منابع فلسطینی گزارش دادند که دادگاه نظامی نوار غزه برای جاسوسان رژیم صهیونیستی شش حکم اعدام صادر کرده است.
کد خبر: ۱۳۴۴۴۹۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، دادگاه نظامی غزه، امروز (پنجشنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که احکامی در ارتباط با چند پرونده مربوط به جاسوسان رژیم صهیونیستی صادر کرده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «معا»، دادگاه نظامی غزه اعلام کرد که احکام یادشده در ماه سپتامبر گذشته و ماه اکتبر جاری صادر شده که بر اساس آن، شش نفر به اعدام، چند فرد دیگر به انجام اعمال شاقه تا ابد و به صورت موقت محکوم شده‌اند و یک نفر دیگر تبرئه شده است.

در این بیانیه آمده است که در راستای انجام وظایف محول شده به این دادگاه برای حفظ جامعه فلسطین و مقابله با جاسوسان رژیم صهیونیستی، صدور حکم در ارتباط با پرونده‌های یادشده صورت گرفت.

دادگاه نظامی نوار غزه تأکید کرد که بنا بر اصول قانون محاکمات کیفری انقلاب مصوب سال ۱۹۷۹ میلادی، تمامی احکام صادره روند حقوقی را طی نموده و ضمانت‌های قضایی به محکومان داده شده است.

در پایان این بیانیه همچنین عنوان شده است که چنانچه جاسوسی خودش خود را تسلیم دستگاه‌های قضایی کند، مطابق با قانون، برای او تخفیف در نظر گرفته خواهد شد.

دادگاه نظامی نوار غزه، فروردین ماه سال جاری نیز حکم اعدام یک جاسوس را صادر کرد.

دستگاه نظامی نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که متهم «ب، ج» بر خلاف نص ماده ۱۴۴ قانون مجازات فلسطین صادره در سال ۱۹۷۹، اقدام به همکاری اطلاعاتی با یک دستگاه خارجی متخاصم کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها