حواشی تلخ قائدی در امارات؛ مهدی جام جهانی را از دست می‌دهد؟

به خودت بیا آقای قائدی

آخرین اخبار تیم ملی حاکی است طارمی فعلا حاضر نشده به دراگان زنگ بزند

سفر اسکوچیچ به خاطر قائدی و نوراللهی

دراگان اسکوچیچ روزهای شیرینی را تجربه می‌کند. بی‌شک در شروع همکاری با تیم‌ملی، او هیچ‌گاه چنین روزهایی را پیش‌بینی نمی‌کرد؛ این‌که تیم‌ملی خیلی زود جواز حضور در رقابت‌های جام‌جهانی را به دست بیاورد و از حالا به بعد به مرحله دوم جام‌جهانی بیاندیشد.
کد خبر: ۱۳۴۸۹۷۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، اسکوچیچ این روزها با تعطیلی بازی‌های ملی، کارها را روی زمین نگذاشته و می‌خواهد پیگیر وضعیت بازیکنان باشد. اسکوچیچ این روزها در امارات به سر می‌برد. هدف او از این سفر دیدار با مربیان الاهلی و پیگیری وضعیت دو بازیکن ایرانی یعنی مهدی قائدی و احمد نوراللهی است. اسکوچیچ از این سفر دو هدف دارد؛ اول این‌که با حضور خود به نوعی به مربیان الاهلی نشان دهد دو بازیکن ایران برایش اهمیت زیادی دارد و دوم این‌که آخرین وضعیت مهدی و احمد را جویا شود.

اسکوچیچ هم در این مدت شایعات مربوط به دیپورت ابتدا نوراللهی و بعد قائدی را شنیده است. وضعیت این دو بازیکن به مرور زمان متغیر بوده است. ابتدای وضعیت احمد بد بود و قائدی خوب. حالا دقیقا برعکس شده. در واقع همین شایعات اسکوچیچ را به امارات کشیده است. دستیار فعلی مربی الاهلی از دوستان نزدیک اسکوچیچ است و قبلا با هم همکاری کرده‌اند. چون میزان بازی بازیکنان در رده باشگاهی در عملکرد ملی آنها اثر دارد، مربی تیم‌ملی می‌خواهد پیگیر شود که چرا وضعیت قائدی و نوراللهی به ثبات نمی‌رسد. اسکوچیچ می‌خواهد رابطه خود را با مربیان باشگاه‌هایی که لژیونرهای ایرانی در آنجا بازی می‌کنند، قوی‌تر کند.

سفر بعدی ؛ ترکیه

دراگان سه‌شنبه به ایران بازمی‌گردد اما در ادامه راهی ترکیه خواهد شد. او قصد دارد در تمرین تیم کایسری‌اسپور ترکیه هم حاضر شود تا با مربی این تیم درباره آخرین وضعیت سید‌مجید حسینی صحبت کند. او بعد از بازگشت به ایران تماشاگر شهرآورد بزرگ پایتخت خواهد بود. این بازی سیزدهم آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. بعد از تماشای مسابقه، اسکوچیچ راه اروپا را در پیش می‌گیرد و قصد دارد در تمرین تیم آاک آتن حاضر شود. در حال حاضر این تیم بیشترین سهمیه را در تیم‌ملی دارد . میلاد محمدی، کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی سه بازیکنی هستند که برای این باشگاه یونانی بازی می‌کنند. البته هر سه بازیکن در بازی‌های ملی اکثرا نیمکت‌نشین هستند. حاج‌صفی در آخرین بازی تیم‌ملی مقابل سوریه فیکس بود ولی انصاری‌ فرد و میلاد روی نیمکت نشستند.

 ماجرای طارمی و اسکوچیچ

اسکوچیچ این روزها به هر شکلی، درگیر ماجرای مهدی طارمی است. هنوز مشکل موجود بین دو طرف حل و فصل نشده است. اسکوچیچ در مصاحبه اخیر خود مهدی را بهترین بازیکن پورتو خواند. این پالس مثبت از سوی سرمربی ایران به طارمی بود. دراگان توقع دارد طارمی با او تماس بگیرد تا مشکل حل و فصل شود ولی مهدی فعلا تن به این موضوع نداده و بعید است چنین کاری کند. مهدی توقع نداشت بعد از بازی‌های درخشانش در تیم ملی، از لیست تیم‌ملی برای دو بازی لبنان و سوریه حذف شود. جالب اینجاست در سفری که اسکوچیچ اخیرا به اصفهان داشت، خیلی از طرفداران از او خواستند مهدی طارمی را دوباره به لیست بازگرداند و دوباره از مهدی در ترکیب استفاده کند. خود اسکوچیچ راضی به این بازگشت است و مسوولان فدراسیون در تلاش هستند تا زمینه را مهیا کنند. مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در این باره می‌گوید: « قول می‌دهم مشکل موجود بین اسکوچیچ و مهدی طارمی حل شود. او هم به لحاظ فنی بازیکن خوبی است و هم به لحاظ اخلاقی.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها