌هایی که ار 80درصد تخفیف دولتی برخوردار بودند را نمی‌توانستیم بخریم و شورای شهر مصوبه‌ای در همان روز تصویب کرد تا این امکان محقق شود.


نوبانی ادامه داد: تقاطع غیر هم‌سطح پیامبر اعظم(ص) کارهای اولیه‌اش انجام شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و پارک صدف نیز به زودی افتتاح می‌شود.


شهردار بندرعباس تاکید‌کرد: احداث پارک دفاع مقدس، پارک آب و آتش و پارک پنجاه هکتاری شهر بندرعباس در برنامه سال 1401 قرار دارد و نصب المان‌ها نیز بر اساس هویت فرهنگی و بومی شهر بندرعباس در دستورکار قرار گرفته است.

 

وی تاکید‌کرد: همان‌طور که می‌دانید در پرداخت حقوق‌های پرسنل یک ماه عقب هستیم و از این بابت ما شرمنده همه همکاران هستیم و از همین‌جا معذرت‌خواهی می‌کنم اما علت این بوده است که تاکنون ارزش‌افزوده کل کشور واریز نشده است و این امر سبب عقب‌افتادگی پرداخت‌ها بوده است لذا امسال برای رسیدن به درآمدهای پایدار تلاش می کنیم و به دنبال این هستیم که شهرداری را از وابستگی به ارزش افزوده جدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها