مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت، بهره‌برداری از ۹ طرح توسعه و عمرانی روستایی با اعتبار ۶۰ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال در نواحی روستایی استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۳۴۵۲۷

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، سیدرضا موسوی‌نیا افزود: از این طرحها؛ سه طرح شامل تامین قیر آسفالت معابر روستاهای "ده پایین" تربت حیدریه، "محمد آباد" جغتای و "حق وردی" درگز است که به صورت مشارکتی با اختصاص قیر رایگان انجام گرفته است.

وی بیان کرد: بهره برداری از اجرای پنج طرح هادی در شهرستان های چناران، سرخس، فریمان، گناباد و بجستان و همچنین آماده سازی اراضی سمت توسعه در روستای قنبرآباد از توابع شهرستان گناباد از دیگر طرحهای افتتاحی بنیاد مسکن خراسان رضوی در هفته دولت است. 

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی گفت: مدت زمان اجرای عمده این طرحهای توسعه روستایی بنیاد مسکن یک سال و چند ماه به طول انجامیده است.

بنا بر این گزارش تاکنون ۹۵ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار خراسان رضوی دارای طرح هادی مصوب شده اند و این طرح در ۳۵ درصد از این روستاها اجرا شده است.

از مجموع ۲ هزار و ۵۹۶ روستای بالای ۲۰ خانوار خراسان رضوی، ۲ هزار و ۴۸۹ روستا دارای طرح هادی بوده و این طرح برای ۱۰۷ روستای دیگر در دست تهیه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها