معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: سازمان نظام مهندسی استان برای حوزه عمرانی لرستان ۱۰ اولویت را اعلام نماید. و اتاق فکر متخصصان و صاحبان ایده در نظام مهندسی ایجاد شود.
کد خبر: ۱۳۵۳۷۷۸
ایجاد اتاق فکر متخصصان و صاحبان ایده در نظام مهندسی به گزارش جام جم آنلاین لرستان: احمد رضا دالوند اظهار کرد: ایجاد یک اتاق فکر، متشکل از افراد کارشناس، خبره، مسلط، صاحب ایده، فکر، خلاق و… در سازمان نظام مهندسی ضروری است تا در این راستا  از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
 
وی ادامه داد : میزان حقوق معوقه شهرداری‌های استان ۵۰ میلیارد تومان است. و مسائل و مشکلات مربوط به شهرداری‌ها به طور حتم باید اصلاح شوند.
 
 وی به آمار بالای نیروهای شهرداری‌های لرستان اشاره کرد و گفت: مهندسی معکوس در شهرداری ها ضروری است و بعد از شناسایی مسائل و مشکلات موجود در شهرداری‌ها، باید اصلاح آنها در دستور کار قرار گیرد.
 
دالوند با اشاره به تخلفات حوزه ساخت و سازها در لرستان گفت: بستر و زمینه تخلف باید شناسایی و اصلاح شود، در این راستا نیز نظام مهندسی نقش اساسی و مهمی دارد.

وی ادامه داد: با استفاده از نیروهای جوان، با انگیزه، با تجربه و با تخصص در کنار هم می توان در راستای رفع مسائل و مشکلات استان برنامه ریزی لازم و پیگیری ها را داشته باشیم.

دالوند تصریح کرد: با استفاده از مدیران متعهد، متخصص و کارآمد در حوزه‌های مختلف می توان عقب ماندگی‌های موجود در استان را رفع کرد.

دالوند در ادامه با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات موجود در استان را به حداقل برسانیم عنوان کرد: در این راستا ساختار اداری باید تغییر پیدا کند و به این موضوع نیز به صورت جدی اعتقاد دارم.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: شناسایی ظرفیت‌ها هم در حوزه نیروی انسانی و هم پتانسیل‌هایی که در درون استان وجود دارد، لازم و ضروری است  
 
 
وی عنوان کرد: الکترونیکی کردن مباحث مربوط به شهرداری و نظام مهندسی باید در دستور کار قرار گیرد و طبق یک برنامه زمان بندی شده پیش رویم.
 
 
دالوند در بخش دیگری از صحبت هایش به نقش بسیار مهم و کلیدی سازمان نظام مهندسی در حوزه ساخت و سازها اشاره کرد و ادامه داد: موضوع نظارت و ضرورت توجه جدی به این مقوله از سوی نظام مهندسی استان لازم است و این امر باید سختگیرانه مورد توجه قرار گیرد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: طرح جهش مسکن یک فرصت استثنایی برای استان است و نباید این فرصت را از دست داد و باید با رعایت مباحث قانونی، باید در یک بازه زمانی کارها انجام شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها