گفت‌و‌گو با علیرضا بیرانوند پس از مصدومیتش در بازی مقابل اسپورتینگ

این مصدومیت یک درد قدیمی است

بواویشتا-اسپورتینگ، شب مصدومیت علیرضا بیرانوند بود. گلر ایرانی که نیمه‌ اولی فوق‌العاده در این مسابقه پشت سر گذاشت، در نیمه دوم دیگر در زمین نبود.
کد خبر: ۱۳۵۲۶۲۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،‌ یک درد عجیب در عضله چهارسر رانش باعث شد در نیمه اول با مشکل روبه‌رو شود. در بین دو نیمه پزشکان تاکید کردند بیرانوند نباید بازی کند چراکه ممکن است مصدومیتش تشدید شود. به همین خاطر علیرضا تعویض شد و به بازی ادامه نداد. با این وجود بیرانوند بعد از بازی و تنها بعد از حضور ۴۵ دقیقه‌ای در بازی، به عنوان بهترین بازیکن تیمش معرفی شد. با علیرضا گفت و گویی درباره آخرین وضعیتش داشتیم...

 

 درباره آخرین وضعیت مصدومیتت بگو.  چه اتفاقی  افتاد که نتوانستی در نیمه دوم بازی اسپورتینگ  بازی کنی؟
متاسفانه عضله چهارسر ران پایم آسیب دید و به همین خاطر نتوانستم به بازی ادامه دهم. این درد کمی قدیمی است. قبلا هم ضربه خورده بود. این بار هم ضربه خورد و به همین خاطر نتوانستم بازی کنم. 

 خودت گفتی تعویضت کنند؟ 
تصمیم پزشکان بود. گفتند با این وضعیتی که پایت دارد بهتر است بازی نکنی. من چند روز قبل از بازی هم درد داشتم. پایم کمی ورم کرده بود. به خاطر همین چند روزی فیزیوتراپی کردم. با کارهایی که پزشکان کردند برای بازی آماده شدم ولی در زمین مسابقه به دلیل واکنش‌ها و درگیری‌ها احساس درد شدیدی کردم. همین الان پایم خیلی درد دارد. اگر بازی را ادامه می‌دادم ممکن بود آسیب‌دیدگی‌ام بیشتر شود. در واقع تعویض من هم 
به نفع تیم شد و هم به نفع خودم. 

 مصدومیتت که شدید نیست؟
نه. خودم فکر  نمی‌کنم چیز خاصی باشد چون با این درد آشنا هستم. باید سه چهار روزی فیزیوتراپی کنم. زانویم ضربه خورده و این مشکل سریع حل خواهد شد. با استراحت و فیزیوتراپی مشکل سریعا حل می‌شود. 

 برخوردی با بازیکن حریف داشتی؟
چند صحنه بود که ناخوداگاه پایم جمع و درد آن شروع شد. دو سه بار هم کاشته می‌زدم که تکیه‌گاهم پای چپم بود. یعنی همان پایی که آسیب دید. با ترس ضربات را می‌زدم. موقع خروج هم مشکل داشتم چون با پای چپ می‌پریدم. خیلی اذیتم می‌کرد. اسپورتینگ هم چون نتوانسته بود گل بزند، مدام توپ را به کناره‌ها می‌برد و ارسال می‌کرد. تاکتیک دیگرشان این بود که بازی مستقیم می‌کردند و می‌خواستند از فضای پشت مدافعان استفاده کنند. به خاطر همین توپ‌های بلند می‌انداختند و من هم باید استارت می‌زدم و از دروازه خارج می‌شدم.  دردی که داشتم اجازه نمی‌داد.

با وجود اینکه فقط یک نیمه بازی کردی بهترین بازیکن تیم بواویشتا هم شدی.
اسپورتینگ در نیمه اول خیلی فشار آورد و من هم دوست داشتم به هر شکل ممکن به تیم کمک کنم. چند موقعیت خوب داشتند که با همه وجودم تلاش کردم جلوی گلزنی‌شان را بگیرم. خودم به این مسائل توجه نمی‌کنم که بهترین بازیکن شوم یا نه. فقط مهم این است که بتوانم به تیمم کمک کنم. 

 در بواویشتا به ثبات رسیده‌ای و این اتفاق خوبی  است. 
من دیرتر از دیگر بازیکنان به تیم ملحق شدم. در این مدت تمام تلاشم این بود که بتوانم زودتر آمادگی کاملم را به دست بیاورم. چند هفته‌ای است که بازی می‌کنم و این باعث شده تا با تیم به هماهنگی برسم. ان‌شاء ا...  این مصدومیت هم چیز خاصی نباشد و بتوانم زودتر برای تیم بازی کنم. نمی‌خواهم هیچ فرصتی را از دست دهم. سال جام جهانی است و امیدوارم با آمادگی کامل در اختیار تیم ملی باشم. 

تمجید از بیرانوند

بواویشتا مقابل اسپورتینگ با نتیجه ۲ بر صفر شكست خورد. بواویشتا تا زمانی كه بیرانوند در زمین بود، توانست از دروازه خود محافظت كند ولی با رفتن او این اتفاق ممكن شد و اسپورتینگ ۲ گل به ثمر رساند. بیرانوند در نیمه اول نمایش فوق العاده‌ای داشت و توانست 
۳ بار توپ مهاجمان اسپورتینگ را از درون محوطه جریمه مهار كند. او یك خروج موفق داشت و ۳ بار توانست دفع توپ كند.
او از سوی سایت گل پوینت برای درخشش در نیمه اول به بهترین بازیكن زمین نام گرفت و این رسانه آماری پرتغالی به تمجید از او پرداخت. گل پوینت نوشت كه بیرانوند در نیمه اول 
۳ سیو فوق العاده داشت و توانست 
نمره خوب ۶.۶ را بدست آورد. البته اگر نمرات پایان بازی را نیز در نظر بگیریم، او دومین بازیكن برتر زمین لقب گرفت.
مائده محقق / گروه ورزش 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها