یکی از واژه‌های مهمی که این روزها به آن نیاز داشته و در تمامی امور خود، به دنبالش هستیم، امنیت است. این مورد، در خصوص نگهداری برخی از اشیاء با ارزش، اسناد مهم و پول نقد، از اهمیتی دو چندان برخوردار خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۵۴۵۳۹
به ویژه اگر بخواهید برخی از آن‌ها را در منزل و یا محل کار خود نگهداری کرده و بنابر نیازتان، به آن‌ها دسترسی سریع داشته باشید؛ در اینجا، گاوصندوق بسیار کارآمد خواهد بود. رمز گاوصندوق که توسط خود شما تنظیم شده، این اطمینان را ایجاد خواهد کرد که کسی به جز خودتان به آن دسترسی نخواهد داشت. در صورت نیاز نیز می‌توانید رمز را تغییر دهید. در صورتی که بعد از خرید گاوصندوق، رمز گاوصندوق را فراموش کردیم چه کنیم؟  با توجه به اهمیت این موضوع، به پرسش‌های مطرح شده پاسخ خواهیم داد. همچنین یکی از وب‌سایت‌های فروش و ارائه خدمات مرتبط با این محصول را نیز معرفی خواهیم کرد.
 
اگر رمز گاو صندوق را فراموش کردیم چه کنیم؟

گاوصندوق و انواع آن

گاوصندوق‌ها، بنابر نیاز افراد و همینطور کارایی خود در مکان‌های مختلف، به چند دسته و نوع مختلف تقسیم می‌شوند:

دیواری: از این مدل نمی‌توان در خانه و منازلمان استفاده کنیم؛ زیرا جابجایی آن راحت نیست.
رومیزی: این نمونه‌ها، از نظر ابعاد و وزن، کوچک‌تر و سبک‌تر بوده و جهت استفاده در خانه، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.
ایستاده: این مدل، از ابعاد بزرگی سود برده و در مواقعی کاربرد دارد که به قرار دادن حجم بیشتری از گزینه‌های مدنظر، نیاز باشد.

انواع گاوصندوق از نظر مدل قفل

گاوصندوق‌ها، بر اساس نوع قفل شدن نیز به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند. این نوع قفل‌ها، از ویژگی‌های مخصوص به خود سود می‌برند:

قفل مکانیکی: این نوع قفل، در برابر رطوبت مقاومت خوبی داشته و نگرانی در خصوص زنگ زدن آن وجود نخواهد داشت. بنابراین، می‌توان گاوصندوق را در یک محل مرطوب برای مدت‌ها نگاه داشت و قفل آن نیز به تعویض باتری نیازی نخواهد داشت.
قفل الکترونیکی: در این نوع گاوصندوق، کاربر با قفل الکترونیکی سر و کار دارد. اما قفل الکترونیکی در محیط مرطوب، دچار ناکارآمدی در عملکرد خواهد شد. ضمن اینکه دردسرهای تعویض باتری، گم شدن یا تعویض دسته سیم‌ها و تامین قطعات یدکی را هم باید به چالش‌های این نوع قفل اضافه کرد.
قفل اثر انگشتی: در این نوع قفل و رمز گاوصندوق، تنها نیاز است که اثر انگشت خود را به دستگاه بدهید. بنابراین، استفاده راحت‌تری داشته و دردسرهای دو نمونه قبلی را هم نخواهید داشت. اما اگر سیستم از کیفیت بالایی سود نبرد، ممکن است گاوصندوق، انگشت شما را نخوانده و درب هم باز نشود.

اگر رمز گاوصندوق را فراموش کردیم چه کنیم؟

در خصوص انواع گاوصندوق و قفل آن، توضیحاتی ارائه شد. اما این بخش بیشتر در خصوص گاوصندوق نسوز دارای رمز است. همیشه این پرسش برای کسانی که از این دستگاه سود می‌برند، مطرح می‌شود که اگر رمز گاوصندوق را فراموش کردیم چه کنیم؟ اگر شما گاوصندوق خود را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید، می‌توانید از خدمات پس از فروش و سرویس‌های آن‌ها مانند بازگشایی درب به دلیل فراموش کردن رمز، تعمیرات، حمل و... بهره ببرید.
 
اگر رمز گاو صندوق را فراموش کردیم چه کنیم؟

اما در هنگام فراموشی رمز گاوصندوق، موارد ذیل باید اجرا شوند:

ابتدا باید بر خود مسلط بوده و اصلاً هول نشوید.
با آرامش خاطر، نوع گاوصندوق را دانسته و اگر قفل دیجیتالی دارد، با شرکت فروش و خدمات پس از فروش آن، تماس بگیرید.در مواردی، شاید تماس با شرکت کمکی نکند. اما باید به این موضوع آگاه باشید که کد کارخانه اکثر گاوصندوق‌های دیجیتال، از اعدادی مانند 1234 تشکیل شده است.
یکی دیگر از شیوه‌های باز کردن درب گاوصندوق در صورت فراموش رمز آن، سود بردن از مدار الکترونیکی با قابلیت اتصال به میکروکنترولرها است. در این روش، رمز گاوصندوق هک شده و درب آن باز خواهد شد.
استفاده از کلید یدکی نیز یکی دیگر از روش‌های باز کردن درب این وسیله است.
با سود بردن از کلید چند محوره نیز می‌توان رمز مکانیکی را باز کرد.
در نهایت، شیوه باز کردن درب گاوصندوق با استفاده از قفل ترکیبی مکانیکی دیجیتال نیز مهیا است. اما این پروسه حتماً باید توسط متخصصین شرکت‌های تولید کننده این محصول انجام شود که علاوه بر برخورداری از تجربه، به ابزارهای موردنظر نیز دسترسی دارند.

 معرفی شرکت مستر سیف

با توجه به اینکه این روزها در خصوص فروش انواع محصولات و ابزارهای مورد نیاز ما، فروشگاه‌های اینترنتی پرشماری فعالیت دارند، گاوصندوق را هم می‌توان با این شیوه خریداری کرد. مستر سیف (Mrsafe) یک فروشگاه اینترنتی است که از سال 1394 به صورت حرفه‌ای و تخصصی در خصوص محصولات امنیتی، فعالیت دارد و از ابتدا نیز تمامی لایسنس‌ها و گواهینامه‌های مرتبط با محصولات ژاپنی و کره‌ای را دریافت نمود.

مستر سیف عقیده دارد که امنیت خیلی از وسایل و دارایی‌های ما، تنها با تکیه بر گاوصندوق نسوز و ضد سرقت، تامین نخواهد شد و در کنار این مورد، از فناوری‌های پیشرفته و هوشمند نیز می‌باید تا به صورت جدی استفاده شود. به همین دلیل است که گاوصندوق‌های عرضه شده توسط مستر سیف، علاوه بر مقاومت و استحکام مثال زدنی در برابر انواع آسیب‌ها و حوادث، به قفل‌هایی مجهز شده اند که از رمزنگاری دقیقی سود می‌برند؛ این رمزگذاری‌ها، توسط شرکت‌های پیشرو و معروفی مانند سامسونگ طراحی شده‌اند. محصولات ارائه شده توسط مستر سیف، طیف وسیعی از کاربردها را برای مکان‌هایی مانند خانه، هتل، اداره، فروشگاه و... تحت پوشش قرار می‌دهند.
 
اگر رمز گاو صندوق را فراموش کردیم چه کنیم؟

مزایای خرید گاوصندوق از مستر سیف

یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی مستر سیف، دسترسی آسان و سریع به منوی محصولات، مشاهده نمونه‌های پرفروش و مقایسه مشخصات محصولات است. از طرفی، خریدار می‌تواند در وب سایت مورد اشاره، مقوله مقایسه قیمتی و مشاهده برترین ویژگی‌ها و گواهینامه‌های مربوط به محصول را نیز در یک نگاه بررسی کرده و بهترین گاوصندوق خانگی خود را خریداری کند.

مشاهده جدیدترین گاوصندوق‌ها و محصولات پرفروش سال‌های گذشته از کارشناسان، از دیگر مزایای این فروشگاه به شمار می‌روند. ضمن اینکه مستر سیف، برای تکمیل خرید و اطمینان خاطر مشتریان،  گزینه‌های ذیل را ارائه می‌دهد:

هدیه خرید
بیمه آتش سوزی رایگان به مدت یک سال از بیمه ایران
ضمانت اصالت کالا و گارانتی
پشتیبانی و خدمات 24 ساعته
تحویل اکسپرس
مشاوره رایگان

در این وب سایت، کلیه اطلاعات تماس و هر آنچه که در خصوص پرسش‌ها و ابهامات گاوصندوق برای مشتریان مطرح می‌شود، وجود دارد و می‌توانید به جواب‌های خود دسترسی داشته باشید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها