سوگل طهماسبی، بازیگر تلویزیون از مزایای ازدواج گفت

حال خوب یک زن به مردی که در کنار اوست، برمی‌گردد

برنامه «احوالپرسی» این شب جمعه هم با شعار حال خوب و با حضور سوگل طهماسبی، بازیگر تلویزیون روی آنتن رفت.
کد خبر: ۱۳۴۶۰۸۸

به گزارش جام‌جم، بازیگر سریال‌ «گاندو» صحبت‌هایش را با تقدیر از مادرش شروع کرد و گفت: «برای من عشق واقعی زندگی خانواده است به خصوص مادرم که در راس این مثلث برای من ایستاده‌اند. هر وقت درباره مادرم صحبت می‌کنم ناخودآگاه بغض می‌کنم چون حضور مقدس‌ش برای من فقط برکت است. من چون پدرم را ازدست دادم سعی می‌کنم جای خالی ایشان را هم با قدردانی از مادرم پر کنم و وجود مادرم چراغی است که زندگی من را روشن می‌کند.»

او درباره مزایای ازدواج و تشکیل خانواده اضافه کرد: «ازدواج باعث می شود دو خانواده از دو فرهنگ مختلف یکی بشوند و خوبی‌های فرهنگ همدیگر را یاد بگیرند. خانواده همسرم برای من مثل خانواده خودم هستند و فکر می‌کنم با ازدواج خانواده‌ها بزرگ‌تر می‌شوند و این روابط می‌تواند قشنگ باشد اگر که ما قشنگ ببینیم‌شان.»

میهن دوستی و تقدیر از ارزش‌های مردم نقاط مختلف ایران زمین از مضامین اصلی برنامه «احوالپرسی» است. در همین راستا این بازیگر خوزستانی کشورمان در ستایش فرهنگ مردمان جنوب ایران گفت: «من اصالتا اهوازی و خوزستانی هستم. جنوبی‌ها زلالی نابی دارند و مثل موسیقی‌شان مردمانی خون گرم هستند و به دل می‌نشینند. همسرم هم جنوبی هستند و هر دوی ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.»

سوگل طهماسبی درباره مسیر حرفه‌ای که طی کرده است، گفت: «من مسیر پر فراز و نشیبی را طی کردم چون جوانی از شهرستان بودم که برای کار به این پایتخت بزرگ آمدم و هیچ آشنایی با این شهر و معادلات‌ش نداشتم. بنابراین مجبور شدم با خیلی اتفاقاتی که در حاشه مهاجرت وجود دارد، دست و پنجه نرم کنم. چون پدرم را از دست داده بودم مادرم جای خالی پدر را هم پر می‌کردند و تکیه گاه من در این مسیر سخت بودند. هر روزی که تمرین تئاتر می‌کردم یا اجرا داشتم او در ردیف اول نشسته بود و من تشویق می‌کرد. اولین باری هم که در ۹ سالگی روی صحنه تئاتر رفتم یواشکی براش دست تکان دادم و خیلی ذوق داشتم از اینکه مادرم دارد من را روی صحنه نمایش می‌بیند.» این بازیگر جوان همچنین درباره کارنامه کاری‌اش و حضور در سریال‌هایی مانند «روزگار غریب»، «کیمیا»، «نجلا» و غیره گفت:«من به تاریخ خیلی علاقه‌من هستم چون فکر می‌کنم ما بیشترین درس را در زندگی از تاریخ می‌توانیم بگیریم برای همین عامدانه حضور در آثار تاریخی را انتخاب کردم. کلا آدمی هستم که بیشتر در گذشت زندگی می‌کنم و سنتی هستم و به قول امروزی‌ها خیلی مدرن و به روز نیستم. همینطور با دنیای تکنولوژی خیلی راحت نیستم. مثلا من ترجیح می‌دهم به یک روستا سفر کنم تا یک شهر مدرن. اصولا حال دلم با طبیعت خوب می‌شود و نه با شهرهای بزرگ.»

این بازیگر تلویزیون در جواب اینکه زندگی مشترک چقدر در حال خوب تاثیر دارد، گفت: «زندگی مشترک اصل حال خوب است و پایه خوشبختی و رضایت در زندگی زناشویی بر این استوار است که حال دل‌تان خوب باشد. من همیشه می‌گویم زنی که درباره زندگی‌اش با لبخند صحبت می‌کند حتما مردی شریک زندگی‌اش است که به او آرامش می‌دهد. این آرامش و حال خوب خیلی مهم است مخصوصا برای خانم‌هایی که شاغل هستند، البته خانم‌های خانه‌دار هم به نوعی شاغل هستند و خانه‌داری از صد تا کار بیرون سخت‌تر است. یک زن آرامشش را در کنار مردی پیدا می‌کند که دوست‌ش داشته باشد و او را درک کند و روح بزرگی داشته باشد. برای همین به نظر من حال خوب یک زن برمی گردد به مرد مهربانی که در کنارش است. یک مرد باید علاوه بر مهربانی، از خود گذشتگی داشته باشد و در برآورده کردن خواسته‌های زن‌ش تا آنجا که ممکن است کوتاهی نکند.» طهماسبی اضافه کرد:« همسرم دستی در هنر ندارند اما همه کارهای من را می‌بینند و همیشه تعریف می‌کنند و مشوق من هستند. آخرین باز هم سریال «گاندو۲» را با هم دیدیدم با لذت تماشا می‌کرد و کلی از بازیم تعریف کرد.»

سوگل طهماسبی درباره میهن دوستی تاکید کرد که عاشق ایران است و گفت: «تک‌تک افرادی که در وطن‌شان ماندند و اینجا زندگی می‌کنند عاشق مام وطن‌شان هستند که ماندند و دارند برای کشورشان تلاش می کنند. حتی آن فردی که در سختی و مشقت زندگی می‌کند و همینطور آن فردی که در رفاه است و می‌تواند به راحتی مهاجرت کند اما در کشورش مانده و خدمت می‌کند. این مادن به عشق است. من از خوزستان دو سه ماه دور می‌مانم کلافه می‌شوم چه برسد به اینکه بخواهم در ایران نباشم.»

«احوالپرسی» به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی، کارگردانی ندا غفاری و سردبیری و نویسندگی سارا کنعانی هر پنجشنبه پس از اخبار ۲۰:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود. این برنامه مفرح و شاد برای خانواده‌ها از آیتم‌های گفت‌وگو، مسابقه ، موسیقی تشکیل شده است و از حضور یک عروسک هم بهره می‌برد.

عکس: میلاد بهشتی

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها