ملی پوش والیبال ایران پس از شکستگی پا تمرینات خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۳۵۲۰۶۸

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا، چندی پیش و در هفته نهم لیگ والیبال ترکیه تیم والیبال فنرباغچه با حضور ملی پوش والیبال ایران به مصاف قزل‌تپه اسپور رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد. سید محمد موسوی ملی‌پوش والیبال ایران که تنها در ست نخست این رقابت بازی کرد توانست یک امتیاز برای تیمش کسب کند. موسوی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پای راست نتوانست به بازی ادامه دهد و در همان امتیازات ابتدایی ست نخست تعویض شد. پس از انجام آزمایشات، شکستگی در استخوان پای راست این بازیکن مشاهده و برای همین باشگاه درمان را بر روی پای این بازیکن آغاز شد.

نبود موسوی برای سرمربی فنرباغچه بسیار سخت بود چرا که ملی پوش والیبال ایران بارها جریان بازی را به سود تمیش تغییر داده بود. در جدیدترین اخبار منتشر شده مشخص شد که موسوی با وجود شکستگی پا تمرینات خود را آغاز کرده است تا بلافاصله پس از کسب مجوز پزشکی، به جمع بازیکنان فنرباغچه ملحق شود.

تمرینات موسوی درحالی انجام می شود که او با پای گچ گرفته به تمرینات و بدن سازی می پردازد تا شکستگی پای او باعث افت بدنی ملی پوش والیبال ایران نشود. 

به گزارش ایسنا، سید محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران در سال جاری تصمیم گرفت که در تیم فنرباغچه ترکیه توپ بزند. ملی پوش والیبال ایران در فصل گذشته برای تیم پیاچنزا در سوپر لیگ ایتالیا (سری آ) بازی می‌کرد و توانسته بود در این لیگ عملکرد درخشانی داشته باشد. این ملی پوش ایران در مجموع فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ و بازی های پلی آف با میانگین ۰.۶۱ دفاع در هر ست توانسته بود در رده چهارم مشترک بهترین مدافعان لیگ ایتالیا قرار بگیرد.  

باتوجه به درخشش موسوی در ایتالیا، لژیونر والیبال ایران تصمیم گرفت که سال جاری در تیم والیبال فنرباغچه بازی کند. این ملی پوش در لیگ ترکیه باز هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست تا پایان هفته هشتم لیگ والیبال ترکیه در جمع منتخب‌های این لیگ قرار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها