در گروه‌ صنعتی پلور سبز زرند صورت گرفت:

افتتاح خط تولید واگن‌های باری ویژه غلات وموادمعدنی

خط تولید واگن‌های باری ویژه حمل غلات و مواد معدنی در کارخانه واگن‌سازی زرند افتتاح شد.
خط تولید واگن‌های باری ویژه حمل غلات و مواد معدنی در کارخانه واگن‌سازی زرند افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۴۸۴۷۱
افتتاح خط تولید واگن‌های باری ویژه غلات وموادمعدنیبه گزارش جام جم آنلاین کرمان؛باحضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار،نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی،معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی ایران،مدیر عامل گروه‌ صنعتی پلور سبز و تعدادی از مدیران صنعتی ریلی کشور، خط تولید واگن‌های باری ویژه حمل غلات و مواد معدنی در کارخانه واگن‌سازی زرند افتتاح و از دو واگن‌ نمونه تولیدی رونمایی شد.

دراین مراسم حسین مهرابی،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت:از صنعت حمل و نقل ریلی در حد توان حمایت می‌کنیم، ارتقای صنعت ریلی باعث صرفه‌جویی‌های زیادی می‌شود و از اتلاف انرژی می‌کاهد.

وی از اقتصاد حمل و نقل و پیچیدگی های آن گفت و افزود:حفظ و توسعه هر صنعت از مزیت‌های مطلق و نسبی گذشته و مزیت‌های رقابتی را باید مورد توجه قرار داد.

مهرابی،ادامه داد:اتکا به مزیت‌های رقابتی و استفاده از دانش‌بنیان‌ها و تکمیل زنجیره‌ها را در صنعت باید مورد توجه قرار داد و مطمئنا  چشم انداز خوبی را برای صنعت حمل و نقل خواهد داشت.
 
شیخ طاهری،مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز نیز از تنوع سبد محصولات این مجموعه نام برد و گفت:واگن‌های حمل غلات و مواد معدنی،بیشترین میزان استفاده را در صنعت حمل و نقل ریلی دارند و ما به دانش طرحی و تولید این دو محصول پرمصرف در کشور رسیده‌ایم.

وی افزود:دو خط افتتاحی کارخانه واگن سازی زرند،سالانه ۲۵۰ دستگاه ظرفیت تولید در دو محصول واگن غلات و مواد معدنی را دارد.
شیخ طاهری،بیان کرد:در حوزه بار،سهم حمل و نقل ریلی کشور ۱۲ درصد است که نسبت به میانگین۳۰ درصدی در دنیا بسیار پایین است.
عفت شریعتی،نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های مختلف افزایش تولید را در برنامه  دارد، گفت:افتخار می‌کنیم که بر اجرای قوانین برای تحقق اهداف نظام نظارت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت‌ها را باید برای افزایش تولید در کشور استفاده کرد،افزود:امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی،تقویت‌کننده تولید باشیم و باید به این نکته توجه داشته باشیم که اشتغال نسل جوان در سرنوشت کشور بسیار اثرگذار است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها