مدیرعامل شهرخودرو خطاب به مردم خراسان و هوادران باشگاه:

این فصل برای سهمیه آسیا تلاش می کنیم

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو با انتشار بیانیه ای خطاب به مردم خراسان، با اشاره به حل و فصل قانونی مشکلات مدیریتی این باشگاه، نوید روزهای خوشی را در فصل آتی فوتبال کشور داد و ابراز امیدواری کرد این تیم بار دیگر بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.
کد خبر: ۱۳۳۲۲۷۳

به گزارش جام جم آنلاین؛ در بیانیه مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو آمده است:

این فصل برای سهمیه آسیا تلاش می کنیم

«مردم شریف و قهرمان خرسان بزرگ

پس از ورود غیر مسئولانه بعضی عوامل تازه وارد و جاه طلب به فوتبال مشهد از اوایل لیگ بیستم، که منجر به افت جایگاه تیم، خروج بازیکنان موثر و دل نگرانی هواداران محبوب تیم از حضور در رقایتها گردید؛ بالاخره با تلاش های مدیران قانونی و مالک رسمی باشگاه و همچنین ورود به حق دستگاه عدلیه و وزارت ورزش و جوانان، اداره تیم فوتبال شهر خودرو که متعلق به هواداران فهیم و فوتبال دوست خراسان است مجددا به این باشگاه پرآوازه برگشت.

تجربه شیرین صعود به لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار در تاریخ فوتبال خراسان، داشتن برنامه و هدف مشخص برای تیم‌های پایه، بهره مندی از مدیران بومی و از همه مهمتر فرصت دادن به بازیکنان جوان و کادر فنی جهت بروز استعدادهایشان در لیگ برتر، همگی حکایت از برنامه محوری تیم شهر خودرو مشهد داشت که پس از بروز مشکلات عدیده در دوره قبل تر توانسته بود همه این افتخارات را رقم بزند.

از آنجایی که هیچ‌گاه بنا نداشتیم وارد حواشی ناشی از رفتارهای سلیقه‌ای و غیر ورزشی بشویم لذا بر این عهد خود پایبندیم و تلاش خواهیم نمود که برای همه دوستداران به ورزش خاطره خوش صعود به لیگ قهرمانان آسیا را تکرار کنیم. باشگاه شهر خودرو مشهد در این مدت هیچ گاه مصاحبه یا اعلام موضعی که سبب تشویش اذهان شود نداشته چرا که خود را ملزم به مسیر قانونی جهت احقاق حق می‌دانست و به لطف پروردگار این مهم دست یافت. اینک وظیفه خود می دانم از همه هواداران واقعی، پیشکسوتان فوتبال مشهد و رسانه‌های ورزشی که در این مدت همراهی کردند تشکر ویژه نمایم. پیشتر از همراهی و حمایت های مدیران قضایی استان، فرماندار محترم  و مجمع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی کمال تشکر را دارم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها