5 درصد کارمندان یزدی حامی ایتام هستند

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: بیش از 2هزار کارمند یزدی که 5 درصد از کارمندان شاغل در سطح استان را تشکیل می دهند حمایت ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۳۳۳۹۳۲

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، محمد شجاعان همزمان با آغاز هفته دولت و در آستانه روز کارمند با دعوت از تمامی کارمندان برای مشارکت در طرح"هر کارمند، حامی فرزند معنوی"، اظهارداشت: بیش از 2000 کارمند یزدی که 5 درصد از کارمندان شاغل در سطح استان را تشکیل می دهند حمایت ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده دارند.

وی با اشاره به فراخوانی طرح هر کارمند، حامی فرزند معنوی با شعار" هیچ فرزندی در سراسر ایران اسلامی از ایتام و محسنین بدون حامی نباشد" افزود: طرح "هر کارمند، حامی فرزند معنوی" از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها وادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرائی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم در حال اجراست، این طرح از کارهای مهم و ماندگار در مسیر خدمت‌رسانی به نیازمندان به‌ویژه ایتام تحت حمایت کمیته امداد و فرزندان نیازمند (محسنین) است که امید است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی به سرانجام و نتیجه برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: هم‌اکنون ۵۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند (غیر یتیم) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از حمایت ۲۵ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند، در سه‌ماهه نخست سال جاری پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از سوی حامیان خیراندیش به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم کمک شد.

وی تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

شجاعان یادآور شد: سامانه های اینترنتی ekram.emdad.ir  و mohsenin.ir ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه ها حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها