
به گزارش جام جم آنلاین؛سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود، از زحمات احمد نوراللهی هافبک سابق این تیم تشکر کرد و با او خداحافظی کرد.
نوراللهی چند روز پیش به تیم فوتبال الاهلی امارات پیوست.

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند