سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برنامه خاصی برای آینده حرفه‌ای‌اش در نظر دارد.
کد خبر: ۱۳۳۸۰۶۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، دراگان اسکوچیچ که در گفت‌وگو با سایت «vrisak.info» کرواسی درباره وضعیتش در تیم ملی فوتبال ایران ابراز رضایت کرده بود، در گفت‌وگویی دیگر با روزنامه «اسپورتسکه نووُستی» چاپ زاگرب درباره مسائل دیگر حرف زد که بخش‌های مهم آن را در زیر می‌خوانید:

 

همگروهی با کرواسی در جام جهانی؟

رؤیای همگروهی ایران با کرواسی را در جام جهانی 2022 قطر دارم. چنین آرزویی دارم و چه کسی برنده این تقابل خواهد شد؟ البته که ایران...

 

دریافت پیشنهاداتی از 3 باشگاه بزرگ ایران

پیش از قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، از سه باشگاه بزرگ ایران یعنی سپاهان، استقلال و تراکتور پیشنهادهایی دریافت کردم. من اما می‌دانستم مربیگری تیم ملی چه چیزی است، لیگ و ذهنیت فوتبال ایران را بعد از هفت سال حضور در آنجا می‌شناسم. تیم دسته دومی خونه‌به‌خونه را به فینال جام حذفی رساندم و با سه تیم از چهار باشگاهی که در ایران هدایت‌شان را برعهده داشتم، بهترین نتایج‌ را در تاریخ این باشگاه‌ها ثبت کردم.

 

تصور کاملاً غلط کروات‌ها از ایران

مردم ما نسبت به ایران تصور کاملاً غلطی دارند. تصور بسیار بدی از ایران از بیرون وجود دارد، در حالی که ایران چیزی کاملاً متفاوت از این تصورهاست. ایرانی‌ها، پارسی هستند، عراقی‌ها عرب هستند و هیچ ربطی به یکدیگر ندارد. هرگز مهمان‌نوازی و مهربانی به اندازه ایرانی‌ها ندیده‌ام. دو کتاب از نویسنده‌های خودمان را در مورد ایران برای خواندن توصیه می‌کنم. هرووی روپچیچِ نوازنده، مجموعه‌ای از سفرنامه‌هایش را با عنوان «در سرزمین مردم نجیب» نوشته و دوست من ایوان دوگیچِ نویسنده، کتابی با عنوان «ایران در زمان حال» دارد. هر دو کتاب در مورد ذهنیت مردم ایران و چیزهایی که این کشور برای ارائه دادن دارد، صحبت می‌کنند.

 

بازگشت به فوتبال کرواسی؟

منطقی است که به بازگشت به فوتبال کرواسی فکر کنم، اما در حال حاضر برنامه‌های دیگری دارم. تا سال 2023 تحت‌ قرارداد فدراسیون فوتبال ایران هستم و می‌خواهم با تیم ملی به جام جهانی بروم و سپس شاید در یک تیم ملی آسیایی دیگر یا یک باشگاه بزرگ به کارم ادامه دهم. مربیگری در اروپا نیز یک گزینه است، اما در حال حاضر به مربیگری در کرواسی فکر نمی‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها