فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در لیست خود به مسئولان استقلال نام ۸ بازیکن را برای پست‌های مختلف معرفی کرده است.
کد خبر: ۱۳۳۱۵۰۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، تیم فوتبال استقلال که به تازگی با شکست مقابل فولاد خوزستان فینال جام حذفی را از دست داده است، باید خودش را آماده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان کند. با توجه به اینکه، لیست آسیایی استقلال باید تا چند روز دیگر ارسال شود، مدیران استقلال طبق لیست ارائه شده توسط فرهاد مجیدی، کارشان را در نقل‌وانتقالات آغاز کرده‌اند.

فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان در گفت‌وگو با مدیران باشگاه تأکید کرده که اولویت او حفظ شاکله اصلی تیم فصل گذشته استقلال است. در بین بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده، نام داریوش شجاعیان در لیست تمدیدی‌های مجیدی قرار ندارد. همچنین برخلاف شایعات اخیر، آرش رضاوند جزو گزینه‌های مجیدی برای تمدید قرارداد است. قرار است در صورت جذب نفرات جدید، برخی بازیکنان نیز در لیست خروج قرار بگیرند.

باشگاه استقلال مذاکراتی را با مسعود ریگی، هافبک با اخلاق خود انجام داده که گفته می‌شود نتایج مثبتی داشته است، چرا که این بازیکن با وجود پیشنهاد مالی بهتر از دیگر تیم‌ها تمایل دارد در استقلال بماند. مهدی قایدی، مهاجم استقلال نیز با تصمیم مسئولان استقلال در صورتی که پیشنهاد مالی خوبی نداشته باشد، طبق قراردادش در استقلال خواهد ماند.

در لیست خرید مجیدی، نام 8 بازیکن دیده می‌شود که سرمربی استقلال از مدیران باشگاه خواسته طبق اولویت اقدام به جذب بازیکن کنند و قرار نیست همه آنها جذب شوند. نکته جالب این لیست، عدم حضور امین قاسمی‌نژاد، مهاجم پدیده مشهد است که نیم فصل دوم سال گذشته در لیست مجیدی بود. اگر چه با توجه به شرایط نقل‌وانتقالات، ممکن است در روزهای آینده قاسمی‌نژاد در لیست قرار بگیرد، اما تا این لحظه خبری از این بازیکن نیست.

در لیست خرید مجیدی، نام آرمین سهرابیان و سعید صادقی از گل گهر سیرجان، محمد محبی و محمدرضا حسینی از سپاهان، صابر حردانی و زبیر نیک نفس از فولاد خوزستان دیده می‌شوند. حضور این تعداد در لیست مجیدی نهایی است و از نفراتی چون سجاد شهباززاده، ابوالفضل جلالی و رضا دهقانی نیز نام برده شده است.

باشگاه استقلال برای جذب سهرابیان و صادقی با مدیرعامل گل‌گهر نیز صحبت‌هایی انجام داده است و به نظر می‌رسید حضور سهرابیان قطعی باشد.

این نکته را باید یادآور شد که لیست مجیدی ممکن است بر اساس جدا شدن برخی بازیکنان تغییر کند، به عنوان مثال، در صورت جدایی رشید مظاهری، استقلال باید دنبال جایگزینی برای این بازیکن باشد. همچنین محمد نادری، مدافع چپ این تیم رسما جدا شده و استقلال باید به فکر جایگزین برای نادری باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها