مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: بیش از ۶۸ باب مخزن آب استان گندزدایی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۵۲۲۷
به گزارش جام جم انلاین لرستان: حمیدرضا کرم وند افزود: این عملیات با هدف ارتقا پارامترهای کیفی آب از جمله کدورت و بهبود طعم و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است.
 
وی تصریح کرد: از اواخر بهمن‌ماه سال جاری تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده در راستای سطح کمی و کیفی آب شرب در شهرهای استان بیش از ۶۸ باب مخزن آب مورد گندزدایی و شستشو قرار خواهد گرفت.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: شستشو و گندزدایی مخازن در روستاهای تحت پوشش مطابق برنامه زمان‌بندی شده در اختیار پیمانکار و با نظارت کنترل کیفی این شرکت در حال انجام است به‌طوری‌که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۷۵ درصد از مخازن روستایی شستشو و گندزدایی شده است.
 
وی ادامه داد: کیفیت و سلامت آب شرب در استان به‌صورت مستمر از سوی نهادهای نظارتی و ذی‌صلاح مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و با تائید این نهادها آب شرب میان مردم توزیع می‌شود. بر این اساس مردم از سلامت و کیفیت آب شرب در هر برهه از زمان اطمینان کامل داشته باشند.
 
کرم وند افزود: تلاش بر این است که با تلاش اکیپ امداد و حوادث عملیات شستشوی مخازن با حداکثر دقت و حداقل افت فشار در شبکه توزیع آب شهری و در ساعاتی از شبانه‌روز که مصرف آب به حداقل می‌رسد، انجام شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها