اولین لپ‌تاپ گیمینگ ال‌جی دارای صفحه نمایش FHD IPS، قدرت پردازش Tiger Lake، گرافیک GeForce، Wi-Fi ۶E و حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی است.
اولین لپ‌تاپ گیمینگ ال‌جی دارای صفحه نمایش FHD IPS، قدرت پردازش Tiger Lake، گرافیک GeForce، Wi-Fi ۶E و حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی است.
کد خبر: ۱۳۵۳۸۵۶
به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از نیواطلس، ال‌جی با اولین ورود خود به عرصه لپ‌تاپ‌های گیمینگ در تلاش است خود را از غول‌های فناوری پرطرفدار مانند دل، لنوو و ایسوس، با ترکیبی از سخت‌افزار ممتاز، طراحی شیک و تمرکز بر عملکرد متمایز کند.

تا به حال، مجموعه لپ‌تاپ‌های بازی UltraGear این شرکت دارای نمایشگر‌ها و بلندگو‌های متمایزی بوده است. مدل ۱۷G۹۰Q با اضافه کردن یک ماشین بازی قدرتمند با صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی Full HD LCD با نرخ تازه‌سازی ۳۰۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه و در عین حال که از ۹۹ درصد فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند، این وضعیت را تغییر می‌دهد.

در داخل شاسی آلومینیومی، ترکیبی قدرتمند از پردازنده نسل یازدهم Tiger Lake H و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX ۳۰۸۰ Max-Q قرار گرفته است که با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD (به‌علاوه امکان توسعه حافظه با کارت microSD) پشتیبانی می‌شود.

یک سیستم خنک‌کننده داخلی که شامل یک محفظه بخار است، سیستم را از داغ شدن «حتی زمانی که به محدوده‌های مشخص شده فشار می‌آورد» حفظ می‌کند و نرم‌افزار UltraGear Studio به گیمر‌ها این امکان را می‌دهد تا به شاخص‌های کلیدی عملکرد سیستم توجه داشته باشند و مواردی مانند سرعت ساعت، GPU، نرخ اشتراک حافظه و موارد دیگر در لحظه واقعی تغییر دهند. یک باتری ۹۳ وات ساعتی باید برای چند ساعت بازی کردن دور از پریز دیواری مناسب باشد.
 
ال‌جی با اولین لپ‌تاپ گیمینگ بازی جدیدی در دنیای فناوری رقم می‌زند
یک پورت اترنت در پشت برای پایداری اتصال وجود دارد و Wi-Fi 6E نیز برای بازی بدون کابل LG در آن گنجانده شده است

برای انجام بازی‌های بی‌سیم قابل اعتماد، Wi-Fi ۶E گنجانده شده است، اگرچه یک پورت اترنت در پشت آن وجود دارد که بازیکنان ترجیح می‌دهند به آن وصل شوند. لپ‌تاپ UltraGear به عنوان یک ماشین بازی، از صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه RGB استفاده می‌کند که برای هر کلید می‌توان رنگ خاص خود را مشخص کرد. به نظر می‌رسد نور زیر لپ‌تاپ و لوگوی درب درخشان نیز برای آن تعبیه شده است.

ال‌جی در مورد پورت‌های فیزیکی نیز بسیار سخاوتمند عمل کرده است؛ یک پورت یواس‌بی ۴ نسل سه Type-C، یک USB ۳.۲ نسل دو Type-C، دو USB ۳.۲ نسل دو و HDMI. یک سامانه چهار بلندگو با DTS X Ultra وجود دارد که به بازیکنان کمک می‌کند تشخیص دهند صدا‌ها از کدام جهت می‌آیند تا بتوانند از آتش دشمن طفره بروند، هم تیمی‌ها را ردیابی کنند و غیره، یا بازیکنان بتوانند یک جفت هدفون را به خروجی صوتی ۴ قطبی وصل کنند. در نهایت، چت ویدیویی با سایر بازیکنان را می‌توان به لطف یک وب کم ۱۰۸۰P با میکروفون دوگانه انجام داد.

این لپ‌تاپ در ابتدا در ایالات متحده و کره عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتر در مورد این لپ‌تاپ احتمالا در اوایل سال آینده در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ در ماه ژانویه فاش خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها