استاندار لرستان گفت: سرمایه انسانی یکی از ظرفیت های مهم استان به شمار می رود که متاسفانه بخشی از افراد اثر گذار لرستانی در خارج از استان حضور دارند.
کد خبر: ۱۳۵۱۶۳۷
 به گزارش جام جم انلاین لرستان: فرهاد زیویار تصریح کرد: بسیار مهم است که برای رفع مشکلات به ویژه در زمینه های اقتصادی و فرهنگی از ایده ها و خلاقیت های آنان بهره ببریم .

وی اظهار کرد: برای برون رفت از بن بست کنونی بوجود آمده در زمینه‌های اقتصادی، لازم است زمینه حضور سرمایه گذاران را در لرستان فراهم سازیم و به دنبال تکمیل پروژه های اقتصادی و عمرانی راکد باشیم .

استاندار لرستان گفت: لرستان علیرغم آنکه در مشارکت های سیاسی در رده پنج استان اول کشور به حساب می‌آید. اما متاسفانه در مسائلی مانند تورم و بیکاری جایگاه مناسبی ندارد و نباید این مشکلات در مناسبات سیاسی استان اثرگذار شود که لازمه آن رسیدگی به نیازهای مردم است .
 
زیویار گردشگری را از دیگر عوامل موثر در توسعه استان برشمرد و گفت: لرستان یک استان چهارفصل به شمار می رود که جاذبه های خدادادی بسیاری در آن وجود دارد و لازم است با بهره گیری از این ظرفیت، بدرستی در راه توسعه گام برداشت .
 
استاندار لرستان تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و تحریم ها به ویژه در سال‌های اخیر از مهم ترین مسائل کشور بوده و اهمیت این موضوع را می توان در نامگذاری سال ها از طرف مقام معظم رهبری (مدظله) با عناوین اقتصادی به خوبی استنباط کرد .
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها