بدون شک آشپزخانه قلب تپنده هر خانه‌ است. تفاوتی ندارد مجردی زندگی کنید یا با خانواده؛ همه ما بخشی از تایم روز را برای فراهم کردن میان وعده و غذا در آشپزخانه می‌گذرانیم. لوازم کاربردی آشپزخانه تنها شامل لباسشویی، یخچال و گاز نمی‌شود! لوازم کوچک و ضروری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها در آشپزخانه در زمان و انرژی تا حد زیادی صرفه‌جویی خواهید کرد.
کد خبر: ۱۳۳۲۵۱۹
به‌نظر شما کاربردی‌ ترین وسایل آشپزخانه کدام‌اند؟ در این مقاله قصد داریم با معرفی 6 مورد از کاربردی‌ترین وسایل آشپزخانه، شما را در خرید لوازم ضروری و کاربردی آشپزخانه همراهی کنیم. اگر قصد خرید برای آشپزخانه را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. پس از خواندن این مطلب با اطلاعات بیشتری برای خرید وسایل آشپزخانه آماده می‌شوید.
کاربردی ‌ترین وسایل آشپزخانه
1.سبد و جعبه‌های کاربردی در سایزهای مختلف، انتخابی عالی برای آشپزخانه‌های کوچک

با کوچک‌تر شدن فضای آشپزخانه و کمتر شدن تعداد کابینت‌ها در این روزها، اکثر افراد به دنبال لوازمی کاربردی برای چیدمان وسایل آشپزخانه هستند. سبدهای کاربردی آشپزخانه شامل سبدهای جا سیب زمینی پیازی، سبدهای چوبی طبقاتی برای دستمال و لوازم کوچک آشپزخانه، جعبه‌ و سوپری‌های کابینت هستند. با خرید جعبه تی بگ، سبدهای نظم‌هنده و جعبه‌های طبقاتی برای آشپزخانه‌های کوچک و بدون کابینت، نظم را به آشپزخانه باز گردانید و از تمام فضای آشپزخانه به خوبی استفاده کنید.

2.خردکن‌های چندکاره، وسایل ضروری هر خانه

خردکن‌های چندکاره را می‌توان یکی از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم آشپزخانه‌ شمار آورد. خردکن وسیله‌ای حرفه‌ای برای برش دادن، خرد کردن و قطعه کردن انواع میوه‌ها و گوشت‌هایی با بافت نرم است. درست کردن انواع سالاد، برش انواع میوه، تکه کردن گوشت و خرد کردن سبزی زمان زیادی از روز را به خود اختصاص می‌دهد. با استفاده از دستگاه خردکن در کمترین زمان می‌توانید انواع سالادها را آماده کنید و در کمترین زمان برای پذیرایی از مهمانان و دوستان‌تان آماده شوید. به همین دلیل خرید این دستگاه کاربردی را به تمام مجردان و متاهلین خانه دار پیشنهاد می‌کنیم.
 
کاربردی ‌ترین وسایل آشپزخانه
3.آبمیوه‌گیری، همراه سلامت شما در آشپزخانه

با توجه به اهمیت استفاده از میوه و نوشیدنی تازه برای حفظ سلامتی بدن، خرید و استفاده از آبمیوه‌گیر در سال‌های گذشته طرفداران بسیاری پیدا کرده است. آبمیوه‌گیر را می‌توانید در انواع مختلف و با توجه به نیاز خود سفارش دهید.

استفاده از کلمن کریستال برای سرو آبمیوه طبیعی در کنار آبمیوه‌گیر، اسباب پذیرایی از مهمان را در منزل شما تکمیل می‌کند. آبمیوه‌گیر با تولید آبمیوه طبیعی علاوه‌بر پذیرایی از مهمان‌ها، باعث افزایش سطح انرژی، بهبود گوارش، سلامت پوست و احساس تندرستی در بدن می‌شود. بنابراین می‌توان آن را به عنوان کاربردی ‌ترین وسایل آشپزخانه در حفظ سلامت بدن به شمار آورد.

4. وسایل ریز آشپزخانه، قیچی آشپزخانه، کاربردی و مهم

شاید تعجب کنید که در لیست 6تایی معرفی کاربردی‌ترین لوازم آشپزخانه، قیچی را به عنوان یک گزینه مهم به شما معرفی کنیم؛ اما بهتر است بدانید که قیچی در واقع وسیله‌ بسیار مهم و کاربردی در آشپزخانه است.

برای خرد کردن گوشت، خرد کردن سبزیجات، برش دادن نان، بازکردن بسته‌بندی‌ها و در مواردی هنگام باز کردن درب‌های پلاستیکی و شیشه‌ای می‌توان از قیچی آشپزخانه استفاده کرد. نبود قیچی تیز و کاربردی در آشپزخانه قطعا شما را دچار چالش می‌کند. با خرید یک قیچی پیشرفته دیگر نیازی به خردکن‌های برقی و در بازکن‌های حرفه‌ای نخواهید داشت.

5.ظرف‌های دربسته، جدیدترین وسایل پلاستیکی آشپزخانه

یکی دیگر از لوازم ضروری هر آشپزخانه‌ای، ظروف پلاستیکی و شیشه‌ای در بسته‌ هستند که در اکثر خانه‌ها یافت می‌شوند. این ظروف کاربرد بسیار زیادی دارند. اگر شاغل هستید و قصد فریز کردن غذا را دارید، ظروف در بسته کارایی بسیاری برای شما خواهند داشت. اغلب افراد با نگهداری غذا در قابلمه و قرار دادن آن در یخچال باعث فاسد شدن سریع غذا و شلوغ شدن فضای یخچال می‌شوند.

استفاده از ظروف پلاستیکی و شیشه‌ای باعث می‌شود غذا و مواد خوراکی مانند سبزیجات، سالادها و ترشی‌ها تازگی و مزه خود را حفظ کنند. از این ظروف می‌توان برای فریز کردن انواع مواد غذایی استفاده کرد. برای تهیه انواع ظروف در بسته و خرید سایر ظرف‌های موردنظر آشپزخانه مانند خرید لیوان دمنوش ارزان قیمت و لیوان‌های پذیرایی همین حالا می‌توانید به فروشگاه اینترنتی صالح آباد مراجعه کنید و در کمترین زمان محصول خود را خریداری کنید.
 
کاربردی ‌ترین وسایل آشپزخانه
6.صافی و آبکش آشپزخانه، لوازم ضروری و کاربردی آشپزی

یکی دیگر از موارد مهم در خرید کاربردی ترین وسایل آشپزخانه، خرید انواع صافی‌ها و آبکش‌های آشپزخانه است. آب کش‌های پلاستیکی و آب کش‌های استیل از جمله آب کش‌های آشپزی هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود در سایزهای مختلف آن‌ها را خریداری کنید.

آب کش‌ها و صافی‌ها تنها برای آبکشی پاستا و برنج استفاده نمی‌شوند. انواع صافی‌های چای، سبد آبکش سینک، صافی تفاله گیر سینک، آب کش قاشقی، آب کش دسته دار و سبد آب کش میوه از جمله صافی‌های کاربردی منزل هستند که نبود آن‌ها شستشوی میوه، برنج، ماکارونی و سبزی را بسیار سخت می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم با توجه به نیاز خود حداقل چند آبکش کاربردی و کوچک برای آشپزخانه تهیه کنید.

خرید لوازم کاربردی و ضروری آشپزخانه از فروشگاه اینترنتی صالح آباد

در این مطلب شما را با 6 مورد از کاربردی‌ ترین وسایل آشپزخانه آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید نبود هر یک از این لوازم ممکن است شما را با مشکلاتی در آشپزخانه روبرو کند. با خرید از فروشگاه اینترنتی صالح آباد می‌توانید کلیه محصولات موردنظر خانه و آشپزخانه را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی سایت صالح آباد مراجعه یا با شماره  02155510910 تماس بگیرید. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها