افزایش ۷۵ درصدی کشفیات کالای قاچاق در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۸۳ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در لرستان کشف شد که افزایش کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۵ درصد بوده است.
کد خبر: ۱۳۳۶۳۷۲
به گزارش جام جم انلاین لرستان: سردار یحیی الهی افزود: لرستان در مسیر انتقال کالای قاچاق از جنوب به غرب کشور و همچنین عبور به سمت مرکز و پایتخت است که با بسیج تمامی امکانات و اشراف اطلاعاتی در این مدت موفق به کشفیات مهم شده‌ایم.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در طرح سه روزه مبارزه با قاچاق کالا ۱۶ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در استان کشف، سه کامیون توقیف شد و سه نفر نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد:  ۲ تن و ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال در این استان کشف شد که در راستای کشفیات مواد مخدر در لرستان طی سالجاری  نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.
 
سردار الهی تصریح کرد: همچنین در این مدت یک هزار و ۸۵۵ قبضه سلاح غیرمجاز در استان جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.
 
 
وی افزود: در این مدت ۱۶۳ قبضه سلاح غیرمجاز جمع‌آوری، ۲ باند منهدم، ۲۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و در مجموع ۲۲ نفر قاچاقچی و دارنده سلاح غیرمجاز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها