نماینده، ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج

حمایت از تولید داخل راهکار رونق و تقویت صنایع داخلی است

نماینده، ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به تببین گفتمان رهبرمعظم انقلاب در نشست با نخبگان پرداخت و گفت: مهمترین مانع تولید ملی، عوامل فرهنگی است.
کد خبر: ۱۳۴۸۶۱۰
به گزارش جام جم آنلاین البرز، آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان داشت: احساس ناتوانی، بی حوصلگی، بی همتی، سرگرمی‌های مضر را مهترین مانع پیشرفت تولید دانست و افزود: مردم ومسئولان مساجد و نهاد‌های فرهنگی باید با برنامه ریزی وارد گفتمان سازی فرهنگی در این موضوع شوند.
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه تولید کنندگان باید بابکارگیری  روحیه خلاقیت و نوآوری، بازار داخل  را بدست گیرند خاطرنشان کرد: نباید تولید کنندگان با تولید بی کیفیت و ارائه ندادن خدمات پس از فروش اعتماد مردم را به کالای ایرانی سلب کنند.
وی گفت: تا زمانیکه حمایت از کالای ایرانی را واجب ندانیم و نسبت به آن تعصب نداشته باشیم مشکل تولید حل نمی‌شود.
خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به اهداف جنگ نرم دشمن گفت: دشمن با هدایت افکارعمومی جامعه و تبلیغات هدفمند اعتقادات مردم را نشانه می‌گیرد و ماهیت و ساختار سیاسی جامعه را تغییر می‌دهد.
آیت الله حسینی همدانی بابیان اینکه دشمن جوانان وخانواده‌ها را بیش از هرچیز برای رسیدن به اهدافش نشانه گرفته افزود: مسئولان باید زمینه ازدواج جوانان وتامین مسکن آن‌ها را تسهیل کنند چراکه رفتن جامعه به سمت پیری خطر جدی است که آینده کشور را تهدید می‌کند.
وی ادامه داد: در جنگ نرم آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی واقتصادی آرام آرام و زیرپوستی نمایان می‌شود.
آیت الله حسینی همدانی گفت: مهمترین کار درهجمه جنگ نرم دشمنان حرکت  جهادی وانقلابی وراهکار آن روایتگری رسانه است وباید با شناخت مسائل اصلی از فرعی اقدام کنند.
نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرج به رهنمود‌های رهبر انقلاب مبنی بربازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور اشاره وخاطرنشان کرد: روحیه‌ای که می‌تواند مشکلات ومعظلات فرهنگی را حل کند تفکر ومدیریت جهادی وبسیجی است.
وی گفت: متاسفانه بیشترین ضربه فرهنگی کشور، از سمت کاسب فرهنگی است  که باید با آن‌ها برخورد کرد.
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه نفس‌های مصنوعی که آمریکا به عربستان سعودی درحمله به یمن می‌دمد دیگر بی فایده است، افزود: ۷سال از حمله سعودی‌ها به یمن بدون هیچ دستاوردی می‌گذرد، اما دشمن بداند صبح پیروزی برای یمنی‌ها نزدیک است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها