tiandy.center به عنوان مرجع تخصصی فروش دوربین مداربسته تیاندی و لوازم جانبی آن شناخته میشود تیاندی سنتر با بهره گیری از تیم متخصص خود آماده ارائه خدمات پس از فروش به شما مشتریان گرامی می باشد .
کد خبر: ۱۳۵۴۵۴۳
دوربین تیاندی  با ضمانت معتبر در tiandy.center
 
tiandy.center به عنوان مرجع تخصصی فروش دوربین مداربسته تیاندی و لوازم جانبی آن شناخته میشود تیاندی سنتر با بهره گیری از تیم متخصص خود آماده ارائه خدمات پس از فروش به شما مشتریان گرامی می باشد . بروز ترین محصولات تیاندی را با کمترین قیمت از ما بخواهید.
 
قیمت دوربین تیاندی در تیاندی سنتر
 
قیمت روز دوربین تیاندی را بایک تماس با کارشناسان ما دریافت کرده و ارسال محصولات را تا درب مقصد خود با ما داشته باشید.

شماره تماس واحد فروش 02191006008

شرکت تیاندی

شرکت تیاندی در سال 2004 شروع به فعالیت کرد.این شرکت با ارائه راه حلی در سیستم های نظارتی و مراقبتی هوشمند و تمام رنگی رتبه ی هفتم در نظارت تصویری را به خود اختصاص داده. این شرکت با 18سال سابقه ی فعالیت در سیستم های حفاظتی نظارتی با 2000 نفر پرسنل و 500 ثبت اختراع و 60 شعبه مرکزی و پشتیبانی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور در حال ادامه ی فعالیت میباشد.

شرکت تیاندی با داشتن تیمی قدرتمند، محقق و توانمند برای اولین بار کلمه ی Starlight را در سال 2015 به عرصه ی سیستم های نظارت تصویری معرفی و ارائه کرد.این قابلیت با داشتن توان بسیار بالایی که داراست،به شما اجازه ی داشتن تصویر رنگی در شب را میدهد.شرکت تیاندی بعد از معرفی Starlight،در سال 2017 با قابلیت Super starlight تمامی شرکت های هم رده ی خود را سوپرایز کرد.این  قابلیت به شما اجازه میدهد که در تاریکی مطلق با کمتر میزان نور در محیط، تصویری کاملا رنگی و با کیفیتی شگفت انگیز تحویل میدهد.

دوربین تیاندی  با ضمانت معتبر در tiandy.center

تکنولوژی دوربین تیاندی:

شرکت تیاندی برای مشتریان خود بهترین و قویترین تکنولوژی روز را انتخاب کرد.تکنولوژِی IP یا تحت شبکه.تیاندی با در نظر گرفتن قابلیت و  توانایی که تکنولوژِی IP دارند بهترین انتخاب را انجام داد و همواره به صورت خستگی ناپذیر هر روزه با اضافه کردن قابلیتی تازه و منحصر به فرد در حال به روز رسانی قابلیت های دوربین های خود میباشد.

انواع دوربین تیاندی:

تیاندی با در نظر گرفتن نیاز مختلف نسبت به شرایط مختلف مصرف کنندگان انواع مختلفی از دوربین های مداربسته را تولید و در بازار ارائه کرد که میتوان به دوربین های بولت،دام،چشم ماهی و دوربین های گردان اشاره کرد.

شرکت تیاندی با ارائه قابلیت Starlight و Super starlight تعداد زیادی از محصولات خود را به این قابلیت مجهز کرد.
یکی از قابلیت های دوربین تیاندی که نظر خیلی از مشتریان را به خودش جذب نموده، داشتن قابلیت IK10 می باشد.

این قابلیت خیال تمامی مصرف کنندگان را به حدی راحت کرد که دیگر دغدغه ی انتخاب مکان مناسب برای نصب دوربین مداربسته را از ذهن خود بیرون کردند.این قابلیت را ضد خرابکاری نامگذاری کردند.قابلیت ضد خرابکاری به شما این اطمینان را میدهد که حتی اگر مجرم یا شخص سو استفاده گر با چکش به بدنه ی دوربین یا محفظه ی دور لنز ضربه بزند هیچ اتفاقی برای دوربین نمی افتد.

قابلیت بعدی در دوربین تیاندی داشتن قابلیت Defog یا ضد مه می باشد.این دوربین با داشتن سنسور های قدرتمند به شما اجازه میدهد در فضای مه آلود تصویر شفاف و کاملا واضحی داشته باشید.

قابلیت بعدی در دوربین تیاندی Color maker میباشد.تکنولوژِی Color maker با استفاده ترکیبی از دیافراگم و سنسور بزرگ،به دوربین این کمک را میکند تا در مکان هایی با کم ترین نور، مقدار زیادی نور جذب شود به صورتی که در محیط های کاملا تاریک، تصاویر کاملا رنگی و واضح را ضبط کند تا جزئیات بیشتری را در تصویر داشته باشیم.قابلیت Color maker باعث شده که ما در 24 ساعت شبانه روز تصویر کاملا رنگی داشته باشیم.

قابلیت بعدی در دوربین تیاندی Fever detection می باشد. کلمه ی Fever detection به معنی تشخیص تب یا تشخیص دما می باشد.در وضعیت کنونی کشور ها به دلیل شیوع بیماری کرونا شرکت تیاندی این قابلیت را برای دوربین های خود فراهم کرد تا بتواند میزان تب شخصی که در تصویر مشخص است را تشخیص دهد.این قابلیت در دوبین های تیاندی، جدا از نشان دادن دمای هر شخص به صورت عدد،قابلیت نشان دادن تصویر حرارتی را با 25 فریم در ثانیه از فاصله ی 0.5 تا 30 متری را نیز دارد.

قابلیت بعدی در دوربین تیاندی EWarning می باشد.EWarning ترکیبی از هشدار های نوری و صوتی بر اثر تکنولوژی هوش مصنوعی و Deep Learning است.این قابلیت به دوربین قدرت شناسایی وسیله ی نقلیه از انسان را به طور دقیق میدهد و میتواند نسبت به اولویت بندی بین انسان و وسیله ی نقلیه به ما هشدار دهد.بنابراین دقت و دسترسی هشدار را در مقایسه با openCV سنتی را افزایش میدهد.

قابلی بعی در دوربین تیاندی TVP می باشد.تکنولوژی TVP مخفف Transcendent Video Processing به معنای پردازش ویدئویی برتر می باشد.این ویژگی با بهره گیری از الگوریتم های بهبود نور کم نه تنها باعث ورود نور بیشتر به دوربین در لحظه های کم نور می شود، بلکه باعث از بین رفتن نویز در تصویر نیز می شود و از شدت تابش بیش از حد نور خورشید که باعث بی کیفیت شدن تصویر میشود،جلوگیری می کند.دوربین هایی که این قابلیت را داشته باشند گزینه ای بسیار مناسبی برای  استفاده در ترافیک جاده ای یا در ورودی و خروجی ها می باشد.این قابلیت از نمایش تصویر دنباله دار و بی کیفیت از اجسام در حال حرکت جلوگیری میکند.

اما قابلیت دوربین تیاندی به همینجا ختم نمیشود و قابلیت بعدی Turbo Al می باشد.تکنولوژی AI یا همان Artificial Intelligence به معنی هوش مصنوعی می باشد.تیاندی تمام قدرت خود را برای گسترش تکنولوژی و ترویج هوش مصنوعی بکار گرفته است.تمامی دوربین های سری Tiandy Pro که تکنولوژی AI در آنها بکارگیری شده است قابلیت پشتیبانی  از تکنولوژِ تشخیص چهره و 16 نوع آنالیز هوشمند دیگر را دارند.

دسته بندی دوربین تیاندی

دوربین تیاندی با داشتن مدل  های مختلفی از بولت،دام،گردان و … دوربین های خود را به 2 دسته تقسیم بندی میکند.

1.سری Lite:

دوربین های سری Lite، در کنار راحتی در نصب،بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه نیز هستند و می توان از در پروژه های مختلفی مانند انبار،پارک ها،پارکینگها استفاده شوند.دوربین های سری Lite علاوه بر امکانات جانبی نظیر:میکروفن داخلی،کارت حافظه SD و دکمه ی سخت افزاری Reset، تکنولوژی tripwire (حصار امنیتی) را نیز داراست. در حال حاضر از دوربین های سری Lite،دوربین هایی با لنز Fix با رزولوشن 2 تا 8 مگاپیکسل و دوربین های گردان از 2 تا 5 مگاپیکسل در دسترس مشتریان می باشد.این سری علاوه بر داشتن قابلیت Starlight و Super Starlight از قابلیت Color Maker یا تصویر رنگی در 24 ساعت شبانه روز نیز پیروی میکند.

2.سری Pro:

دوربین های سری Pro، مجهز به ویژگی هایی از قبیل Starlight و Super Starlight،تشخیص و ثبت چهره،تجزیه و تحلیل هوشمند پیشرفته،رابط کاربری چندگانه می باشند و می توان از آنها در مشاغل کوچک و متوسط و پروژه های مختلف صنعتی استفاده کرد که شامل دوربین های بولت و دام از 2 تا 8 مگاپیکسل با لنز ثابت و متغیر می باشد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها