در این مطلب نگاهی به ترین ها در برنامه ها و سریال های نوروزی داشتیم و همچنین خبری هم از بازیگران سریال آزادی مشروط ارائه کردیم.
کد خبر: ۱۳۶۱۲۷۲

به گزارش جام جم،اگر نیم‌نگاهی به دوران کودکی و مدرسه داشته باشید، حتما به یاد می‌آورید نتیجه مسابقات، اتفاقات، نظرسنجی‌ها، انتخاب مبصر یا هر چیز دیگری برایمان خیلی اهمیت داشت و دل تو دلمان نبود که قرار است نام چه کسانی را اعلام کنند. به همین دلیل هر چه به زمان نهایی نزدیک می‌شدیم ضربان قلبمان بالا می‌رفت و رقابت برایمان نفسگیرتر! مگر می‌شد آدرنالین هم پایین بیاید، دم به ساعت بالا و بالاتر می‌رفت. هنوز هم این روحیه در تک تک ما زنده است. گرچه به دلیل دلمشغولی‌های روزانه اهمیتش کمتر شده اما این طور هم نیست که نسبت به این موضوع بی‌توجه باشیم. بعد از این همه صغری و کبری چیدن حالا نوبت به این می‌رسد که بگوییم کدام یک از آثار نوروزی در تلوبیون توانسته‌ بالاترین رتبه را از آن خود کند.

در تازه‌ترین اطلاع رسانی از روابط عمومی تلوبیون اعلام شده سریال زیرخاکی شبکه‌یک، پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی تلوبیون و مسابقه استعدادیابی عصر جدید شبکه سه، پرمخاطب‌ترین برنامه تحویل سال و برنامه نوروز ۱۴۰۱ در تلویزیون تعاملی تلوبیون شدند و اما بشنوید از آمار بینندگان. تلویزیون تعاملی تلوبیون از ۲۷اسفند۱۴۰۰ و نیمه شعبان تا پایان تعطیلات نوروزی در ۱۳فروردین۱۴۰۱ میزبان کاربران برای بیش از یک میلیارد دقیقه تماشای ویدئو و ۷۱ میلیون مرتبه تماشای محتوای موجود در سایت و اپلیکیشن بود.

در بخش ویژه‌برنامه‌های نوروزی شبکه‌های مختلف سیما، «عصر جدید» ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه با ۳،۸۰۶،۱۱۶ بازدید، پرمخاطب‌ترین برنامه تحویل سال در تلوبیون شد. «عیدانه‌عموپورنگ» ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه دو با ۷۰۲،۹۰۰ بازدید در رتبه دوم و «فرمول یک» ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه یک با ۶۰۰۰۰۵ بازدید در رتبه سوم پربازدیدترین‌های تلوبیون قرار گرفتند. همچنین «بهار جان» ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه پنج ۳۱۶۳۲۰ بازدید در تلوبیون در رتبه بعدی قرار گرفت. در میان سریال‌های نوروزی، «زیرخاکی۳» شبکه یک با ۳۰۱۹۷۹۹ بازدید (میانگین هر قسمت ۲۰۱هزار بازدید) پرمخاطب‌ترین سریال نوروز امسال در تلوبیون شد. کلیپ‌های برگزیده این سریال هم ۷۰۴۸۵۴ بار تماشا شدند.

سریال «نجلا۲» شبکه سه سیما با ۱۸۹۶۵۲۳ بازدید (میانگین هر قسمت ۱۴۶هزار بازدید)، سریال «دردسرهای شیرین» شبکه پنج سیما با ۷۸۳۴۹۲ بازدید (میانگین هر قسمت ۵۶ هزار بازدید) و سریال «خداداد» شبکه دو سیما با ۵۶۵۳۶۲ بازدید (میانگین هر قسمت ۳۸هزار بازدید) در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

کی؟

آزادی مشروطی‌ها

همیشه افراد مشهور مورد توجه‌اند، حتی برخی از اقشار جامعه پیگیر سر سخت زندگی شخصی و کاری هنرمندان هستند که فلان بازیگر این روزها مشغول چه کاری هست؟ به همین دلیل چنین اخباری را رصد می‌کنند و حتی اولین خبرها که به دست‌شان برسد، حتما به دیگر اعضای خانواده که برایشان مهم است، آخرین دستاوردهایشان را ارسال می‌کنند. برای این دسته از دوستان باید خبری را اعلام کنیم و بگوییم این روزها که مسعود ده نمکی، کارگردان مشغول بستن گروه بازیگران برای سریال آزادی مشروط است سراغ کدام یک از بازیگران رفته و قرار است آنها را انتخاب کند.

او در تازه‌ترین انتخابش نزد سید مهرداد ضیایی و رامین راستاد رفته است و از آنها برای همکاری دعوت کرده است. جمع بازیگران سریال «آزادی مشروط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در حال تکمیل است و اواخر فروردین جلوی دوربین خواهد رفت. با تکمیل بازیگران تلاش می‌کند اواخر فروردین سریال را جلوی دوربین ببرد. او در این سریال از حضور بهترین کمدین‌های سینما و تلویزیون استفاده می‌کند.. در سریال طنز آزادی مشروط شهاب عباسی، عباس محبی، محمدرضا رهبری، بهنوش بختیاری، پوراندخت مهیمن، هلیا امامی، کاوه سماک‌باشی، مهران رجبی، علیرضا استادی، منوچهر آذری، افشین سنگ‌چاپ، علیرضا مسعودی، سیروس همتی، و... حضور دارند.

فاطمه عودباشی/رسانه روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها