همانطور که می دانیم، سیستم های نظارت تصویری و دوربین مداربسته اصلی ترین نقش را در برقراری امنیت و آرامش ما دارند. با استفاده از سیستم های نظارت تصویری و دوربین مداربسته می توانید حتی از راه دور، هزاران کیلومتر آن طرف تر و در نقطه ای بسیار دور از این کره خاکی و بدون نیاز در محل، محیط را تحت نظارت و کنترل خود قرار دهید.
کد خبر: ۱۳۲۲۱۷۴
 
 
نصب دوربین مداربسته داهوا، چه نقشی در زندگی روزمره ما دارد؟
 
 
همانطور که می دانیم، سیستم های نظارت تصویری و دوربین مداربسته اصلی ترین نقش را در برقراری امنیت و آرامش ما دارند. با استفاده از سیستم های نظارت تصویری و دوربین مداربسته می توانید حتی از راه دور، هزاران کیلومتر آن طرف تر و در نقطه ای بسیار دور از این کره خاکی و بدون نیاز در محل، محیط را تحت نظارت و کنترل خود قرار دهید. همانطور که می دانیم، برند داهوا یکی از برندهای معتبر در این صنعت می باشد که می تواند تمام نیازهای ما را در خصوص کنترل و نظارت محیط تامین نماید. در این مقاله به اهمیت و ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا، می پردازیم.

در چه اماکنی نصب دوربین مداربسته داهوا، ضرورت دارد؟

با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در زمینه سیستم های حفاظتی، افراد تمایل دارند که محیط پیرامون خود را با استفاده از سیستم های دوربین مداربسته پوشش دهند و با دقت بیشتری محیط را تحت کنترل و نظارت خود قرار دهند. در ادامه به اهمیت نصب دوربین مداربسته داهوا در اماکن مختلف می پردازیم :

منازل مسکونی : قطعا هر یک از ما شاهد دستبردهای سارقین به منازل مسکونی بوده ایم، نیاز است که این محیط ها را با نصب دوربین مداربسته داهوا و محصولات خانه هوشمند مکسرون پوشش دهیم تا آرامش خاطر بیشتری در خصوص امنیت محیط داشته باشیم. نیاز است که ورودی درب منزل، پارکینگ، راهروها، آسانسور و محوطه های بیرونی را با استفاده از دوربین های مناسبی پوشش دهیم تا در صورت نیاز بتوانیم تصاویر را بازبینی کنیم. می توان با استفاده از دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا نیز تردد خودروهای پارکینگ مجتمع های مسکونی را مورد نظارت بیشتری قرار داد.
 
 
نصب دوربین مداربسته داهوا، چه نقشی در زندگی روزمره ما دارد؟
 

ادارات : ادارات و شرکت ها، از دیگر محیط های پر ترددی هستند که نیاز به کنترل دقیق مراجعه کنندگان دارند، همچنین مدیران آن ها تمایل دارند تا عملکرد و رفتار پرسنل خود را مورد بررسی قرار دهند. با نصب دوربین مداربسته داهوا، می توان قابلیت های هوشمند یا IVS و تشخیص چهره را فعال نمود و کنترل بهتری نسبت به محیط داشت.
بیمارستان ها : مراکز درمانی و بهداشتی از جمله مهم ترین اماکنی هستند که نیاز است توسط دوربین های مداربسته پوشش داده شوند، نحوه رسیدگی و عملکرد کادر پزشکی با بیماران توسط مسئولین بیمارستان مورد نظارت قرار گیرد و امنیت بیشتری در مراکز درمانی قرار گیرد.
مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه ها و مهد کودک ها : مراکز آموزشی یکی دیگر از اماکنی هستند که نصب دوربین مداربسته داهوا در آن جا حائز اهمیت است. برخی از مدارس و مهدکودک ها این امکان را فراهم آورده اند تا والدین بتوانند فرزندان خود را از طریق گوشی تلفن همراه و با استفاده از اینترنت رویت کنند. همچنین نیاز است که کلاس های درس دانشگاه ها، راهروها، محوطه ها با استفاده از سیستم های نظارت تصویری داهوا پوشش داده شوند.
فرودگاه ها
پالایشگاه ها، مراکز سوخت گیری، آزمایشگاه ها
مراکز نظامی

شرکت داهوا، دارای طیف گسترده و متنوعی از محصولات نظارت تصویری می شود که هر یک در کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه به معرفی چند محصول کاربردی از سبد کالای داهوا، می پردازیم:

 DH-HAC-HFW2802TP-Z-A : یک دوربین بولت  8MPاستارلایت از تکنولوژی HDCVI  می باشد و قابلیت میکروفن داخلی آن، این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید صدای محیط پیرامون را بشنوید و در بازپخش، بازبینی نمایید، بدنه این دوربین بر مبنای استاندارد IP67می باشد  و مناسب نصب در محیط های خارجی و بیرونی می باشد. لنز این دوربین از نوع موتورایز است. نصب دوربین مداربسته داهوا مذکور، امکان ارائه ی جزئیات بیشتری از محیط را فراهم می سازد. همچنین می تواند تصاویر سیاه سفید در شب را تا مسافت 80 متر را ارائه نماید.

DH-HAC-HDW2802TP-A :  این دوربین 8MP دام استارلایت نیز از تکنولوژی HDCVI می باشد و دارای قابلیت های مشابه DH-HAC-HFW2802TP-Z-A می باشد، با این تفاوت که تصاویر دید در شب را تا مسافت 50 متر را ارائه نماید.

دوربین های مذکور و دوربین های بولت و دام موجود در سبد کالای فراگستر برای بسیاری از محیط ها و کاربردها مناسب هستند.

DH-XVR5108H-4KL-X : این دستگاه ذخیره ساز پنتابرید 8 کانال می تواند دوربین ها را تا رزولوشن 4K یا 8MP ارائه نماید. این دستگاه 8 کانال، از یک هارد 10TB و فرمت فشرده سازی H.265+ پشتیبانی می کند و امکان ذخیره سازی تصاویر بیشتر را فراهم می سازد. این دستگاه می تواند علاوه بر 8 کانال بستر کواکسیال، از 4 کانال دوربین IP پشتیبانی کند و یا می توان از تعداد دوربین های بستر کواکسیال آن کم و در نهایت 12 دوربین تحت شبکه یا IP تا رزولوشن 8MP و پهنای باند 48Mbps را پشتیبانی نماید. این دستگاه علاوه بر پشتیبانی از دوربین های HDCVI و IP، می تواند از دوربین های AHD، TVI و CVBS پشتیبانی کند.

HFW3441TP-ZS-27135-DH : این دوربین مداربسته تحت شبکه بولت، با رزولوشن 4MP و قابلیت استارلایت، تکنولوژی WizSense، لنز موتورایز است و از قابلیت های IVS چون: عبور از خط، ورود به منطقه ممنوع، شناسایی و تشخیص وسایل نقلیه پشتیبانی می کند. این دوربین می تواند از حافظه داخلی تا 256GB پشتیبانی کند و این امکان را فراهم سازد تا شما بتوانید بدون نیاز به دستگاه ذخیره ساز تصاویر را درون در این فضای ذخیره سازی محدود ذخیره نمایید. برد IR این دوربین 80 متر است و از قابلیت IP67 پشتیبانی می کند. با نصب دوربین مداربسته داهوا مذکور، می تواند ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه را مورد کنترل خود قرار داد.

DHI-NVR5232-4KS2 : این دستگاه ذخیره ساز 32 کانال تحت شبکه داهوا، از سری های حرفه ای داهوا می باشد و امکانات بی نظیری را در خصوص تشخیص چهره، قابلیت های هوشمند، پلاک خوانی و ... را فراهم می سازند. این دستگاه می تواند دوربین های IP را تا رزولوشن 12MP و پهنای 320Mbps پشتیبانی کند.

شما با خرید این دستگاه ذخیره ساز و نصب دوربین مداربسته داهوا مدل  ITC-237 ( پلاک خوان پارکینگی ) می توانید تردد خودروهای پارکینگ محل های مورد نظر خود چون : منزل، مجتمع های تجاری و ادارای، ادارات، پارکینگ های عمومی و ... را مورد نظارت خود قرار دهید.
 
 
نصب دوربین مداربسته داهوا، چه نقشی در زندگی روزمره ما دارد؟
 

دستگاه های ذخیره ساز داهوا، آنقدر متنوع و کاربردی هستند که در سری 4، 8، 16، 32، 64، 128 و ... ارائه شده اند.

چگونه خرید مطمئنی از محصولات داهوا داشته باشیم ؟

شرکت فراگستر الکترونیک، بزرگترین تولید کننده و ارائه دهنده محصولات برندهای داهوا، هایک ویژن، مکسرون، ناظر، تیاندی، آلباترون، آپتینا می باشد و تمام محصولات خود را با گارانتی، خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی ارائه می کند. محصولات داهوا، توسط شرکت های گوناگونی عرضه و ارائه می شوند که همه ی آن ها دارای گارانتی نیستند و خدمات گارانتی آن ها توسط شرکت معتبری انجام نمی شود. شرکت فراگستر الکترونیک، تمام محصولات داهوا خود را با ضمانت 25 ماه و خدمات پشتیبانی 24 ساعت را به مشتریان و کاربران خود ارائه می نماید. شما با خرید و نصب دوربین مداربسته داهوا، دغدغه ها و نگرانی های خود را در خصوص برقراری امنیت محیط پیرامون خود به حداقل برسانید.

کلام آخر در خصوص اهمیت و ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا

همان طور که شرح داده شد، نصب دوربین مداربسته داهوا یکی از ملزومات زندگی امروز به منظور برقراری امنیت محیط پیرامون ما می باشد و می بایست محیط های پرتردد و پر اهمیت محیط پیرامون خود را با استفاده از سیستم نظارت تصویری پوشش دهیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها