زمانی که تصمیم به ساخت خانه یا خرید آن می گیرید، یکی از مهم ترین بخش هایی که مد نظر قرار می دهید، آشپزخانه است. به عنوان مکانی که نیمی از وقت آزاد خود را در آن جا می گذرانیم، باید به تک تک جزئیات آن توجه داشته باشیم. واقعیت این جاست که در آشپزخانه، هیچ چیز به اندازه ی کابینت به چشم نمی آید.
کد خبر: ۱۳۴۳۹۰۵
اگر بهترین دیزاین آشپزخانه را هم داشته باشید اما کابینت هایتان زیبا و مناسب نباشند، نمی توان گفت که آشپزخانه ی زیبایی دارید.

به همین خاطر است که این روزها انواع و اقسام کابینت تولید و عرضه می شود تا بتوانند تمام سلیقه ها را پوشش بدهند. طرح ها و مدل های کابینت این روزها به قدری تنوع پیدا کرده است که به راحتی می توان کالای مورد نظر خود را خریداری کرد. قبل از این که به سراغ انواع کابینت برویم، اجازه بدهید یکی از بهترین جاهایی که می توان به صورت آنلاین کابینت و تمامی تجهیزات مربوط به آن را خریداری کرد را به شما معرفی کنیم.

وب سایت کابینت شاپ، یکی از قدیمی ترین مجموعه های فروش آنلاین کابینت و تجهیزات مربوط به آن است که می تواند بهترین مکان برای آغاز خرید شما باشد. کافی است سری به این وب سایت بزنید و از محصولات با کیفیت و به صرفه ی آن دیدن کنید. کابینت شاپ مفتخر است که بهترین کالاها و محصولات مربوط به کابینت و اکسسوری آن را با مناسب ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه کند.
 

 

خرید و قیمت انواع کابینت در کابینت شاپ
انواع کابینت


همان طور که اشاره کردیم، کابینت ها انواع و اقسام زیادی دارند که می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کنید. در ادامه به برخی از بهترین انواع کابینت اشاره کرده ایم.
 


کابینت نئوپان ملامینه


همان طور که از نامش نیز پیداست مغزی این نوع کابینت از جنس نئوپان است. سپس یک لایه روکش ورق ملامینه روی این نئوپان چسبانده یا پرس می شود. به این ورق هایی که با روکش ملامینه پوشیده می شوند، MDF سفید صابونی می گویند که محبوبیت زیادی هم میان مصرف کنندگان دارد.

یکی از بهترین مزیت های این نوع ورق ملامینه در این سات که ضد آب هستند و کمتر پیش می آید که خط و خشی هم روی آن ها بیفتد. البته باید اشاره کنیم که در برابر مواد شوینده ی اسیدی و قلیایی مقاومت زیادی ندارند و به سرعت خراب می شوند. به هرحال در میان محصولات متنوعی که در بازار کابینت ها وجود دارد، کیفیت این محصول پایین تر است و انتخاب های بهتری هم می توانید داشته باشید.
 


کابینت ام دی اف ملامینه


جنس مغزی این نوع کابینت نیز از ام دی اف است که روکش ملامینه روی آن ها کشیده شده اند. درست مثل کابینت بالا، این نوع کابینت ام دی اف ملامینه نیز در برابر خط و خش مقاومت خوبی دارد. به طور کلی مقاومت آن ها نسبت به رطوبت بد نیست اما در هر حال توصیه می شود که کابینتی که سینک ظرف شویی روی آن قرار گرفته را به جای ورق ام دی اف، با ورق پی وی سی بپوشانید که کاملاً ضد آب است و به هیچ وجه منجر به خرابی کابینت نخواهد شد.

یکی از نکات مهمی که در رابطه با این دسته از کابینت هایی که پوشش ملامینه دارند باید بدانید، این است که نمی توان روی آن ها حکاکی یا برجسته کاری انجام داد. به همین خاطر کلیه ی کابینت هایی که چنین جنسی دارند، سطح صاف و یکدستی خواهند داشت.
 


کابینت سوپر مارکت


کابینت سوپرمارکتی، یکی از جالب ترین و جذاب ترین کابینت هایی است که می توانید در بازار تهیه کنید. در واقع این کابینت ها بیشتر مواقع برای آشپزخانه هایی به کار می روند که محیط کوچکی دارند و لازم است که نظم و ترتیب آن جا حفظ شود. این کابینت ها می توانند از جنس های مختلفی باشند؛ اما مهم ترین ویژگی های آن ها این است که فضای داخلی آن ها کاملاً طبقه بندی شده و دسته بندی شده است. به این ترتیب که جای ادویه جات، ظروف، مواد غذایی و هر چیزی دیگری در آن ها مشخص و واضح است. به این ترتیب می توانید بیشترین وسایل ممکن را در کمترین جای ممکن قرار دهید.

یکی دیگر از جالب ترین امکاناتی که کابینت ها می توانند داشته باشند این است که پریز توکار کابینتی می توان داخل آن ها جای گذاشت. به این ترتیب می توانید وسایل برقی آشپزخانه تان را بدون هیچ گونه نمود ظاهری، به کار بندازید. این پریزهای توکار سطح برجسته ای روی کابینت هستند که چندین پریز برق روی آن ها وجود دارد. ظاهر شیک و مینیمال این محصول، می تواند به زیبایی هرچه بیشتر آشپزخانه تان کمک کند. در نهایت این که شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات مربوط به کابینت، به وب سایت کابینت شاپ مراجعه کرده و از لذت خریدی مطمئن بهره مند شوید.
 

 

خرید و قیمت انواع کابینت در کابینت شاپ
کابینت هایگلس


یکی از بهترین کابینت هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارد، کابینت های هایگلاس است که کیفیت خیلی خوبی دارند و بیشتر به خاطر سطح بی نظیر و براق خود شناخته می شوند. جنس مغزی این کابینت نیز ام دی اف است اما روکش آن از جنس پلکسی گلاس می باشد. ظاهر پلکسی گلاس شبیه شیشه است اما بسیار مقاوم تر و سبک تر از شیشه است.

نکته ای که باید بدانید این است که ورق های هایگلسی که برای ساخت این نوع کابینت به کار می روند، معمولاً از یک سمت جنس هایگلس دارند و از سوی دیگر نیز یک لایه ی نازک پی وی سی یا ملامینه خواهند داشت.

البته گاهی مواقع هم ممکن است که کابینت مورد نظر از هر دو سمت از جنس هایگلاس باشد که قیمت خرید این نوع کابینت بالاتر خواهد رفت. باید بگوییم که در قیاس با کابینت های ملامینه، این نوع کابینت کمتر در برابر خط و خش مقاومت می کند. هم چنین اثر انگشت و آلودگی نیز به سادگی روی آن ها باقی می ماند و باید به طور مداوم تمیز شوند. البته باید اشاره کنیم که تمیز کردن آن ها به خاطر سطح صاف و صیقلی خود خیلی راحت تر خواهد بود.

برای خرید کابینت هایگلس نیز می توانید چندین گزینه داشته باشید. تولیدات داخلی کیفیت خوبی دارند اما یکی از جنس های خوب، ساخت ترکیه است. البته دیگر کابینت های هایگلاسی که در ایران موجود هستند ساخت آلمان، اسپانیا، اتریش و البته ایتالیا می باشند. برای این که کیفیت یک کابینت هایگلاس را بسنجید، توصیه می کنیم سطح آن را زیر نور بررسی کنید. هرچقدر موج کمتری داشته باشد، به این معنی است که کیفیت خیلی بهتری دارد. مثل کابینت های ملامینه، روی سطح این نوع از کابینت نیز نمی توان حکاکی یا برجسته کاری انجام داد.
 


کابینت ممبران


یکی از محبوب ترین برندهایی که در حال حاضر در بازار کابینت وجود دارد، کابینت ممبران است که روی سطح آن را می توان با طراحی های زیبایی، حکاکی کرد و سپس روی آن را با روکش های مصنوعی یا طبیعی پوشاند.

جنس مغزی این نوع کابینت نیز از ام دی اف است که با لایه ای نازک از پی وی سی پوشانده می شود.طراحی های زیبا و خاص این نوع از کابینت و رنگ های جذاب آن، کابینت ممبران را به یکی از محبوب ترین برندهای بازار تبدیل کرده است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها