عاملان قتل مرد راننده، محاکمه شدند

توطئه شیطانی برای قتل شوهر

زن جوان که متهم است با همدستی دوست اینترنتی‌اش نقشه قتل شوهر خود را اجرا کرده است در جلسه دادگاه درخواست بخشش کرد.
کد خبر: ۱۳۵۴۵۷۲

به گزارش جام جم آنلاین، رسیدگی به این پرونده از خردادماه امسال و با گزارش قتل مرد جوانی در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران آغاز شد.

با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد این مرد داخل خودرواش و در مقابل پارکینگ خانه به قتل رسیده‌ است.

بررسی‌های بیشتر نشان داد پس ‌از خروج این مرد از پارکینگ خانه‌اش‌، مرد ناشناسی به سمت او آمده و با شلیک گلوله، او را به قتل رسانده و از محل فرار کرده ‌است.

مأموران در نخستین گام به ‌تحقیق از همسر مقتول پرداختند که او مدعی شد صبح امروز شوهرم برای رفتن به محل کارش از خانه بیرون رفت و دقایقی از خروج او نگذشته بود که صدای شلیک گلوله شنیدم و مقابل در آمدم. مردی درحالی‌که سلاح در دست داشت با دیدن من از محل گریخت. به سمت شوهرم که رفتم، دیدم به‌دليل اصابت گلوله به قتل رسیده ‌است.

مأموران که به اظهارات این زن مشکوک شده بودند تحقیقات را روی او متمرکز کرده و متوجه ارتباط پنهانی او با مرد جوانی شدند.

با افشای این ‌موضوع، زن جوان بازداشت و در تحقیقات اعتراف کرد:«همسرم پسرعمه‌ام و سال‌ها گرفتار اعتیاد بود و با هم رابطه خوبی نداشتیم. در فضای مجازی با مردی به نام کیوان آشنا شدم. او وقتی از ماجرای اعتیاد همسرم و آزار و اذیت‌های او باخبر شد، تصمیم گرفت در کشتن شوهرم به من کمک کند. روز حادثه نیز مقابل خانه‌مان آمد و با شلیک گلوله او را کشت.»

با این اعترافات، کیوان خیلی زود دستگیر شد و به این جنایت اعتراف کرد و درباره انگیزه‌اش گفت:«در فضای مجازی با لیلا آشنا شدم. ابتدا تصور می‌کردم او مجرد است اما وقتی فهمیدم متأهل است به‌علت علاقه‌ای که به او پیدا کرده بودم، نتوانستم به این رابطه پایان دهم به‌همین دليل یک‌بار با او قرار گذاشتم که در این قرار از آزار و اذیت‌های شوهرش گفت. به‌همین علت برای این‌که بتوانم او را از مشکلاتی که در زندگی متأهلی‌اش دارد رها کنم تصمیم گرفتم شوهرش را بکشم. روز حادثه با سلاحي که از شهرستان خریده بودم مقابل خانه مقتول رفتم و کمین کردم. حوالی ساعت ۴ صبح بود که از خانه بیرون آمد. به سمتش رفتم و بی‌هدف گلوله‌ای شلیک کردم که به سینه‌اش اصابت کرد. بعد هم از ترس فرار کردم.»

با اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات‌، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و دو متهم دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حشمتیان پای میز محاکمه قرار گرفتند. در ابتدای این جلسه اولیای دم برای دو متهم اشد مجازات درخواست کردند.

در ادامه کیوان به‌عنوان متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت:« من پس از صحبت با لیلا تصمیم گرفتم شوهرش را بکشم. آن روز وقتی شوهر او را دیدم پشیمان شدم اما به‌دليل مصرف مواد و مشروب حالت عادی نداشتم، به‌همین علت بی‌هدف شلیک کردم و گلوله ناخواسته به سینه مقتول اصابت کرد. پشیمانم و درخواست بخشش دارم و فکر می‌کردم با انجام این کار به لیلا کمک می‌کنم اما با این اشتباه هم خودم و هم لیلا را گرفتار کردم.»

سپس لیلا به‌عنوان متهم ردیف دوم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت:« از آزار و اذیت‌های شوهرم خسته‌ شده بودم و به‌دنبال راهی برای نجات زندگی‌ام بودم. چند بار با خانواده‌ام صحبت کردم اما آنها برای رفع اختلاف ما کاری نکردند. هر کاری می‌کردم او موادش را کنار نمی‌گذاشت تا این‌که با کیوان آشنا شدم. الان از کاری که انجام داده‌ام پشیمانم. اگر از راه قانونی موضوع را پیگیری می‌کردم شوهرم زنده بود و خودم هم به دردسر نمی‌افتادم. از قضات دادگاه درخواست دارم به من کمک کنند تا از زندان آزاد شوم.

پس‌از دفاعیات متهمان، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها