به گزارش جامجم به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در متن حکم قرایی برای هوشمند آمده است: انتظار می رود ضمن جلب مشارکت و همفکری نخبگان عرصه روابط عمومی، زمینه ارتقاء سطح فعالیت های اداره کل روابط عمومی سازمان را در بخش های مختلف فراهم سازید.
ایجاد هماهنگی بین مدیریت های مختلف، نظارت دقیق بر عملکرد بخش های مختلف، برنامه ریزی محتوایی برای حرکت جدید و رو به جلوی روابط عمومی، پیگیری و اجرای طرح مهم برندسازی سازمان، استفاده از همه ظرفیت ها برای پایش عملکرد بخش های مختلف روابط عمومیبا هدف نیل به اهداف پیش بینی شده در سند چشم انداز برنامه پنج ساله سازمان، طراحی و اجرای نشست های نقد علمی و تخصصی برنامههای سازمان به منظور ارائه راهکار مناسب برای اصلاح و تقویت برنامهها، تشکیل جلسات کارشناسی ویژه تبلیغات برای افتتاحیهها و همایش های مختلف و در نهایت برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش بازدهی کار و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در روابط عمومی سازمان، از مأموریت های هوشمند در این جایگاه است.
قائم مقام جدید اداره کل روابط عمومی رسانه ملی، سوابقی چون مدیرمسئولی سایت خبری وارنا پرس، نشریه دانشجویی تاکتیک، سرپرستی روزنامه هدف و اقتصاد جنوب شرق تهران، همچنین عضویت در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور را در کارنامه دارد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
دکتر فواد ایزدی درگفت و گو با «جام جم»:
حسین حبیبی در گفتوگو با «جامجم» از سرچشمههای نگارگری گفت